Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.06.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(26) Půjčeno:26x 
BK
NEZOBRAZOVAT
1. vyd.
Praha : Grada, 2008
185 s. : il. ; 24 cm

objednat
ISBN 978-80-247-2444-7 (brož.)
Manažer. Komunikace
němčina
Přeloženo z němčiny
000023915
Úvod: Ze stromů do kanceláří -- Malé dějiny psychologie -- Co je to psychologie? -- Jak to začalo? -- Od Freuda až k dnešku školy a směry v psychologii a terapii -- Hlubinná psychologie a psychodynamický model -- Psychologie chování -- Kognitivní psychologie -- Humanistická psychologie -- Systemická psychologie -- Neuropsychologic aneb Vítejte v praveku -- Psychologie osobnosti -- Freud a ledovec -- Konflikt frustrace neuróza -- Kazdy člověk je trochu psycholog -- Agrese a frustrace -- Motivace a motiv -- Exkurz: Jak prodává reklama přírodní řízek aneb Žaludek psychologického stvoření -- Obraz sebe sama koncept sebe sama vlastní ideál -- Emoční inteligence a její význam v pracovním životě -- Modely osobnosti a nauka o typech -- Psychologie úspěchu -- Chrám úspěchu -- Psychická kompetence a pozitivní myšlení aneb Černé, -- nebo růžové brýle? -- Postavte se neúspěchu ---
Rozdíl spočívá v cíli plánování cílů jako psychologicky -- faktor úspěchu -- Plánování kariéry aneb Nenechte nic náhodě -- Psychologie komunikace -- Život je shluk nedorozumění -- Základní pravidla komunikace -- Roviny komunikace aneb To rozhodující se odehrává mezi řádky -- Človek se čtyřma ušima -- Rovina procedurální: Jakým pravidlům podléhá kom -- Psychologicky účinná komunikace — žonglování ve všech rovinách -- Slova jsou samý klam záleží na jejich účinku -- Účinné techniky rozhovoru -- Kdo se ptá, ten vede -- Psychologie informace aneb Jak se vyhnout nedorozumení -- .Aktivní naslouchání a zacházení s komunikačními bloky -- Zrcadlení -- Řeč těla každý ji používá, ale málokdo jí rozumí -- Interpretace řeči těla -- Co nám prozrazují podvědomé signály -- Uznání vás dovede dál -- Rozpoznání tajných komunikačních vzorců ---
-Oslovte nejoblíbenějsí komunikační kanál svého partnera -- Vzorce pohybu očí aneb Ukaž mi, kam se díváš, a já ti řeknu, co si myslíš -- Psychologicky úspěšné vedení rozhovoru -- Psychologie prodeje -- Umění ovlivňovat -- Zákon odplaty: Ruka ruku myje -- Zákon důslednosti: Co říká A, musí říct i B -- Zákon kontrastu: Všechno je relativní -- Zákon davu: Využití stádního pudu -- Zákon atraktivity: Kdo se neumí usmívat, nemel by si otevírat Jirmu -- Zákon autority: Odborná a úřední autorita znamenají mnoho -- .Zákon nedostatku: Zvláštní poptávka je po zboží množstevně omezeném nebo nedostatkovém -- Typologie charakteru zákazníka aneb Pan zákazník na pohovce -- Clientulus hippus — racionální kůň -- Clientulus capreolus—zdrženlivá srna -- Clientulus canis-výbušný pes -- Clientulus hippopotamus — rozvážný hroch -- Clientulus camelopardalis—do sebe zahleděná žirafa ---
-Clientulus simia — opičák vseználek -- Clientulus rana — uzvaněnázába -- Clientulus vulpes — záludný lišák -- Nemoci zákazníků aneb Jak čelit způsobům chování, -- které brzdí prodej -- Diagnóza: Syndrom tlaku na cenu (levně za každou cenu) -- Diagnóza: Multiplikovaná interpretace pravdy -- (když zákazníci lžou a blafují) -- Diagnóza: Latentní rozhodovací kompetence -- (partner v jednání není tím, kdo o nákupu rozhoduje) -- Diagnóza: Manicko-letargická euforie -- (zákazník vypadá nadšeně, ale nic si nekoupí) -- Diagnóza: Depresivní negativismus -- (zákazník si stěžuje a všechno vidí černě) -- Diagnóza: Akutní stornománie -- (nutkání rušit udělené zakázky) -- Diagnóza:Morbus odkladatoris (chronická nerozhodnost) -- Diagnóza: Extrainzultativní komplex -- (zákazník vás uráží a ponižuje) -- Diagnóza: Introinzultativní komplex -- (zákazník reaguje uraženě) -- Psychologie vedení lidí ---
Zvláštní živočišný druh vedoucí pracovník -- Je všechno věcí přístupu? Vedení lidí a obraz člověka -- Když není výsledek v pořádku -- Vedení prostřednictvím zpětné vazby -- Psychologické chyby při rozhovorech se spolupracovníky -- Pozor na běžnou konverzaci -- Oznámení rozhovoru -- Minové pole hodnotícího pohovoru -- Úkoly delegujte promyšleně -- Vedení lidí a tým psychologie skupiny -- Fáze týmové spolupráce -- Usmerňovaní skupinových procesu a porad -- Interakce zaměřená na téma (TCI) -- Vedení a změna -- Logické roviny -- Logické roviny při analýze konfliktu -- Psychologie konfliktu -- Život je sled konfliktů -- Zpracování konfliktu -- Naše osobnost se skladá z různých aspektů -- Transakční analýza (TA) -- Podrobněji o modelu -- Analýza rozhovoru pomoci TA -- Apel na dospělé ego -- Transakční analýza a styly vedení -- Transakční analýza a analýza her ---
-Transakční analýza a analýza scénam -- Transakční analýza v běžném pracovním dni -- Vnitřní tým -- Shrnutí -- Praktický příklad -- Závěr: Terapeut v práci aneb Sám sobě koučem

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC