Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(41.5) Půjčeno:83x 
BK
Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2007
241 s. : il.

objednat
ISBN 978-80-7368-287-3 (v knize neuvedeno) ISBN !978-80-7368-287-7 (chyb.)
Nad názvem: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky
Nad názvem: Uniwersytet Śląski w Katowice, Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji
Část. anglický, slovenský a polský text, anglická resumé
Obsahuje bibliografické odkazy
Děti postižené - integrace pedagogická - sborníky
Děti postižené - vzdělávání a výchova integrovaná - sborníky referátů
Pedagogika speciální - sborníky referátů
000025307
OBSAH // Slovo úvodem ... 3 // Learning, education, socialization and a sociotherapeutic group of the mentally disabled/ // Realizace výchovy, socializace a socioterapeutická skupina Ditta Baciai ... 9 // Pedagogizace rodičů žáka speciální školy - šance nebo problém? // Malgorzata Balukiewiczová ... 15 // Nékteré problémy komunikace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami Izabela Bieňkowska ... 22 // Pedagogical therapy of chronically and terminally ill children/ // Pedagogická terapie dětí chronicky a dočasně nemocných Józef Binnebesel ... 25 // Integrace dětí s vývojovými vadami do výuky na základní umělecké škole Monika Blažková ... 30 // Autism and mental handicap /Autismus a mentální postižení Jacek J. Bleszyňski ... 34 // Špeciálne edukačné potreby a difereniálna diagnostika v práci učiteľa 1.stupňa ZŠ Mariana Cabanová ... 38 // Edukácia dieťaťa s autizmom, viacnásobným a mentálnym postihnutím v špeciálnej materskej škole v súčinnosti s rodinou a s nadväznosťou na školu Margita Dobrovodská ... 42 // Specifika didaktiky při edukaci mentálně postižených PetrFraniok ... 47 // Postavenie individuálne integrovaného žiaka so špecifickými vývinovými poruchami učenia v triede bežnej školy // Svetlana Gabľasová ... 52 // Odpovědnost rodičů a pedagogů za vývoj dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami - etické inspirace // Katarzyna Gabryšová ... 58 // Competitiveness
in the aspect of school socialisation disorders in case of students // with mild mental retardation - theoretical contexts/ Soutěživost jako aspekt školní integrace u žáků // s lehkou mentální retardací // Zenon Gajdzica ... 63 // Competitiveness as a way topractical contexts exemplified by the integration // of students with mental retardation / Soutěživost jako cesta ? praktickému uplatnění integrovaných // studentů s mentální retardací // Zenon Gajdzica ... 66 // Podporný servis v oblasti voľby povolania, profesnej prípravy a zamestnávania telesne postihnutých v Slovenskej republike // Terézia Harčaríková ... 70 // 5 // Dramatická výchova zrakově postižených dětí v předškolním věku Barbora Horáková ... 77 // Súčasný stav individuálnej integrácie žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami na prvom stupni základných škôl na Slovensku Lucia Hrebeňárová, Stanislava Mandzáková ... SI // Rola organizacji pozarzqdowych w dzialaniach na rzecz dziecka/Role volnočasových aktivit u dětí Slawomir Kantyka ... 85 // Analýza poskytovania podmienok v procese školskej integrácie v trnavskom regióne Barbora Kováčová ... 93 // Nadání z pohledu speciálního pedagoga // Renata Kovářová ... 98 // Systém pomoci rodině se zdravotně postiženým dítětem Malgorzata Kowalska-Kantyka ... 103 // The role of religion in resocializing maladjusted youths/Role náboženství v resocializaci narušených Czeslaw Kus
tra ... 109 // ? partnerství rodičů a profesionálů ve speciální výchově Jaroslav Kysučan ... 117 // Skúsenosti s integráciou študentov so zrakovým postihnutím na PdF UK v Bratislave a integračné perspektívy do budúcnosti // Jana Lopuchová ... 120 // Rehabilitace v kontextu pozitivní psychologie // Piotr Majewicz ... 125 // Agrese jako následek oslabení rodinných vazeb // Elžbieta M.Minczakiewicz ... 130 // Interpretation of the notion of “special educational needs” // (private research)/ Interpretace názorů na speciálně vzdělávací potřeby Krystyna Moczia, Joanna Godawa ... 135 // Using interactive plays and games with the process of education as a supporting method of development and fulfiling the needs of pupils with ADHD syndrome./ // Využití interaktivních her // Marta Niemiec ... 140 // Úloha speciálně pedagogické diagnostiky zrakově postižených Hana Novohradská ... 150 // Příprava dítěte se smyslovou poruchou v lehkém stupni ? realizaci školních úloh // Katarzyna Parys, Malgorzata Trojaňska ... 155 // Terapeutická cvičení jako pokračování výchovných cvičení pro mentálně postižené v domě sociální péče v Polsku // Dorota Prysak, Sylwia Wrona ... 160 // 6 // Diagnostika ve speciální pedagogice z hlediska edukace žáků s těžkým zdravotním postižením // Dagmar Přinosilová ... 163 // ADHD - Diagnostika // Jana Swierkoszová ... 168 // Vybrané podmínky působení chronicky nemocného dítěte
v nemocniční škole Bemadeta Szczupal ... 176 // Současné pojetí rané péče // Zdenka Šándorová, Blanka Brandová ... 181 // Včasná diagnostika a stimulácia dieťaťa s komunikačnými ťažkosťami prostredníctvom interaktívnej hry // Erika Tichá ... 187 // Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami Dagmar Vilášková ... 196 // Využívání metody snoezelen v ČR // Kateřina Vitásková ... 198 // Jak pedagog obohatil léčebnou rehabilitaci // Tibor Vojtka ... 207 // Psychofyzické a sociální podmínky profesního rozvoje postižené mládeže Mariolo Wolan - Nowakowska ... 212 // Vliv časné intervence na rozvoj dětí se složitým handicapem Danuta Wolska ... 216 // „Středisko pro děti jako způsob podpory intelektuálního,psychologického a společenského vývoje děti z disfunkčních rodin“ // Anna Zawada ... 220 // Komunikativní kompetence u dětí s lehkou mentální retardací Eva Zezulková ... 226 // Špecifiká emocionálne a sociálne narušených jednotlivcov Ružena Žamovičanová ... 230 // Pedagogické kompetencie učiteľa v školách pri reedukačných domovoch pre deti a mládež // Jarmila Žolnová ... 236 // 7

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC