Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(2.7) Půjčeno:27x 
BK
Vyd. 1.
Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2007
61 s. ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-7368-374-0 (brož.)
Nad názvem: Ostravská univerzita v Ostravě, Filozofická fakulta, katedra psychologie a sociální práce
Obsahuje bibliografii na s. 59-50
000029172
1. Poznatky z psychologie pro obchodní vztahy a jednání ...6 // Vnější obraz osobnosti ...11 // Vnitřní stavba osobnosti ...13 // Psychologické prostředky ...23 // 2. Psychologie trhu ...24 // Metody psychologie trhu ...28 // Marketing ...31 // Marketingová filozofie ...31 // Marketingový mix ...31 // Sociálně etický marketing ...31 // 3. Typické projevy zákazníků a spotřebitelů ...33 // 4. Motivace koupě ...39 // 5. Image úspěšného obchodníka ...47 // 6. Obchodní jednání ...50 // Prodejní techniky ...52 // 7. Reklama a propagace ...56 // Výběr reklamních prostředků ...58 // 8. Použitá a doporučená literatura ...59 // 9. Problémové okruhy pro samostatnou přípravu ...61

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC