Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(8.5) Půjčeno:153x 
BK
Příručka
Brno : Paido, 1999
91 s. : il.

objednat
ISBN 80-85931-68-0 (brož.)
Obsahuje ilustrace, tabulky, grafy, přílohu
Bibliografie: s. 87
Chemie - testy didaktické - příručky
000022976
Úvodem // 1. Teorie didaktického testu 9 // 1.1. Vzdělávací proces a zpětná vazba 9 // 1 2 současný stav zkoušení na základních // a středních školách 11 // 1.3. Co jeto didaktický test? 12 // 1.3.1. Druhy didaktických testů 13 // 1.3.2. Vlastnosti dobrého didaktického testu 17 // 2. Tvorba didaktického testu 20 // 2.1. Plánování didaktického testu 20 // 2.1.1. Technika specifikační tabulky 21 // 2.1.2. Technika seznamu výukových cílů 24 // 2.2. Konstrukce didaktického testu 25 // 2.2.1. Návrh testových úloh 25 // 2.2.1.1. Otevřené široké úlohy 26 // 2.2.1.2. Úlohy se stručnou odpovědí 27 // 2.2.1.3. Úlohy dichotomické 29 // 2.2.1.4. Úlohy s výběrem odpovědí 30 // 2.2.1.5. Přiřazovací úlohy 37 // 2.2.1.6. Uspořádací úlohy 38 // 2.2.1.7. Zásady platné pro navrhování // všech druhů testových úloh 40 // 2.2.2. Návrh prototypu didaktického testu 41 // 2.3. Ověřování a optimalizace didaktického testu 46 // 2.3.1. Analýza vlastností testových úloh 46 // 2.3.1.1. Obtížnost úlohy 46 // 2.3.1.2. Citlivost testových úloh 49 // 2.3.1.3. Analýza nenormovaných odpovědí 54 // 2.3.2. Úprava vytvořeného didaktického testu 56 // 2.4. Tvorba standardizovaného didaktického testu 58 // 2.4.1. Určení reliability didaktického testu 58 // 2.4.1.1. Reliabilita testu pomocí Kuderova-Richardsonova vzorce 59 // 2.4.1.2. Reliabilita testu metodou půlení 61 // 2.4.2. Standardizace didaktického testu // 2.4 2.1. Percentilová škála // 24.2.2. C-škála // 2.4.2.3. Škála stanin // 2 4.2.4. Z-škála // 2.4.2.5. Z-škála // 2.4.2 6. T-škála // 2.4.3. Vytvoření klasifikačního standardu // pro didaktický test // 3. Používání didaktických testů ve školní praxi // 3.1. Diagnostický rozbor výsledků testu // 3.2. Posouzení celkových výsledků třídy // 3.3. Klasifikace výsledků testu // 3.4. Posouzení objekivity klasifikace pomocí didaktického testu // Závěrem

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC