Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 14.01.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(10) Půjčeno:30x 
BK
Vyd. 2.
Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2007
47 s. : il. ; 30 cm

objednat
ISBN 978-80-7368-342-9 (brož.) ISBN !978-80-7368-293-4 (chyb.)
Na obálce nad názvem: ESF
Bibliografie na s. 47
Studijní materiály kurzů projektu RLZ CZ.04.1.03/3.1.15.1/0127 "Podpora efektivity vzdělávání v Moravskoslezském kraji" jsou určeny pro další vzdělávání pracovníků ve školství
000027000
3 // Obsah // 1 PRÁCE S VÝSLEDKY EVALUACE A AUTOEVALUACE V OBLASTI VÝSLEDKŮ // VZDĚLÁVÁNÍ...7 // 1.1 Pedagogická evaluace...7 // 1.2 Vzdělávací cíle...8 // 1.3 Taxonomie vzdělávacích cílů...13 // 2 DIDAKTICKÝ TEST A JEHO CHARAKTERISTIKY...17 // 2.1 Definice didaktického testu...17 // 2.2 Druhy didaktických testů...19 // 2.3 Vlastnosti dobrého didaktického testu...22 // 3 KONSTRUKCE DIDAKTICKÉHO TESTU...25 // 3.1 Tvorba a formulace otázek...26 // 3.2 Tvorba položek...27 // 4 VYHODNOCOVÁNÍ DIDAKTICKÝCH TESTŮ...31 // 4.1 Zpracování výsledků testu...31 // 4.2 Analýza testových položek...32 // 4.3 Standardizované didaktické testy...34 // 5 VYHODNOCOVÁNÍ DAT...35 // 5.1 VYHODNOCOVÁNÍ VĚDOMOSTÍ A DOVEDNOSTÍ...35 // 5.2 Ověřování výzkumných hypotéz...35 // 6 ALTERNATIVNÍ METODY HODNOCENÍ ZNALOSTÍ ŽÁKŮ...39 // 6.1 Relativní přírůstek znalostí...39 // 6.2 ČASOVÝ HARMONOGRAM TESTOVÁNÍ...41 // 6.3 Hodnocení vstupní úrovně znalostí...42 // 6.4 VÝSTUPNÍ TESTOVÁNÍ ÚROVNĚ ZNALOSTÍ...42 // 6.5 Průběh testování...43 // 6.6 Vyhodnocování Relativního přírůstku znalostí...43 // 7 LITERATURA...47

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC