Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 17.10.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(13.7) Půjčeno:41x 
BK
1. vyd.
Praha : Karolinum, 1996
137 s.

objednat
ISBN 80-7184-326-1 (brož.)
Bibliogr. s. 137.
Andragogika - dějiny - učebnice vysokošk.
000049443
Úvodní poznámka...5 // L Idea celoživotní výchovy a vzdélávání v životě a díle Jana Ámose Komenského ...7 // II. Výchovně vzdělávací působení na dospělého člověka v období osvícenství ...25 // III. Přínos českého národního obrození k rozvoji vzdělávání dospělých ...30 // IV. Revoluční rok 1848 a jeho význam pro další vývoj // pedagogických idejí v oblasti vzdělávání dospělých ...35 // V. Vývoj názorů na výchovu a vzdělávání dospělých ve světě a úsilí o vytváření teorie vzdělávání dospělých vletech 1848-1918 ...39 // VI. Ideje a pokusy o utváření teorie vzdělávání dospělých v diferencující se české společnosti v letech 1848-1918 ...45 // VII. Vývoj teorie vzdělávání dospělých ve světě // v meziválečném období v letech 1918-1945 ...57 // VIII. Pokračující utváření názorů a teorií vzdělávání dospělých v předválečném Československu ...61 // IX. Vývoj teorií vzdělávání dospělých včetně andragogického směru ve velkých západoevropských zemích po roce 1945 ...66 // X. Přínos k rozvoji názorů a teorií vzdělávání dospělých v USA a Kanadě od roku 1945 po léta osmdesátá...98 // XI. Poválečný vývoj teorií vzdělávání dospělých v sousedících zemích bývalého „socialistického společenství“ a andragogiky v bývalé Jugoslávii ...109 // XII. Proměny ve vývoji teorií vzdělávání dospělých v bývalém Československu od roku 1945 až po jejich formulování jako andragogiky ...127

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC