Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 07.08.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

blažková (@@20120925-22:35:17@@) -- 
0 (hodnocen0 x )
(6.1) Půjčeno:43x 
BK
Vyd. 1.
Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2008
70 s. ; 21 cm + 1 CD-ROM

objednat
ISBN 978-80-7368-566-9 (brož.)
Na obálce : esf
Podnázev CD-ROMu: studijní text
Obsahuje bibliografii na s. 70
000022706
Proč studovat marketing? -- Základy marketingu -- Význam marketingu -- Koncepce v marketingu -- Prostředí marketingu -- Mikroprostředí -- Mezoprostředí -- Makroprostředí -- Marketing a trh -- Subjekty trhu -- Trh z hlediska marketingu -- Cílený marketing -- Výhody cíleného marketingu -- Etapy cíleného marketingu -- Segmentace trhu -- Tržní zacílení (targeting) -- Tržní umístění (positioning) -- Marketingový mix -- Produkt ’ -- Klasifikace produktů -- Cena -- Cíle a strategie při stanovení ceny -- Distribuce -- Marketingové komunikace -- Komunikační proces -- Zdroj sdělení -- Příjemce sdělení -- Sdělení -- Zpětná vazba a šumy -- Integrované marketingové komunikace -- Komunikační mix -- Reklama -- Televize -- Rozhlas -- Noviny -- Časopisy -- Venkovní reklama -- Přímý marketing -- Direct mail -- Telemarketing -- Teleshopping -- Podpora prodeje -- Osobní prodej -- Public relations -- Poslání, hodnoty a vize -- Poslání podniku -- Hodnoty podniku -- Vize a cíle podniku -- Prostředky a formy public relations -- Publicita -- Ucelené akce -- Ostatní formy a prostředky public relations Jak začít s marketingem?
(OCoLC)271611767
cnb001818872

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC