Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 15.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(13.8) Půjčeno:55x 
BK
Příručka
Vyd. 1.
Praha : Portál, 2006
166 s. : il. ; 21 cm

objednat
ISBN 80-7367-104-2 (brož.)
Speciální pedagogika
němčina
Dyskalkulie - náprava - příručky
000025645
Obsah // KAPITOLA 1 // Předmluva...9 // KAPITOLA 2 // Úvod: Ukázka z výuky...11 // KAPITOLA 3 // Co je to specifická vývojová porucha matematických schopností neboli dyskalkulie?...19 // KAPITOLA 4 // Typické chyby a jejich vysvětlení... 21 // 4.1 Problémy při počítání po jedné...22 // 4.1.1 Problémy při vyjmenování číselné řady...22 // 4.1.2 Problémy při počítání předmětů...24 // 4.2 Problémy v základních početních úkonech...26 // 4.2.1 Problémy se sčítáním...27 // 1??1 // OBSAH // 4.2.2 Problémy s odčítáním... // 4.2.3 Problémy s násobením a delením // 4.3 Desítková soustava... // 4.4 Písemné provádění výpočtů... // 4.5 Počítání zpaměti... // 4.6 Problémy se slovními úlohami... // 4.7 Jiné postřehy... // 4.8 Psychosomatické poruchy... // 30 // 33 // 36 // 39 // 41 // 43 // 45 // 46 // KAPITOLA 5 _ // Rozpoznání specifické vývojové poruchy matematických schopností... // 5.1 Testování dětí... // 5.2 Vhodné testy... // 5.2.1 Piagetův test ? chápání pojmu čísla... // 5.2.2 Úlohy z kombinatoriky... // 5.2.3 Úlohy s Cuisenairovými kostkami... // 5.2.4 Strukturované počítání předmětů... // 5.2.5 Desítkově strukturovaný postup po číselné řadě... // 5.2.6 Zjištění úrovně matematických dovedností... // 5.3 Důsledky pro reedukaci... // 47 // 48 // 51 // 52 62 71 83 88 92 98 // KAPITOLA 6 // Matematika z pohledu dítěte... // 6.1 Jak se dítě s dyskalkulií vyrovnává
s matematikou? . // 6.2 Jak porozumět dítěti s dyskalkulií?... // 6.3 Jak usnadnit život dítěti, které nezvládá matematiku // 101 // 101 // 108 // 111 // KAPITOLA 7 // Možnosti reedukace // 7.1 Možnosti reedukace doma... // 7.1.1 Rozebírání předmětů... // 7.1.2 Matematika v každodenním životě // 7.1.3 Čísla v přírodě... // 7.1.4 Hledání pravidel... // 7.1.5 Stavba věží... // 7.1.6 „Falešná“ hrací kostka... // 7.1.7 Vytváření vlastních pomůcek. . . . // 116 // 117 // 119 // 121 // 123 // 125 // 127 // 128 // 6 // OBSAH // 7.1.8 Práce s vyrobenými pomůckami...130 // 7.1.9 Variabilní hra s kostkou...132 // 7.1.10 Cvičení na sčítání malých čísel...133 // 7.1.11 Deskové a společenské hry...134 // 7.1.12 Hračky... 137 // 7.2 Možnosti reedukace ve škole...138 // 7.2.1 Výuka geometrie...139 // 7.2.2 Stavby podie vzoru...140 // 7.2.3 Matematický výlet...142 // 7.2.4 Matematická noc...143 // 7.2.5 Zobrazování těles...144 // 7.2.6 Součet čísel na hracích kostkách...146 // 7.2.7 Hledání chybějícího prvku množiny...148 // 7.2.8 „Kaskáda odhadů"...149 // 7.3 Co by měla terapie přinést?...151 // KAPITOLA 8 // Definice dyskalkulie a školní učební standardy...155 // 8.1 Různé definice dyskalkulie...155 // 8.2 Požadavky na dítě vyjádřené v učebních dokumentech...159 // A. Vzdělávací program Základní škola (předmět Matematika)...160 // B. Návrh Rámcového vzdělávacího programu pro základní
vzdělání // (prac. verze z března 2006, výňatek)...163
(OCoLC)85717304
cnb001633117

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC