Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(4.7) Půjčeno:61x 
BK
1. vyd.
V Praze : Státní pedagogické nakladatelství, 1988
497 s. : il. ; 25 cm

objednat
Učebnice pro vysoké školy
Obsahuje bibliografii na s. 453-475 a rejstříky
000022740
Předmluva 7 // Autoři 8 // Vysvětlivky odkazů a zkratek 10 // Seznam použitých zkratek 10 // 0. ÚVOD 11 // 0.1. Poslání výuky cizím jazykům 11 // 0.2. Hlavní činitelé cizojazyčné výuky 16 // 0.3. Pojetí didaktiky cizích jazyků 19 // 1. TEORETICKÁ VÝCHODISKA DIDAKTIKY CIZÍCH JAZYKŮ.21 // 1.0. Zdroje didaktiky cizích jazyků 21 // 1.1. Lingvistická východiska didaktiky cizích jazyků 23 // 1.2. Psychologická východiska didaktiky cizích jazyků 34 // 1.3. Pedagogická východiska didaktiky cizích jazyků 63 // 1.4. Didaktické a metodické principy vyučování cizím jazykům 77 // 2. CÍLE VÝUKY CIZÍM JAZYKŮM 85 // 2.0. Pojetí a druhy cílů 85 // 2.1. Komunikativní cíl 89 // 2.2. Vzdělávací cíl 93 // 2.3. Výchovný cíl 95 // 2.4. Gradace a návaznost cílů 98 // 2.5. Mezipředmětové vztahy 101 // 3. OBSAH VYUČOVÁNÍ CIZÍM JAZYKŮM 106 // 5.0. Pojetí obsahu z hlediska funkčního zaměření cíle 106 // 3.1. Obecná tematika 108 // 5.2. Reálie a lingvoreálie 114 // 3.3. Odborná tematika 119 // 5.4. Literárně umělecká tematika 124 // 4. JAZYKOVÉ PROSTŘEDKY 129 // 4.0. Pojetí a druhy jazykových prostředků 129 // 4.1. Slovní zásoba cizího jazyka z didaktického hlediska 130 // 4.2. Mluvnická stavba cizího jazyka z didaktického hlediska 143 // 4.3. Zvuková podoba cizího jazyka z didaktického hlediska 158 // 4.4. Psaná podoba cizího jazyka z didaktického hlediska 174 // 5. ŘEČOVÉ DOVEDNOSTI 186 // 5.0. Pojetí a druhy řečových dovedností 186 // 5.1. Poslech cizojazyčného projevu 187 // 5.2. Cizojazyčný ústní projev 211 // 5.3. čtení cizojazyčného textu 221 // 5.4. Cizojazyčný písemný projev 236 // 5.5. Překládání a tlumočení 246 // 6. VÝVOJ METODICKÝCH SMĚRŮ 256 // 6.0. Pojetí metody a metodického směru vyučování cizím jazykům 256 //
6.1. Nástin vývoje metodických směrů cizojazyčného vyučování 257 // 6.2. Současné tendence v utváření metod vyučování cizím jazykům 274 // 7. PROBLEMATIKA PEDAGOGICKÉHO PROCESU VE VYUČOVÁNÍ CIZÍMU JAZYKU 278 // 7.0. Charakteristika výchovně vzdělávacího procesu ve vyučování cizímu // jazyku 278 // 7.1. Realizace výchovně vzdělávacího procesu ve vyučovacích hodinách // cizího jazyka .289 // 7.2. Zřetel ke stupni a druhu výuky 294 // 7.3. Aktualizace učiva 303 // 7.4. Aktivizace žáků 306 // 7.5. Typy a druhy cvičení 316 // 7.6. Písně, říkanky a jazykové hry 353 // 7.7. Domácí úkoly 358 // 7.8. Problematika chyby 365 // 7.9. Kontrola, zkoušení, hodnocení a klasifikace 375 // 8. MATERIÁLNÍ DIDAKTICKÉ PROSTŘEDKY 394 // 8.0. Druhy a funkce materiálních didaktických prostředků 394 // 8.1. Textové materiály 397 // 8.2. Předmětné pomůcky 405 // 8.3. Obrazové a grafické pomůcky 408 // 8.4. Zvukové pomůcky 414 // 8.5. Jazyková učebna 416 // 8.6. Jazyková laboratoř 420 // 8.7. Kabinet cizích jazyků 424 // 9. PLÁNOVÁNÍ VÝUKY 426 // 9.0. Účel a podstata plánování cizojazyčné výuky 426 // 9.1. Východiska plánování 427 // 9.2. Obsah a formy plánování 430 // 9.3. Učitelova příprava na vyučování 438 // 10. MIMOTŘÍDNÍ A MIMOŠKOLNÍ AKTIVITA ŽÁKŮ 442 // 10.0. Pojetí mimotřídní a mimoškolní aktivity žáků 442 // 10.1. Cíl a účel mimotřídní a mimoškolní aktivity žáků 443 // 10.2. Formy a druhy mimotřídní a mimoškolní aktivity žáků 443 // 10.3. Učitelova funkce v mimotřídní a v mimoškolní aktivitě žáků 450 // Doslov 451 // Citovaná a doporučená literatura 453 // Jmenný rejstřík 476 // Věcný rejstřík 480
cnb000039490

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC