Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 05.10.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(28.7) Půjčeno:86x 
BK
Příručka
1. vyd.
Kladno : AISIS, 2004
259 s. : il. ; 21 cm

objednat
ISBN 80-239-2575-X (brož.)
Dokážu to?
Bibliografie na s. 255-259
Komunikace neverbální - hry - příručky metodické
000057727
1. kapitola • Adresa // OBSAH: // 1. kapitola // Adresa 9 // 2. kapitola // Františkova velká přestávka 14 // 3. kapitola // Struktura následujícího textu 23 // 4. kapitola // Základní obecné cíle výuky nonverbální komunikace 24 // 5. kapitola // Základní témata - východiska pro výběr a uspořádání učiva nonverbální komunikace 27 // 6. kapitola // Vysvětlení podstaty jednotlivých témat a podrobné formulace spojující cíle a učivo 30 // 1. Obsahy neverbální komunikace 31 // 2. Přijímání/percepce NV // („tělově výrazových/znakových“) informací 37 // 3. Vysílání NV („tělově výrazových/znakových“) // informací z hlediska techniky NV sdělování 47 // 4. Vysílání NV („tělově výrazových/znakových“) // informací z hlediska výrazu NV sdělování 56 // 5. Kódy NV komunikace - percepce a sdělování // prostřednictvím 61 // 6. Parametry („vlastnosti“) dobré NV komunikace, // zejm. komunikace 72 // 7. Nonverbální komunikace a verbální komunikace (řeč), resp. zvuková komunikace // 77 // 8. NV komunikace v různých rolích a situacích 81 // 9. Příprava NV akce 87 // 10. Nonverbální chování/komunikace // jako nástroj zobrazení 90 // 7. kapitola // Základní didaktické schéma výuky/lekce NVK 101 // Instrukce 102 // Akce 109 // Reflexe 115 // 8. kapitola // Metody a techniky tréninku řeči lidského těla 124 // Techniky pro obecné zdokonalování vnímání 124 // Techniky pro pozorování
lidského chování 126 // Debatní metody 127 // Sebereflexivní a zpětnovazební techniky 128 // Výklady 130 // Koncentrativně pohybová // a senzoricko-motorická cvičení 132 // Cvičení ovlivňující obecněji organismus // - psycho-motorická 132 // Vizuálně imaginatívni metody 133 // Formuláře, pracovní listy (princip „tužka-papír“) 135 // „Modelingová“ cvičení 135 // Znakové řeči 136 // Reálné, žáky autenticky prožívané situace v rámci učení se o komunikaci (při tréninku) 140 // Sociální „experimenty“ 140 // Reálné situace v životě žáků mimo rámec učení se o komunikaci a tréninku 142 // Natáčení, fotografování - práce s vlastním i „cizím“ obrazovým materiálem 144 // Metody dramatické výchovy 146 // Živé obrazy 148 // Pantomimy (vč. dotykových) 148 // 6 // Pantomimy a živé obrazy mimo kontakt s ostatními hráči // („před zrcadlem“) 149 // Plná hra v roli 149 // 9. kapitola // Manuál metod a technik 153 // 10. kapitola // Co by měl znát a umět učitel řeči těla? 225 // Přílohy // I. Přehled cílů a abecední seznam metod 240 // 11. Vzory obrazových materiálů 252 // III. Přehled použité a doporučené literatury 255 // 7
(OCoLC)85098722
cnb001308628

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC