Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(11) Půjčeno:44x 
BK
1. vyd.
Praha : Karolinum, 1999
231 s. : il. ; 21 cm

objednat
ISBN 80-7184-841-7 (brož.)
Obsahuje bibliografii na s. 221-226
000049524
OBSAH // ÚVOD ... // 1. PEDAGOGICKÁ PSYCHOLOGIE DOSPĚLÝCH... // 2. VÝVOJ PEDAGOGICKOPSYCHOLOGICKÉHO MYŠLENÍ .. // 2.1 Starší historie ... // 2.2 Novější historie... // 3. VÝVOJ NÁZORŮ NAUČENÍ ... // 3.1 Behaviorismus... // 3.2 Celostní a kognitivní orientace... // 3.3 Sociální učení... // 3.4 Hutnanistická psychologie ... // 3.5 Celoživotní učení... // 4. PROJEKT PEDAGOGICKOPSYCHOLOGICKÉHO VÝZKUMU // 4.1 Struktura projektu... // 4.2 Tradiční výzkumné strategie... // 4.3 Longitudinálnč-sekvenční strategie ... // 4.4 Závěry... // 5. PSYCHICKÝ VÝVOJ V DOSPĚLOSTI... // 5.1 Dospělost... // 5.2 Zralost... // 5.3 Vývoj ... // 5.4 Vývoj osobnosti dospělého ... // 5.5 Sociální učení a změny chování ... // ? // 6. PSYCHOLOGIE UČENI DOSPĚLÝCH ... // 6.1 Co je učení... // 6.2 Druhy učení... // ? // .3 // 11 // 13 // 13 // 14 // 17 // 17 // 18 // 19 // 20 21 // 25 // 25 // 30 // 38 // 49 // 51 // 51 // 51 // 54 // 62 // 69 // 75 // 75 // 77 // 227 // 6.3 Teorie učení...85 // 6.4 Předchozí učení...98 // 6.5 Zkušenostní učení...101 // 6.6 Shrnutí...106 // 7. FYZIOLOGIE UČENÍ DOSPĚLÝCH ...109 // 7.1 Nervová soustava...111 // 7.2 Zrak...112 // 7.3 Sluch ...116 // 7.4 Ostatní smysly...120 // 7.5 Fyziológ ie učení ...120 // 7.6 Psychomotorické dovednost ...122 // 7.7 Slovní vyjadřování...123 // 7.8 Výkonnost dospelých...124 // 7.9 Učení a vek ...125 // 7.10 Vliv přemístění ...126 // 8. VNITŘNÍ PODMÍNKY
UČENÍ...129 // 8.1 Aktivace a motivace...129 // 8.2 Aktivace a úzkost...132 // 8.3 Vnitřní a vnější motivace...134 // 8.4 Motivace podle zisku...135 // 8.5 Habituální a aktuální motivace...136 // 8.6 Paměť ...136 // 9 VNĚJŠÍ PODMÍNKY UČENÍ...147 // 9.1 Průběh učení...147 // 9.2 Podnět...147 // 9.3 Pozornost...149 // 9.4 Vnímání...149 // 9.5 Osvojování...149 // 10. PSYCHOLOGIE VYUČOVÁNÍ DOSPĚLÝCH // 10.1 Vyučování ... // 10.2 Emocionální vlivy ... // 10.3 Úroveň vyučování... // 10.4 Výběr prostředku... // 10.5 Způsobilost ? učení... // 10.6 Závěrečná doporučení... // 151 // 151 // 152 // 153 156 162 163 // 11. CO PODPORUJE UČENÍ // 167 // 228 // 11.1 Transfer...167 // 11.2 Proměnné v učení ...170 // 11.3 Hodnocení a zpětná vazba ve vzdělávání ...172 // 12. CO RUŠÍ UČENÍ ...177 // 12.1 Inteiference...177 // 12.2 Zákon interference...178 // 12.3 Vliv věku na interferenci...178 // 12.4 Překonávání interference ...179 // 13 VZDĚLÁVÁNÍ V ORGANIZACÍCH ...181 // 13.1 Lidé...181 // 13.2 Systém...181 // 13.3 Podniková kultura...182 // 13.4 Znaky dobrého učebního prostředí...182 // 14. OSOBNOST UČITELE DOSPĚLÝCH ...185 // 14.1 Typologie učitele...185 // 14.2 Výzkumy zaměřené na osobnost učitele...190 // 14.3 Cíle učitele a učících se...195 // 14.4 Požadavky’ na učitele dospělých ...197 // 14.5 Shrnutí...207 // 15. SEBEVZDĚLÁVÁNÍ...211 // 15.1 Pojem sebevzdělávání...211
// 15.2 Vývoj názoru na sebevzdělávání...211 // 15.3 Čtenářské dovednosti ...213 // 16. ZÁVĚRY ...219 // LITERATURA...221 // 229
(OCoLC)42976184
cnb000738195

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC