|
.
|
|
0 (hodnocen0 x )
|
|
(23.5) Půjčeno:93x
|
|
BK
|
|
|
|
|
|
Vyd. 1. české
|
|
Praha : Grada, 2000
|
|
136 s. : il.
|
|
|
|
|
|
ISBN 80-7169-773-7 (brož.)
|
|
Pro rodiče
|
|
|
|
angličtina
|
|
Přeloženo z angličtiny
|
|
Obsahuje ilustrace, úvod, rejstřík
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Děti - učení - poruchy - příručky
|
|
Učení - poruchy - příručky
|
|
|
|
|
|
|
|
000025984
|
|
OBSAH // 1. část: Úvod... 10 // 1. Co jsou specifické poruchy učení... 11 // 2. Jak je diagnostikována specifická porucha učení?... 19 // 3. Teorie vysvětlující příčiny... 32 // 4. Jak mohou pomoci rodiče - obecné principy... 40 // 2. část: Oblasti učení... 48 // 5. Ctení... 49 // 6. Pravopis... 61 // 7. Psaní... 69 // 8. Aritmetika... 80 // 9. Jazyk... 86 // 10. Poruchy pozornosti a poruchy sekvenční organizace... 93 // 11. Koordinace a nemotornost... 99 // 12. Sociální a emocionální vývoj... 104 // 3. část...112 // 13. Kontroverzní metody léčení... 113 // 14. Dospělost... 119 // Závěr... 124 // Rejstřík... 125
|