Proč studovat marketing? -- Základy marketingu -- Význam marketingu -- Koncepce v marketingu -- Prostředí marketingu -- Mikroprostředí -- Mezoprostředí -- Makroprostředí -- Marketing a trh -- Subjekty trhu -- Trh z hlediska marketingu -- Cílený marketing -- Výhody cíleného marketingu -- Etapy cíleného marketingu -- Segmentace trhu -- Tržní zacílení (targeting) -- Tržní umístění (positioning) -- Marketingový mix -- Produkt ’ -- Klasifikace produktů -- Cena -- Cíle a strategie při stanovení ceny -- Distribuce -- Marketingové komunikace -- Komunikační proces -- Zdroj sdělení -- Příjemce sdělení -- Sdělení -- Zpětná vazba a šumy -- Integrované marketingové komunikace -- Komunikační mix -- Reklama -- Televize -- Rozhlas -- Noviny -- Časopisy -- Venkovní reklama -- Přímý marketing -- Direct mail -- Telemarketing -- Teleshopping -- Podpora prodeje -- Osobní prodej -- Public relations -- Poslání, hodnoty a vize -- Poslání podniku -- Hodnoty podniku -- Vize a cíle podniku -- Prostředky a formy public relations -- Publicita -- Ucelené akce -- Ostatní formy a prostředky public relations Jak začít s marketingem?