Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(6) Půjčeno:12x 
BK
1. vyd.
Praha : Grada, 2003
236 s. : il. ; 24 cm

objednat
ISBN 80-247-0646-6 (váz.)
Manažer
Obsahuje ilustrace, tabulky, údaje o autorovi a jeho fotografii, poznámky, přílohy (dotazníky)
Bibliografie na s. 231-236
Event marketing - příručky
Komunikace marketingová - příručky
000029049
Obsah // O autorovi ... 9 // Předmluva... 11 // Úvodem ... 13 // 1. kapitola // Co rozumíme pod pojmem event marketing... 15 // 1.1 Důvody rostoucího významu event marketingu ... 16 // 1.2 Definování pojmu event marketing... 20 // 1.3 Zařazení do komunikačního mixu firmy... 23 // 1.3.1 Integrovaný event marketing... 24 // 1.3.2 Interakce mezi event marketingem a ostatními nástroji // komunikačního mixu firmy... 29 // Event marketing a reklama ve sdělovacích prostředcích . 30 // Event marketing a podpora prodeje ... 31 // Event marketing a direct marketing ... 31 // Event marketing a public relations ... 32 // Event marketing a sponzoring... 32 // Event marketing a přímá komunikace... 33 // Event marketing a veletrhy a výstavy... 34 // Event marketing a multimediální komunikace... 35 // Event marketing a komunikace se zaměstnanci ... 35 // 1.4 Základní typologie event marketingových aktivit ... 36 // Pod!e obsah ?... 36 // Podle citových skupin... 37 // Podle konceptu... 37 // Podle doprovodného zážitku... 38 // Podle místa... 38 // 2. kapitola // Proces plánování a tvorba event marketingové strategie... // 2.1 Situační analýza ... // 2.2 Stanovení cílů event marketingu... // 2.3 Identifikace cílových skupin event marketingu ... // 2.4 Stanovení strategie event marketingu ... // 2.4.1 Na zážitky orientovaná event marketingová strategie // Krok 1 - Vytvoření základní emocionální koncepce.. // Krok 2 - Generování emocionálních
hodnot... // 43 // 46 // 47 50 54 58 60 60 // Event marketing // 2.5 // 2.6 // 2.7 // 2.8 // 3. kapitola // Event marketing z pohledu chování spotřebitele... 73 // 3.1 Kulturní faktory ... 75 // 3.2 Sociologické faktory ... 76 // 3.2.1 Teorie davu... 77 // Kolektivní duch davu... 78 // Emocionální působení... 78 // Obrazotvornost davu a sila slov... 78 // 3.2.2 Role vůdců a celebrit ... 79 // 3.3 Ekonomické faktory... 82 // 3.4 Psychologické faktory... 83 // Vnímání ... 84 // Pozornost... 84 // Paměť... 85 // Představování... 85 // Myšlení... 86 // Prožíváni ...’... 86 // Krok 3 - Volba jasného emocionálního profilu ... 61 // Krok 4 - Sestaveni konkrétního emocionálního prožitku . 61 // 2.4.2 Klíčová pravidla event marketingové strategie ... 61 // Úspěšný event je třídimenzionálním zážitkem... 61 // Recipienti se na eventu aktivně podílejí... 62 // Event musí byt jedinečný a neopakovatelný... 63 // Event je multisenzitivní událostí... 63 // Event vyžaduje dokonalou dramaturgii... 63 // Event je podmíněn integrovanou komunikací ... 64 // Volba eventu... 64 // I. fáze: Zvoleni typu eventu ... 65 // II. fáze: Zvoleni scénáře eventu (zinscenování zážitku) . 65 // Naplánování zdrojů... 68 // Stanovení rozpočtu... 69 // Integrace do komunikačního mixu... 71 // 4. kapitola // Spolupráce s event marketingovou agenturou ... 87 // Event marketingová agentura kategorie A ... 88 // Event marketingová agentura
kategorie ?... 89 // Event marketingová agentura kategorie C ... 89 // Organizačně formální kritéria... 92 // Kreativně obsahová kritéria... 93 // Obsah // 5. kapitola // Event controlling... // 5.1 Předběžná kontrola... // 5.2 Průběžná kontrola ... // 5.3 Následná kontrola ... // Následná kontrola ekonomických (kvantitativních) cílů Následná kontrola komunikačních (k\>alitativních) cílů // 5.4 Metody event marketingové kontroly... // 5.4.1 Marketingové výzkumy... // Marketingové průzkumy zjišťující komunikační efekt // event marketingu ... // Předvvzkumv... // Průběžné průzkumy ... // Následné průzkumy ... // 5.4.2 Využití kvalitativního vyhodnocování sponzoringu pro potřeby event marketingu ... // 95 // 101 // 101 // 102 // 102 // 103 // 106 // 107 // 108 109 113 115 // 118 // 6. kapitola // Kvalitativní průzkum využívání event marketingu v České republice ... 125 // 6.1 Cíle výzkumu... 126 // 6.2 Metodologie výzkumu ... 126 // Popis... 126 // Charakteristika výběrového vzorku... 127 // Metoda sběru dat... 127 // Analýza dat a jejich zpracováni... 127 // 6.3 Přehled výsledků průzkumu a závěrečná doporučení... 127 // A/ Analýza role emocí v komunikaci ... 129 // B/ Analýza znalosti pojmu event marketing ... 131 // C/ Analýza typologie event marketingových aktivit .. 136 // D/ Analýza cílových skupin event marketingu... 138 // E/ Analýza spolupráce s event marketingovou // agenturou
... 141 // F/ Analýza účinnosti nasazení event marketingu ... 143 // G/ Analýza používaných metod pro hodnoceni úspěšnosti // event marketingu ... 146 // H/ Analýza hlavních parametrů úspěšné event // marketingové akce... 149 // 7 // 7. kapitola // Vývojové tendence a budoucí perspektiva event marketingu... 153 // 7.1 Rostoucí profesionalizace event marketingu ... 155 // 7.2 Význam i výdaje na event marketing neustále rostou na úkor // postavení a rozpočtů klasické komunikace... 156 // 7.3 Event marketing ve znamení vzdělání a zábavy... 158 // 7.4 Roste potřeba i význam kontroly a zpětné vazby ... 160 // 7.5 Trend v koncentraci, kooperaci a integraci event marketingu ... 161 // 7.6 Synergie event marketingu s moderními technologiemi... 162 // Závěrem ... 163 // Poznámkv... 165 // Přílohy... 173 // Příloha 1 Výběr výstupů z kvantitativního průzkumu // „ Oranžový den “ ...i... 174 // Příloha 2 Vzor dotazníku kvalitativního průzkumu ... 179 // Příloha 3 Dotazník kvalitativního průzkumu // (British Airways)... 181 // Příloha 4 Dotazník kvalitativního průzkumu // (ČESKÁ RAFINÉRSKÁ) ... 186 // Příloha 5 Dotazník kvalitativního průzkumu // (ČESKÝ TELECOM) ... 190 // Příloha 6 Dotazník kvalitativního průzkumu (HBVBank) ... 195 // Příloha 7 Dotazník kvalitativního průzkumu (ING ČR) ... 199 // Příloha 8 Dotazník kvalitativního průzkumu // (Kraft Foods ČR) ...204 // Příloha 9 Dotazník
kvalitativního průzkumu (McDonald ’s) ... 208 Příloha 10 Dotazník kvalitativního průzkumu (NOKIA CR) ... 213 Příloha 11 Dotazník kvalitativního průzkumu // (ŠKODA A UTO)...218 // Příloha 12 Dotazník kvalitativního průzkumu // (FESCO STORES ČR) ... 222 // Seznam obrázků ... 227 // Seznam tabulek ... 229 // Seznam literatury // % // 231
(OCoLC)85063210
cnb001249177

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC