Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 26.06.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(0.3) Půjčeno:2x 
BK
Příručka
Vyd. 1.
Praha : Computer Press, 2001
vi,84 s. : il.

objednat
ISBN 80-7226-434-6 (brož.)
Jak na počítač
Obsahuje ilustrace, úvod, doslov, rejstřík
CorelDRAW! (software) - příručky
Grafika počítačová - příručky
Zoner Callisto (software) - příručky
000049980
ÚVOD v // ČÁST PRVNÍ // POZNÁVÁME VEKTOROVÝ PROGRAM 1 // Fotografie a vektorová kresba 1 // Rastrový obrázek - fotografie nebo malba 2 // Vektorový obrázek - kresba 2 // Rastrový a vektorový program 3 // PRVNÍ SEZNÁMENÍ S VEKTOROVÝM PROGRAMEM // ANEB KDE CO NAJDEME 4 // Okno vektorového programu 4 // Panel vlastností se mění podle vybraného nástroje a objektu 6 // Více nástrojů v jednom tlačítku 6 // ZÁKLADNÍ FUNKCE A NASTA VENÍ 7 // Velikost a orientace papíru 7 // Lupa 7 // ZPŮSOB PRÁCE VE VEKTOROVÉM PROGRAMU ? // ČÁST DRUHÁ // VYTVÁŘÍME A POSUNUJEME JEVNOTLIVÉ OBJEKTY 9 // ZÁKLADNÍ OBJEKT/ - OBDÉLNÍK, ELIPSA, ČÁRA, TEXT, RASTR 10 // Obdélník, elipsa 10 // PRA VIDELNÉ OBJEKTY, KRESLENÍ ZE STŘEDU 11 // Čára a linka 12 // Text 13 // Rastr 14 // VÝBĚR (VÍCE) OBJEKTŮ 16 // ZMĚNA POLOHY A VELIKOSTI OBJEKTU, OTOČENÍ OBJEKTU 18 // Číselné nastavení velikosti objektu - panel nástrojů vlastnosti 20 // VYTVOŘENÍ DUPLIKÁTU OBJEKTU 21 // Použití roletky s nastaveními 22 // DALŠÍ OBJEKTY - HVĚZDY, SPIRÁLY... 23 // Mazání objektů 24 // ČÁST TŘETÍ // TVAROVÁNÍ OBJEKTŮ 25 // TVAROVÁNÍ ZÁKLADNÍCH OBJEKTŮ 25 // OBJEKT A KŘIVKA 27 // ÚPRAVY KŘIVEK 28 // ČÁST ČTVRTÁ // VÝPLŇ A OBRYS 31 // JAK DÁME OBJEKTU VÝPLŇ A OBRYS 31 // DRUHY VÝPLNÍ 32 // Jednobarevná výplň 32 // Barevný přechod 33 // Vzorová výplŇ 34 // Textury 35 // Bez výplně 35 // DRUHY OBRYSŮ A ZAKONČENÍ ČAR 36 //
SÍLA A BARVA OBRYSU 37 // Čáry obrysu 37 // Zakončení linky 38 // ČÁST PÁTÁ // HRAJMl SI S OBJEKTY 41 // ODVOLÁNÍ cmy, OPAKOVÁNÍ AKtt 42 // Opakování akce 42 // ZAŘAZENÍ OBJEKTU DOPŘEDU NEBO DOZADU 43 // Pár užitečných rad 44 // ZAROVNÁNÍ OBJEKTŮ VŮČI SOBĚ 45 // Zarovnání objektů vůči sobě 45 // Dobré rady k zarovnání objektů 48 // Optický střed 49 // POUŽITÍ VODICÍCH LINEK (I MAGNETICKÝCH) 49 // SESKUPENÍ OBJEKTŮ A JEJICH ODDĚLENÍ 51 // Dobré rady 53 // KOPÍROVÁNÍ VLASTNOSTÍ (VÝPLNĚ A OBRYSU) Z JINÉHO OBJEKTU 53 // OŘÍZNUTÍ A PRŮNIK OBJEKTŮ, SLOUČENÍ OBJEKTŮ 55 // Oříznutí objektů 55 // Průnik objektů 56 // Sloučení objektů 57 // OBSAH // EFEm, STÍNY A PRŮHLEDNOST 57 // Efekty 58 // Obálka 58 // Deformace 59 // Přechod 80 // Vysunutí (třírozměrné zobrazení) 60 // Stín 61 // Průhlednost 61 // Doslov k efektům 62 // ČÁST ŠESTÁ // HRAJEME SI S TEXTEM 63 // TEXT NA KŘIVCE 63 // „OBYČEJNÝ" ODSTAVCOVÝ TEXT 65 // PŘETÉKÁNÍ TEXTU MEZ! RÁMEČKY 66 // OBTÉKÁNÍ TEXTU OKOLO OBJEKTU 68 // ČÁST SEDMÁ // PŘÍKLAVY 69 // Dobré rady na úvod 69 // Poznámky k tisku 69 // vizitka 70 // Vizitka klasická 71 // Vizitka moderní 72 // Vizitka netradiční 74 // POZVÁNKA NA... 75 // OBAL CV 77 // INZERÁT 79 // DOSLOV k PŘÍKLADŮM A K CELÉ KNIZE 81 // REJSTŘÍK S3

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC