Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.06.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(3) Půjčeno:6x 
BK
1. vyd.
Olomouc : Rubico, 1997
213 s. : il.

objednat
ISBN 80-85839-19-9 (brož.)
Knížka pro každého
Obsahuje rejstříky.
Navazuje na publikaci Manažerské techniky.
Bibliografie: s. 211-212.
Management - techniky - učebnice
000058058
Obsah // Předmluva...11 // Část I: Plánování // Kapitola 1 // Strategické myšlení...15 // Co je to strategické myšlení...15 // Přínosy strategického myšlení...17 // Překážky strategického myšlení...18 // Chybějící vize...18 // Nesystémovost...18 // Nepřipravenost ke změnám...18 // Obranné jednání...19 // Krátkozrakost...20 // Byrokracie...21 // Výrobní orientace...21 // Prodejní orientace...21 // Paradigma...21 // Osobní zájmy...21 // „Pragmatismus“...22 // Špatná informovanost...22 // Formalismus...22 // Nerozhodnost...22 // Nedůslednost...23 // Principy úspěšného strategického myšlení...23 // Analyzování prostředí ...23 // Budování vizí...23 // Orientace na zákazníka...24 // Systémovost...24 // Variantnost...25 // Proaktivnost...25 // Koncentrace zdrojů...25 // Pružnost...25 // Inovativní přístup...26 // Připravenost ke změnám...26 // Filosofie jakosti...26 // Vyhledávání a tvůrčí řešení problémů...27 // „Učení se“...27 // Integrace firmy...28 // Zaujatost...28 // Disciplína...28 // Manažerské ? techniky u // Otázky...29 // Případová studie: Strategický tým...29 // Shrnutí...31 // Kapitola 2 // Učící se organizace...33 // Lidé jako zásadní konkurenční výhoda...33 // Modely rozvoje lidských zdrojů...33 // Model nečinnost...33 // Model nahodilý přístup...34 // Model systémový přístup...34 // Model strategický přístup...34 // Model „Learning Organisation“
(Učící se organizace)...35 // Principy Učící se organizace...35 // Nepřetržitá přeměna...35 // Podpora učení se...35 // Týmové pojetí...36 // Nová role manažerů...37 // Organizační bariéry „učení se“...37 // „Já jsem má pozice“...38 // „Může za to někdo jiný“...38 // „Iluze proaktivnosti“...38 // Fixace na události...38 // Efekt „uvařené žáby“...39 // Sebeklam učení se ze zkušeností...39 // Mýtus manažerského týmu...40 // Charakteristika Učící se organizace...41 // Nedostatky českých podniků...41 // Strategické řízení...41 // Organizační kultura...42 // Úroveň manažerů...42 // Otázky...43 // Případová studie: Setkání personalistů...44 // Shrnutí...46 // Část II: Organizování...49 // Kapitola 3 // Rozhodování a řešení problémů...51 // Proč rozhodování a řešení problémů...i...51 // Přístup ? řešení problémů...52 // Tvůrčí myšlení...52 // ® // Kreativní proces...52 // Bariéry kreativity...53 // Kreativní techniky...54 // Brainwriting...54 // Synektika...55 // Kreativní organizace...55 // Analytické myšlení...56 // Vypracování teze...57 // Ověřování teze...57 // Klamné argumenty...58 // Kroky řešení problému...61 // Definování problému... 61 // Analýza problému...62 // Produkce alternativ...64 // Hodnocení a výběr...64 // Implementace rozhodnutí ...65 // Sledování a vyhodnocení...66 // Faktory ovlivňující hledání řešení...66
Bariéry efektivního řešení problémů...67 // Otázky...68 // Případová studie: U nás to jinak nejde ...68 // Případová studie: Kde je problém?...69 // Shrnutí...70 // Organizační krize... // Růst firmy... // Problémy růstu... // Hlavní příčiny problémů // Růstová křivka... // Krize růstu... // Fáze růstu... // Vývojové krize... // Překonávání krizí růstu.. // 76 // 77 // 78 81 81 83 86 // Otázky ... // Případová studie: Dynamická firma Shrnutí... // 89 // 90 // 91 // Manažerské ? techniky L // Část III: Vedení // Kapitola 5 // Porada a efektivní diskuse... // ? čemu vlastně poradu?... // Co může přinést účastníkovi... // Co může získat předsedající... // Přínos pro firmu... // Časté chyby a nedostatky porad... // Nedostatky v organizaci... // Chyby ve vedení porad... // Chyby, kterých se dopouštějí účastníci // Příprava porady... // Sestavení programu porady... // Zásady vedení porady... // Typy předsedajících... // Otázky ... // Případová studie: To bylo naposledy!. Shrnutí... // 103 // 105 // 108 // 109 // 111 // 113 // 119 // 124 // 124 // 128 // Kapitola 6 // Techniky sebeprezentace...131 // Manažer a komunikace...131 // Proč sebeprezentace...131 // Příprava...132 // Stavba projevu...134 // Úvod...134 // Hlavní část (stať)...134 // Závěr...134 // Techniky projevu...135 // Zvládání nervozity (tréma)...135 // Hlas...137 // Řeč těla...139 // Technika řeči...142 // Typy
sebeprezentace...146 // Mezi čtyřma očima...146 // Neformální vystoupení...148 // Formální projev před malou skupinou...150 // Vystoupení před velkým publikem...151 // Analýza projevu...153 // Otázky...154 // Prípadová studie: Zahájení racionalizačního programu Shrnutí... // 154 // 155 // ontrolování // Základy kontrolování...161 // Co je kontrola...161 // Význam kontroly...161 // Kontrolní proces...162 // Funkce kontrolního procesu...162 // Průběh kontrolního procesu...163 // Úrovně kontroly...165 // Činnosti v kontrolním procesu...167 // Slabiny kontrolních procesů...168 // Zásady efektivní kontroly...170 // Otázky...171 // Případová studie: Zpětná vazba...172 // Shrnutí...173 // Kapitol ?/ ? // Kontrolní techniky...175 // Co jsou kontrolní techniky...175 // Přehled kontrolních technik...175 // Strategický management...176 // Finanční management...181 // Řízení lidských zdrojů...185 // Otázky...187 // Případová studie: Hodnocení situace firmy...188 // Shrnutí...189 // Odpovědi na otázky...191 // Seznam obrázků a tabulek...199 // Abecední seznam manažerských technik...201 // Předmětový rejstřík...203 // Jmenný rejstřík...209 // Seznam literatury...211

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC