Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(6.2) Půjčeno:130x 
BK
1. vyd.
Brno : Masarykova univerzita, 2004
56 s.

objednat
ISBN 80-210-3327-4 (brož.)
Obsahuje úvod, přílohu
Bibliografie: s. 56
Výchova literární - didaktika - učebnice vysokošk.
000049679
Obsah // Úvodem ...5 // První část // 1 Východiska literárněvýchovného procesu ...7 // 1.1 Literární výchova jako estetickovýchovný proces, literární komunikace..7 // 1.2 Struktura uměleckého textu a její složky ...9 // 1.3 Literáměvýchovná (didaktická) interpretace na 1. stupni základní školy.10 // 2 Učitelova příprava na práci s uměleckým textem ...13 // 3 Fáze literárněvýchovného procesu ...16 // 3.1 Motivační fáze hodiny a její metody ...16 // 3.2 První seznámení s textem a orientační rozhovor ...18 // 3.3 Interpretační fáze hodiny ...19 // 3.3.1 Práce s literární postavou ...21 // 3.3.2 Práce s kompozicí ...22 // 3.3.3 Práce s jazykovými prostředky ...23 // 3.4 Fáze následných literárně estetických činností ...27 // 3.4.1 Činnosti reprodukční ...27 // 3.4.2 Činnosti produkční, tvořivé ...32 // 3.4.3 Práce s ilustrací ...34 // 3.5 Fáze závěrečná ... 35 // 4 Mimočítanková četba a aktuální literární výchova ...36 // Druhá část // Obsah a cíle čtení a literární výchovy v požadavcích osnov ...39 // Přehled současných alternativních čítanek pro 2.-5. ročník základní školy ... 45 // Příloha // 1 Ukázka možného interpretačního postupu při využití sokratovského a heuristického rozhovoru ...48 // 2 Ukázky možností práce s textem v literární výchově ...49 // 3 Několik námětů na herní a soutěživé činnosti v literární výchově ...54 // Použitá a doporučená literatura ...56 // 3

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC