Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 15.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(6.3) Půjčeno:19x 
BK
Dotisk 1. vyd.
Praha : Karolinum, 2000
241 s.

objednat
ISBN 80-7184-522-1 (brož.)
Mínění veřejné - sociologie - učebnice vysokošk.
Sociologie - mínění veřejné - učebnice vysokošk.
000049452
Obsah // Poznámka editora... 5 // VEŘEJNÉ MÍNĚNÍ JAKO SOCIÁLNÍ FENOMÉN... 7 // Veřejné mínění v sociálně-historickém pohledu (Jiří Šubrt) ... 9 // Davy, masy, veřejnosti a publika (Jiří Šubrt) ... 18 // Mínění a postoje (Jiří Šubrt)... 25 // Spirála mlčení (Jiří Šubrt) ... 36 // Veřejné mínění a politická kultura (Zdeněk Zbořil)... 42 // Fáma (Ivan Tomek)... 59 // VEŘEJNÉ MÍNĚNÍ JAKO OBJEKT SOCIOLOGICKÉHO VÝZKUMU ... 73 // K počátkům výzkumu veřejného mínění (Čeněk Adamecf) 75 // Hlavní etapy výzkumu veřejného mínění (Stanislav Hampl) ... 95 // Výběrové procedury (Petra Průšová)... 106 // Standardizované dotazování (Josef Dubský) ... 119 // Tazatelská síť (Jitka Slavíková) ... 128 // Analýza dat (Petra Průšová)... 134 // Kvalitativní metody ve výzkumu veřejného mínění (Jiří Buriánek) 148 Ohniskové skupiny a rozhovory (Ilona Gillernová)... 164 // SPECIFICKÉ VÝZKUMNÉ OBLASTI ... 179 // Volební výzkumy (Jan Herzmann)... 181 // Výzkum mediálního působení (Alois Surynek) ... 196 // Výzkum zákazníka a trhu (Jiří Šubrt)... 211 // Cyklus výrobku a výzkum trhu (Ivan Tomek) ... 222 // 3

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC