Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 15.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(6.4) Půjčeno:32x 
BK
Vyd. 1.
Praha : Computer Press, 2002
xvii,153 s. : il.

objednat
ISBN 80-7226-823-6 (brož.)
Business books (Computer Press)
Praxe manažera (Computer Press)
Další názvová informace na obálce: jak mít pozitivní publicitu v médiích, jak psát tiskovou zprávu, jak pořádat tiskovou konferenci, jak dělat PR na internetu, chyby při komunikaci s médii, pro malé firmy i velké společnosti
Obsahuje ilustrace, rejstřík, údaje o autorovi a jeho fotografii
Bibliografie na s. 147
Media relations - příručky
Public relations - příručky
000026953
Obsah // PŘEDMLUVA AUTORA I // Pro koho kniha je? 1 // CHCETE MÍT POZITIVNÍ PUBLICITU? 3 // Marketing a public relations 3 // Za podlinkové reklamní aktivity neplatíte 3 // Vztahy s veřejností, public relations 3 // Kdo je veřejnost? 4 // Zákazníci a zákaznici konkurence 4 // Investoři a konkurenční firmy 4 // Současní a budoucí zaměstnanci 5 // Zájmové a vlivové skupiny 5 // Státní správa a samospráva 5 // Najděte další... 5 // Co všechno zahrnují PR 5 // Stanovení komunikační politiky 8 // Sponzorství a dobročinnost 8 // Firemní identita 8 // Interní a externí materiály 8 // Placená reklama 8 // Přímá komunikace 8 // Pořádání akcí 9 // Publicita a vztahy s médii 9 // Spin doctoring 9 // Využijte síly médií 9 // Vztahy s médii, media relations 9 // Lze média ovlivnit? 9 // Vy jste zprávy 10 // Publicita versus reklama 10 // Dělejte aktivní PR 10 // Kdy začít s PR? Hned! 14 // Pomáhá PR prodávat? 14 // Musí být PR pravdivé? 14 // vii // OBSAH // Jak dosáhnout publicity? 14 // Tiskové zprávy 15 // Videozprávy u nás zatím ne 15 // Běžné propagační materiály 15 // Novinářské kity 16 // Internet 17 // Informační e-maily a bulletiny 17 // Tiskové konference 17 // Recepce pro novináře 17 // Kulaté stoly 17 // Pozvání novinářů na konference pro obchodní partnery 17 // Přednášky a semináře 17 // Rozhovory 18 // Pozváni novinářů na domácí nebo zahraniční exkurze 18 // Kde jsou výsledky? 18
// Jak se dostat do novin 19 // Staňte se expertem! 19 // Mluvte sami za sebe 21 // Rozdejte číslo svého mobilu 22 // Ať vaše oddělení PR komunikaci sjednotí 22 // Připisujte alespoň citace 22 // Seznam kontaktů 22 // Co udělat víc: připravte si fotografii 22 // Profesionální fotograf, nebo kolega? 22 // Neformální fotografie otvírá cestu 23 // Podrobnosti o fotografiích 23 // Jak napsat článek do novin 23 // Nabídněte konkrétní článek 23 // Připravte si osnovu 23 // Napište články dopředu 23 // Vzdejte se honoráře 23 // Burzy expertních článků 24 // Připravte si váš „portrét" 24 // Zašlete do redakce váš výrobek 24 // Jak funguji recenze? 24 // Očekávejte i konstruktivní kritiku 24 // Další tipy, jak proniknout do médií 24 // viii // Názorová stránka novin // Polemiky // Reakce čtenářů // OBSAH // 25 25 25 // JAK PSÁT TISKOVÉ ZPRÁVY, KTERÉ OTISKNOU 27 // Z čeho se skládá tisková zpráva 27 // Funkčni části zprávy 27 // Kontakt pro doplňující dotazy 27 // Poznámka pro redaktory 28 // Zopakujte to zahuštěně 33 // Chceme vládu jedné strany! 33 // Využijte příloh 34 // Grafický vzhled 34 // Rozděleni na odstavce 34 // Písmo 34 // Barvy 37 // Základní typografická pravidla 37 // Jak napsat text zprávy? 37 // Kompozice ve tvaru obrácené pyramidy 37 // Tři sdělení a dost 39 // Jakou zvolit délku zprávy? 39 // Nepoužívejte TM a (R) 44 // Vyhněte se superlativům 44 // Superlativy
ne 44 // Superlativy ano 44 // Zkontrolujte si pravopis 44 // Vaši zprávu prodává příběh 45 // Kde je ve vaši zprávě příběh? 45 // Má cenu vymezovat se negativné? 45 // Citace autorit 45 // Vaši zprávu prodávají fotografie 46 // Jaké fotografie produkovat? 46 // Je nutný profesionál? 46 // Kdo je autorem fotky? 46 // Digitální, nebo papírovou fotku? 46 // Nezapomeňte na popisek fotky! 47 // Reportážní a portrétní fotografie 47 // Ilustrační fotografie 47 // ix // OBSAH // Elektronické kity s fotografiemi 47 // Další tipy pro distribuci fotografií 49 // Vaši zprávu prodávají čísla a výzkumy 49 // Přesná čísla 49 // Nezávislé výzkumy 50 // Novinářský bulletin 50 // Hlavně pravidelně 50 // Další tipy pro dobrý bulletin 50 // JAK SPOLEHLIVĚ ROZESÍLAT TISKOVÉ ZPRÁVY 57 // Poštou, faxem nebo e-mailem? 57 // Kdy použít fax nebo poštu 57 // Na co je lepší e-mail 57 // Na tiskových konferencích rozdávejte vytištěné zprávy 58 // Odesílání elektronické tiskové zprávy 58 // Schválení změn (revizí) 58 // Přes kopírák, ale raději naslepo 59 // Uveďte do předmětu zprávy, čeho se týká 60 // Anotace v těle e-mailu 60 // Zpráva přímo v e-mailu 61 // Důležitost 61 // Háčky a čárky? 61 // Hromadná pošta, ale individuálně 61 // Opatřete si program pro hromadnou poštu 61 // Správný název dokumentu s TZ 62 // Správný formát: ZIP, DOC nebo snad RTF? 63 // Preferované formáty 63
Nedoporučované formáty 63 // Objem zprávy 64 // Ne obrázkům v textu 64 // Pozor na vkládání excelových tabulek a grafů! 64 // Tak tedy - fotografie a tabulky ano, či ne? 65 // Nezapomeňte na přeuložení textu 65 // Kdy je nejlepší poslat TZ? 66 // Proč je nejlepší úterý nebo středa 66 // Novinář ale neni běžný adresát newsletteru 67 // Abyste stihli uzávěrku 67 // OBSAH // Další kanály pro elektronickou distribuci 67 // PROTEXT 67 // Vyplatí se vám PROTEXT? 69 // PRnet.cz 70 // Tiskové zprávy na webových serverech 71 // Co se stane s tiskovou zprávou dál? 72 // Follow-up: zavolejte, ale nikdo to nemá rád 72 // Monitoring 72 // Mediální analýza 73 // Jak důležitá je kontrola 73 // Zkušební rozesilka 73 // Špehujte sami sebe 73 // JAK EFEKTIVNĚ ZACÍLIT SVOJE SDĚLENÍ 75 // Které novináře oslovit? 75 // Kolik adres je ideálních? 75 // Mám oslovit i externisty? 75 // Jak získat kontakt na novináře 75 // Béžná konvence adresy 75 // Požádejte novináře, aby vám zaslal kontakt na své kolegy 76 // Ruční práce je nutná 76 // Jak si mezi médii vybrat? 76 // Tištěná média pořád mají smysl 76 // Vydavatele sdružuje Unie vydavatelů 76 // Zaměřte svoji pozornost 77 // Vybírejte si ta média, která sami čtete 78 // Nezapomeňte na jejich protějšky 78 // Udělejte si soukromý průzkum 78 // Kolik lidí svou zprávou ovlivním? 78 // Prodané náklady kontroluje ABC ČR 78 // Početnost publika udává
Mediaprojekt 79 // Znají vás média? 80 // Novinářský audit 81 // Plánujte 81 // Redakční kalendář 81 // Využívejte kalendář v pravý čas 81 // Informační newslettery 81 // Hledejte na Internetu 82 // xi // OBSAH // JAK DĚLAT PR NA INTERNETU 83 // Co všechno zveřejnit na webu? 83 // Správné rozvrženi úvodní strany 83 // Kontakty na PR 84 // Čim osobnější, tím lepší 85 // E-mail 85 // Telefon 85 // Pravidla pro návrh novinářského webu 85 // Pravidlo 3 kliknutí 85 // Ne pouze formulářům 85 // Ne hesla u důležitých věcí 86 // Je ? něčemu personalizace? 87 // Přímá komunikace na Internetu 88 // Vystupte z anonymity! 88 // za co vás budou novináři milovat, // A ZA CO NENÁVIDĚT 89 // Co novináři opravdu milují 89 // Co novináři opravdu nenávidí 90 // „PR jazyk" 90 // Telefonáty v den uzávěrky 90 // Na mobil jenom v nejvyšší nouzi 90 // Nevolejte před devátou a po šesté 91 // Neposílejte novinářům zprávy SMS 91 // Kdy je možné SMS použít 91 // Kdy SMS raději neposílat 91 // Instantní vzkazy 92 // Proč vaše zpráva končí v koši? 93 // Nežádejte o zveřejnění 93 // Neproste o zveřejnění 93 // Nechtějte explicitně publicitu zdarma 93 // Jaká motivace funguje? 93 // Ukažte svoje sebevědomí a redaktorovi možnost volby 93 // Když vás požádají o rozhovor 94 // Otázky, které musíte položit novinářům vy 94 // Jak žádat o autorizaci 94 // Co je cílem autorizace? 95 // xii
OBSAH // Jak autorizace probíhá 95 // Nepleťte se redaktorovi do řemesla 95 // Když chcete být lepší 95 // Na co si ještě dát pozor 95 // Kdy neautorizovat? 96 // Co dělat, když napíšou špatné? 96 // Prevence: nahrávejte si interview! 96 // Reakce na článek 96 // Právo na odpověď 96 // Dárek pro novináře 99 // Váš vlastni produkt 99 // Nápoje 99 // Potraviny 99 // Reklamní zboží z katalogů 100 // Součást oblečeni 100 // Kultura a sport 100 // Nechte to novináře zjistit na místě! 101 // Pozváni na domáci exkurzi 101 // Zahraniční cesty 101 // Co ano, co ne 101 // Zahraniční cesty u českých firem 102 // JAK POŘÁDAT TISKOVOU KONFERENCI 103 // Proč pořádat tiskovou konferenci? 103 // Kdy tiskovku nepořádat 103 // Když přesto hrozí malá účast 103 // Dárek pomáhá 103 // Jak plánovat a oznamovat 103 // Pozvánku můžete poslat poštou 104 // Ale také pozvěte e-mailem 105 // Nejprve dopis, potom e-mail 105 // Nechte si potvrdit účast 105 // Co musí pozvánka na tiskovku obsahovat 105 // Je důležitá mapka? 106 // Zvažte pozvánku na webu 107 // Termín pro vaši tiskovku 108 // Jaký den je nejvhodnější? 108 // Hodina 108 // ? ??? // Místo konání 108 // Hotelový salonek 108 // Kavárna, restaurace 108 // Sportoviště 109 // Netradiční prostory 110 // Sídlo instituce 111 // Konkrétní misto události 111 // Občerstvení 111 // Jak být správným hostitelem? 111 // Program tiskové konference 111
Kdo tiskovku uvede? 112 // Kolika lidem dát slovo? 112 // Vejděte se do časového limitu 112 // Jak vytěžit z tiskovky co nejvíc 112 // Registrujte pozvané 112 // Fotograf 113 // Novinářský kit 113 // Prezentace 115 // Využijte každé příležitosti vystoupit zdarma 115 // PR VE FIRMĚ, NEBO V AGENTUŘE? II7 // Kolik lidí na interní PR? 117 // Dělba práce mezi vámi a agenturou 119 // Dáváme na PR dostatek peněz? 120 // U malých firem rozhodují personální náklady 120 // U větších firem poměřujte s reklamním rozpočtem 120 // Když se rozhodnete pro PR agenturu 121 // Jak se pozná dobrá agentura od špatné? 121 // Co ovlivňuje výběr agentury? 121 // Vyplatí se vyměnit PR agenturu? 122 // Nekonkurence 123 // Úzce, nebo široce zaměřená PR agentura? 123 // Mezinárodní, nebo lokální agentura? 123 // Malá, nebo velká agentura? 123 // Full servis, nebo čisté PR? 123 // Ve skutečnosti jsou nejdůležitější reference 123 // Piatim agentuře dost... málo? 124 // Smlouva o mlčenlivosti 124 // xiv // OBSAH // Chyba všech nových PR agentur z pohledu novinářů 124 // A nakonec: jak agenturu prakticky vybrat? 125 // JAK VÁM JEŠTĚ POSLOUŽÍ PR 131 // Pomůže vaší publicitě dobročinnost? 131 // Proč firmy vyvíjejí dobročinnost 131 // Publikuji média jména sponzorů? 131 // Krizová komunikace 133 // Nedávejte hlavu do písku 133 // Nejčastějši řešení: najměte si mluvčího 133 // Jediný zdroj informaci 133
Devatero pro krizovou komunikaci 133 // Mluvit! stříbro, mlčeti zlato? 134 // Posílejte tiskové zprávy obchodním partnerům 134 // E-mail je sice standard, ale papír vzbudí pozornost 134 // Bulletin sestavený z tiskových zpráv 135 // Využijte PR pro interní komunikaci 139 // Posílejte zaměstnancům tiskové zprávy 139 // Publikujte tiskové zprávy na intranetu 139 // Vyvěste tiskové zprávy na nástěnku 139 // KDE SE VZDĚLÁVAT DÁL I4I // Organizace, přednášky a semináře 141 // Asociace public relations agentur 141 // Akce PR klubu 141 // Semináře Institute for International Research 142 // Knihy a časopisy 142 // How to be Your Own Publicist 142 // Týdeníky Marketing

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC