Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.06.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(6) Půjčeno:6x 
BK
Publikace z konference
1. vyd.
Brno : Masarykova univerzita pro Centrum pedagogického výzkumu PdF MU, 2007
274 s. : il. ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-210-4402-9 (brož.)
Sborník prací Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity. Řada pedagogiky a psychologie ; 30
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
Část. slovenský a německý text, anglická resumé
000026805
Úvodem 8 // I. OBECNÉ PROBLÉMY 9 // Kurikulum jako činitel žákovy personalizace (Z. Helus) 10 // Student učitelství uprostřed proměn školního kurikula (V. Švec) 20 // Poznávání myšlenkových procesů žáků jako prostředek zvyšování účinnosti vyučování (J. Skalková) 31 // Qualitätsdiskussion und Gesamtschuldebatte (R. Seebauerová) 35 // Role základní školy v rozvíjení perspektivní orientace žáků (N. Mazáčová) 58 // Tři náměty ke kurikulu na ZŠ: k metodě sporu, k citové výchově, k profesní orientaci (J. Sedlák) 66 // II. ŠKOLA A ABSOLVENT ZŠ 69 // K charakteristice absolventa základní školy (J. Maňák) 70 // Profil absolventa základnej školy (M. Špánik) 80 // Absolvent základní školy v trojí perspektivě (P. Bauman) 85 // Může základní škola významně ovlivnit život svých absolventů? (E. Dobšíková) 93 // Jaké jsou možnosti a potřeby orientace absolventa na další studium (M. Janda, J. Šťáva) 101 // Profesní orientace dospívajících: role rodiny a školy (P. Hlaďo) 113 // Absolvent v zrcadle přijímacích testů na střední školy (M. Pelajová) 121 // Průzkum očekávaných výstupů absolventa ZŠ učiteli SŠ (S. Kašpárková, P. Vilímek) 125 // III. ABSOLVENT ZÁKLADNÍ ŠKOLY Z HLEDISKA VZDĚLÁVACÍCH OBORŮ A VYUČOVACÍCH PŘEDMĚTŮ 135 // Dopad kurikulární reformy na vzdělávací obor český jazyk a literatura (H. Muhlhauserová, V. Neužilová) 136 // Matematická gramotnost absolventů základní školy (R. Blažková) 140 // Absolvent základní školy v kontextech historického vědomí, vlastenectví a evropanství (K. Štépánek) 147 // Prírodovedná gramotnosť ako súčasť profilu absolventa 1. stupňa ZŠ (A. Wiegerová) 153 // Příspěvek výuky přírodovědných předmětů k rozvoji řešení problémů žákem základní školy (A. Chupáč) 160 //
Požiadavky na vedecko-technickú gramotnosť absolventa základnej školy (M. Kožuchová, J. Pavelka) 168 // Profil absolventa základnej školy v oblasti výtvarnej edukácie (M. Pavlikánová) 179 // Vztah absolventa základní školy k umění (V. Spousta) 187 // Telesná výchova z pohledu absolventa základní školy (V. Mužík, T. Janík) 197 // Maping názorov učiteľov a študentov učiteľstva 1. stupňa ZŠ na pojmy pohyb a zdravie a ich vzájomnú súvislosť (S. Kršjaková) 215 // Stojí estetická a citová výchova na okraji zájmu? (R. Rybář) 225 // Reálná vybavenost absolventa ZŠ k péči o životní prostredí (H. Horká, Z. Hromádka) 234 // K problematice bezpečnostního vzdělávání (K. Keller) 240 // Změny v pregraduálním vzdělávání studentů občanské výchovy v souvislosti s proměnou kurikula v porovnání se zkušenostmi z dalšího vzdělávání učitelů (J. Skácelová, A. Skoupá) 245 // K problematice výuky ekonomie a společenských věd na pedagogických fakultách (O. Králík) 254 // Srovnání aktivity a studijního prospěchu chlapců a dívek ve výuce občanské výchovy na ZŠ (L. Zormanová) 264 // Seznam autorů 272

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC