Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 28.03.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(12.8) Půjčeno:51x 
BK
Příručka
3. zcela přeprac. vyd.
Havlíčkův Brod : Tobiáš, 2004
125 s. : il. ; 22 cm + [1] l. příl.

objednat
ISBN 80-7311-029-6 (váz.)
Obsahuje bibliografii na s. 121
000025646
Metodika rozvíjení základních početních dovedností // OBSAH // ÚVOD...3 // 1. VÝVOJ MATEMATICKÝCH SCHOPNOSTÍ...6 // 1.1 Teoreticko - metodologická východiska rozvoje // matematických schopností dětí...6 // 1.2 Vývoj psychických předpokladů pro matematiku v předškolním // věku...8 // 2. TERMINOLOGIE... 13 // 2.1 Terminologické vymezení poruch a narušení // matematických schopností...14 // 2.2 Výskyt vývojových dyskalkulií...17 // 2.3 Rozdělení poruch a narušení matematických schopností // a popisyjejích projevů ve výukové oblasti...18 // 2.3.1 Kalkulastenie...18 // 2.3.2 Hypokalkulie...20 // 2.3.3 Oligokalkulie...21 // 2.3.4 Vývojová dyskalkulie...23 // 2.3.5 Akalkulie...28 // 3. TEZE ? DIAGNOSTICE MATEMATICKÝCH SCHOPNOSTÍ...30 // 4. ORGANIZACE NÁPRAVNÉ PÉČE...35 // 4.1 Možnosti prevence poruch a narušení matematických // schopností...36 // 4.2 Všeobecné zásady práce s dyskalkulickým žákem...40 // 4.3 Specifické zásady práce s dyskalkulickým žákem...45 // 4.4 Zkušenosti s dosaženým efektem nápravy dyskalkulických // obtíží...48 // 4.5 Dalšívzděláváníjedincůs dyskalkulií...49 // 5. OBRAZ DYSKALKULIE V ADOLESCENCI ...51 // 6. METODIKA ROZVÍJENÍ POČETNÍCH DOVEDNOSTÍ // U DĚTÍ DYSKALKULICKÝCH... // 6.1 Charakteristika metodiky a možnosti uplatnění... // 6.2 Pracovní zásady... // 6.3 Základní matematické pojmosloví (verbalizace a používání) // 6.4 Struktura čísla...63 // 6.4.1 Struktura
víceciferných čísel...68 // 6.5 Rozklad čísel v první desítce...71 // 6.6 Sčítání... 74 // 124 // // obsah // 6.6.1 Podstata sčítání a početní spoje v první desítce...74 // 6.6.2 Počítání s přechodem přes desítku...76 // 6.7 Odčítání...82 // 6.7.1. Podstata odčítání...82 // 6.7.2. Přechod přes desítku...85 // 6.8 Násobení...87 // 6.9 Dělení...93 // 6.10 Celek-část, význam vztahů...97 // 6.10.1 Desetinná čísla...98 // 6.10.1.1 Pojmy o částech celku...98 // 6.10.1.2 Velikost desetinného čísla...101 // 6.10.1.3 Podstata sčítání desetinných čísel...102 // 6.10.2 Zlomky...103 // 6.10.2.1 Pojmy o částech celku...104 // 6.10.2.2 Velikost zlomku...108 // 6.10.2.3 Sčítání zlomků se stejným jmenovatelem // (vhled do podstaty úkonu)...112 // 6.10.2.4 Sčítání zlomků s různým čitatelem i s různým // jmenovatelem (vhled do podstaty úkonu)...112 // 6.11 Slovní úlohy...113 // 6.12 Technické pomůcky v rukou dyskalkulického žáka...115 // 7. DALŠÍ CVIČENÍ OBVYKLE POUŽÍVANÁ // PŘI REEDUKACI DYSKALKULIE...119 // 8. LITERATURA (VYUŽITÁ V PUBLIKACI)...121 // 9. PRACOVNÍ LISTY...122 // 125

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC