Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(22) Půjčeno:88x 
BK
1. vyd.
Brno : Masarykova univerzita, 1994
129 s.

objednat
ISBN 80-210-1031-2 (brož.)
Spisy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity ; 57
Dotisk 1996
Bibliogr. s. 117-119
Rejstř.
Na obálce: Tempus : joint educational project 1477
Pedagogika - metodologie - učebnice vysokošk.
000049444
OBSAH // I. Předmluva... 3 // II. Filozoficko-historický přístup ? otázkám výchovy... 7 // III. Úvod do systémové metodologie... 18 // IV. Proces vědeckého poznání v pedagogice... 26 // V. Využití logiky v pedagogických výzkumech... 31 // VI. Metoda pozorování... 36 // VII. Rozhovor... 44 // Vlil. Dotazník... 50 // IX. Pedagogický experiment... 54 // X. Analýza pedagogických dokumentů... 63 // XI. Historickosrovnávacímetoda... 66 // XII. Kvalitativní pedagogický výzkum... 72 // XIII. Statistika v pedagogických výzkumech... 78 // XIV. Význam zobecňování pedagogických zkušeností // učitelů... 88 // XV. Práce s literaturou... 91 // XVI. Literární zpracování vědecké práce...101 // XVII. Etické aspekty vědecké práce...109 // Literatura...117 // Věcný rejstřík...121 // // 127

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC