|
.
|
|
0 (hodnocen0 x )
|
|
(2.3) Půjčeno:7x
|
|
BK
|
|
|
|
|
|
Vyd. 1.
|
|
Praha : Management Press, 2000
|
|
166 s. : il.
|
|
|
|
|
|
ISBN 80-7261-007-4 (brož.)
|
|
|
|
|
|
angličtina
|
|
Přeloženo z angličtiny
|
|
Obsahuje grafy, tabulky, předmluvu, věcný rejstřík
|
|
|
|
|
|
|
|
Marketing - logistika - pojednání
|
|
|
|
|
|
|
|
000055570
|
|
Předmluva 7 // 1. Nové tržní prostředí 9 // 2. Budování vztahů se zákazníky 33 // 3. Vytváření hodnoty vnímané zákazníkem 54 // 4. Řízení dodavatelsko-odběratelského řetězce 78 // 5. Čas jako konkurenční faktor 101 // 6. Globální obsluha zákazníka 126 // 7. Řízení marketingové logistiky 146 // Věcný rejstřík 165
|