Názory čtenářů
.
Známka čtenářů
0 (hodnocen0 x )
Oblíbenost
(16.7) Půjčeno:50x
Forma
BK
Hlavní záhlaví
Název
Vydání
Vyd. 1.
Nakl. údaje
Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2006
Popis (rozsah)
91 s. : il. ; 30 cm
EXEMPLÁŘE
ISBN
ISBN 80-7368-278-8 (brož.)
Další původce
Další korporace
Poznámka
Na obálce pod názvem: Podpora efektivity vzdělávání v Moravskoslezském kraji, RLZ CZ.04.1.03/3.1.15.1/0127, řešitel - Ostravská univerzita v Ostravě, Metodické a evaluační centrum
Poznámka
Obsahuje bibliografické odkazy
Uživatel. určení
Určeno pro další vzdělávání pracovníků ve školství, zvláště učitelů matematiky na základních školách
Předmět - heslo
Forma, žánr
Předmět. heslo
Matematika - didaktika - texty učební
MDT
Systém. číslo
000023072
Obsah
3 // Obsah // Předmluva 5 // Vysvětlivky ? používaným symbolům 7 // 1 Některé „nové“ tendence ve vyučování matematice 9 // 1.1 Konstruktivistické přístupy ? vyučování ... 9 // 1.2 Vyučování matematice je vyučování matematické činnosti ... 14 // 1.3 Výzkumný přístup při výuce matematiky...16 // 1.4 Deduktivní a induktivní hodina...20 // 2 Číselné a algebraické výrazy 23 // 2.1 Číselné výrazy...25 // 2.2 Algebraické výrazy...28 // 2.2.1 Tři úrovně řeči písmen...29 // 2.2.2 Klasifikace chyb v úpravách algebraických výrazů ... 34 // 2.2.3 Analýza chyb...35 // 3 Řešení slovních úloh 43 // 3.1 Úvod...44 // 3.2 Slovní úlohy...45 // 3.2.1 Motivace žáků...46 // 3.2.2 Tvorba příkladů...47 // 3.3 Řešení slovních úloh...51 // 3.3.1 Matematický jazyk...51 // 3.3.2 Zásady postupu řešení slovní úlohy...54 // 4 Didaktický software v matematice 69 // 4.1 Typy výukového softwaru ...71 // 4.2 Tematické zaměření programů...74 // 4.3 Základy ovládání programů ...78 // 4.5 Použití počítače a dat ??? jektoru ve výuce matematiky.87
Kontrolní č.
(OCoLC)124091444
Č. národní bibl.
cnb001707447