Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(42.4) Půjčeno:211x 
BK
Brno : Paido, 2002
119 s.

objednat
ISBN 80-7315-012-3 (brož.)
Obsahuje bibliografické citace, úvod
Pedagogika sociální - učebnice vysokošk.
Pedagogika volného času - učebnice vysokošk.
000049447
Úvod V // 1. Změny významu „sociálni“ (pedagogika)? 9 // 2. Koncepce výchovy ve volném čase 15 // 2.1 Vývojový pohled na volný čas 15 // 2.2 Volný čas a jeho edukační využívaní 17 // 2.3 Mimoškolní výchova 20 // 2.4 Zájmová činnost 23 // 3. Volnočasové instituce a občanská sdružení pro děti a mládež 27 // 3.1 Spolkový život v ČR 27 // 3.2 Veřejná správa a volný čas 28 // 3.3 Občanská sdružení, organizace a hnutí // dětí a mládeže v České republice 31 // 3.4 Církevní domy - volnočasová centra dětí a mládeže 42 // 4. Kulturní edukace dětí a mládeže 45 // 4.1 Úvod 45 // 4.2 Změna postavení dítěte ve společnosti 46 // 4.3 Sociální změny a obsah kulturní edukace 50 // 4.4 Právo dětí na vlastní kulturu 54 // 4.5 Charakteristiky vybraných kulturních zařízení 58 // 5. Ekologická výchova a environmentální vzdělávání ve volném čase 65 // 5.1 Základní východiska 65 // 5.1.1 Globální problémy lidstva 65 // 5.1.2 Možnosti a perspektivy ekologické výchovy 69 // 5.2 Koncepce environmentálního vzdělávání v České republice 72 // 5.2.1 Cíle environmentálního vzdělávání 72 // 5.2.2 Instituce pro environmentální vzdělávání v ČR 74 // 5.2.3 Volnočasové aktivity v environmentálním vzdělávání 76 // 5.3 Praktická část - náměty pro hry s ekologickou tematikou 76 // 5.4 Důležité definice 78 //
6. Význam hry a zážitku v mimoškolní výchově 81 // 6.1 Úvod 81 // 6.2 Iluze reality v postmoderním světě 81 // 6.3 Funkce her v dějinném kontextu výchovy 83 // 6.4 Kořeny a význam prožitku v postmoderní společnosti 84 // 6.5 Charakteristika hry a jejích výchovných aspektů 87 // 6.6 Animator a příprava her 90 // 6.7 Jak tvořit a obměňovat hry 93 // 6.8 Závěrem 96 // 7. ? výchově, vzdělávání a volnému času dětí romského etnika. Centra, zařízení, organizace, nadace 99 // 7.1 Romové v dnešní společnosti 99 // 7.2 Výchova a vzdělávání romských dětí 101 // 7.3 DROM - romské středisko v Brně 104 // 7.4 Vybraná centra, nadace, organizace 107 // 8. K možnostem uplatnění sociálních a volnočasových pedagogů 113 // 8.1 Konkrétní možnosti uplatnění sociálních a volnočasových pedagogů a vychovatelů 115 // 8.2 Volnočasové aktivity na vesnicích a v menších městech 117

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC