Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(28.8) Půjčeno:891x 
BK
EB
Vyd. 1.
Praha : Portál, 2007
377 s. : il. ; 22 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   Plný text PDF 
   * Návod pro Bookport 
   * Návod pro vzdálený přístup 

objednat
ISBN 978-80-7367-313-0 (brož.)
ISBN 978-80-262-0273-8 (online ; pdf)
Obsahuje bibliografii na s. 356-370, bibliografické odkazy a rejstřík
Anglické resumé
Popsáno podle tištěné verze
000059080
Předmluva aneb Jak číst tuto knihu ...9 // ČÁST I JAK PROVÁDĚT KVALITATIVNÍ VÝZKUM ...11 // 1 Kvalitativní přístup a jeho teoretická a metodologická východiska . . 12 // 1.1 Definice kvalitativního přístupu ...13 // 1.2 Současné chápáni kvalitativního přístupu v pedagogice ...17 // 1.3 Silné a slabé stránky výzkumných přístupů ...22 // 1.4 Kvalitativní versus kvantitativní? Kombinace přístupů ...25 // 1.5 Shrnutí ...2(> // 2 Kritéria kvality kvalitativního výzkumu ...28 // 2.1 Tři náhledv na kritéria ...30 // 2.2 Pravdivost a platnost výzkumu ...31 // 2.3 Spolehlivost ...39 // 2.4 Etické dimenze výzkumu ...43 // 3 Proces kvalitativního výzkumu a jeho plánování ...51 // 3.1 Fáze kvalitativního výzkumu a jejich plánování ...53 // 3.2 Stanovení cílů výzkumu ...62 // 3.3 Vytvoření konceptuálního rámce ...64 // 3.4 Definování výzkumných otázek ...69 // 3.5 Rozhodnutí o metodách ...72 // 3.6 Shrnutí ...81 // 4 Designy kvalitativního výzkumu ...83 // 4.1 Zakotvená teorie ...84 // 4.2 Případová studie ...96 // 4.3 Etnografie (Jedna ruka kreslí druhou aneb Jak se dělá etnograficky výzkum) ...112 // 4.4 Biograficky design ...126 // 5 Metody sběru dat ...142 // 5.1 Zúčastněné pozorováni ...142 // 5.2 Hloubkovy rozhovor ...159 // 5.3 Ohniskové skupiny a skupinový rozhovor ...184 // 5.4 Pořizováni videozáznamu jako metoda sběru dat ...192 // 5.5 Triangulace ...202 // 6 Analýza kvalitativních dat ...207 // 6.1 (Charakter kvalitativních dat a kvalitativní analýzy ...207 // 6.2 Jak na to? ...211 // 6.3 Shrnutí ...247 // 7 Psaní napříč kvalitativním výzkumem ...248 // 7.1 Proces psaní odborného textu ...249 // 7.2 Psaní o kvalitativním výzkumu ...251 // 7.3 Psaní pro publikaci ...254 // 7.4 Spolupráce nad psaním ...256 // 7.5 Závěrem ...257 //
ČÁST II PŘÍKLADY PROVEDENÝCH KVALITATIVNÍCH VÝZKUMŮ ...259 // 8 ICT a moc před tabulí ...260 // 8.1 Učitelská moc a její báze ...260 // 8.2 Technologie a moc? ...263 // 8.3 Metodologie výzkumného šetření ...264 // 8.4 Učitelé a technologická inovace ...266 // 8.5 Moc jako problém? ...269 // 8.6 Strategie práce s mocí ...273 // 8.7 Procesualita a transformace ...283 // 8.8 Závěrem ...285 // 9 Škola a její ředitel. Pohled na ředitelskou profesí očima // případové studie ...28 // 9.1 Teoretický kontext studie, proč je ředitel školy zajímavým // výzkumným problémem? ...288 // 9.2 Metodologické poznámky ...291 // 9.3 Výzkumná zjištěni a analýza ...295 // 9.4 Závěrem ...311 // 10 Přechodové rituály v mateřské škole ...312 // 10.1 Teoreticky rámec výzkumu ...312 // 10.2 Téma výzkumu ...314 // 10.3 Předmět výzkumu ...315 // 10.4 Organizace výzkumu ...317 // 10.5 Výzkumná zjištěni a analýza ...319 // 10.6 Rituály odděleni ...319 // 10.7 Rituály pomezi ...324 // 10.8 Rituály sloučeni ...328 // 10.9 Závěrem ...332 // 11 Zkoumání konstrukce identity učitele ...335 // 11.1 Kdo je učitelem expertem? ...336 // 11.2 Metoda životní historie ...337 // 11.3 Účastníci výzkumu ...338 // 11.4 Začínající učitel ...339 // 11.5 Čas rozhodnout se: hledání profesní a sociální identity ...345 // 11.6 Identita progresivního učitele ...346 // 11.7 Identita experta ...350 // 11.8 Shrnutí ...352 // Literatura ...356 // Summary ...371 // O autorech ...373 // Rejstřík ...375
(OCoLC)190752917
cnb001751595

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC