Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 15.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(1.3) Půjčeno:5x 
BK
Praha : Grada, c2003
91 s. : il.

objednat
ISBN 80-247-0412-9 (brož.)
Poradce pro praxi
němčina
Přeloženo z němčiny
Dotisk 2004
Komunikace marketingová - příručky
Vyjednávání - příručky
000045314
O autorce ...9 // Předmluva ...11 // 1. kapitola // Proč jednat? ...13 // 1.1 Sjednotit rozdílné zájmy ...14 // Tvořivá mnohostrannost přináší pohyb ...14 // Analyzovat situaci ...15 // 1.2 Spor vede zřídkakdy k cíli ...17 // Kdo je vítězem? ...18 // Použít včas záchrannou brzdu ...18 // 1.3 Řešení dvou vítězů ...19 // Oddělit od sebe lidi a problémy ...19 // Jen společné řešeníje dobrým řešením ...20 // 2. kapitola // Jak se optimálně připravit na jednání? ...23 // 2.1 Bez cíle to nejde ...24 // Přeměnit problémy na cíle ...’24 // Jak si ujasníte své cíle ...25 // Když jednáte v týmu nebo pro tým ...29 // Zformulujte své cíle ...30 // 2.2 Kde se nachází ten druhý? ...32 // Co hovoří ve prospěch vašich cílů? ...33 // Otevřeteíse novým cílům ...34 // 2.3 Vědět o co jde ...36 // Informace má cenu poloviny nájmu ...36 // Váš jednací partner-velký neznámý? ...37 // Plánujte jednání předem ...38 // 2.4 Zvolit optimální rámec ...40 // Váš základní přístup k jednání ...40 // Vliv prostředí a vybavení místnosti ...42 // Jak připravit místnosti na jednání ...45 // Zasedací pořádek ...46 // 2.5 Jak správně pozvat k jednání ...46 // Termín a doba trvání ...47 // Důležité: správní jednací partneři ...47 // Pořad jednání ...48 // 2.6 Jak odstranit stres zjednání ...49 // Režírujte vy! ...50 // 3. kapitola // Jakjednat efektivně as výsledkem? ...53 //
3.1Jak začít ...54 // Vytvořte pozitivní atmosféru! ...54 // Šaty dělají člověka ...56 // Co si musíte vyjasnit na začátku jednání ...57 // 3.2 Komunikace je nade vše ...58 // Řeč a mluva těla ...58 // Nasadit správný tón ...59 // Chod jednání usměrňujte otázkami ...59 // Mluvte v první osobě ...60 // Používejte rétorických prostředků ...60 // „Šláplijste do louže" ...61 // Pozor na „vražedné" fráze! ...62 // Šedá eminence v pozadí ...63 // 3.3 Také naslouchat se musí člověk učit ...63 // Aktivní naslouchání ...65 // Dělejte si poznámky ...66 // 3.4 Cíle místo pozic ...67 // 3.5 Pomozte partnerovi, aby přesvědčil sám sebe ...68 // Zájmová argumentace ...69 // 3.6 Dosáhnout dobrého zakončení ...70 // Zajistěte si úspěch jednání ...71 // Důležité: Zápis ...72 // Možnosti optického vyjádření ...72 // Když jednací partner ještě váhá ...74 // 3.7 Zvláštní situace: Jednání po telefonu ...74 // Hlas a nálada ...75 // 4. kapitola // Co dělat, když se jednání stane obtížným? ...79 // 4.1 Vylákat partnera z jeho rezervovanosti ...80 // 4.2 Námitky přeměňte na cíle ...80 // Když vás jednací partner blokuje ...82 // 4.3 Když partner není férový ...86 // Jak překonat nepříjemnou situaci ...87 // Reagujte pohotově ...87 // Pozor, podvodník! ...88 // Rada na závěr: Cvičit, cvičit, cvičit! ...91

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC