Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 26.06.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
1. vyd.
Praha : BEN, 2004
215 s. : il.

objednat
ISBN 80-7300-133-0 (brož.)
Obsahuje ilustrace, úvod, poznámky, rejstřík
Bibliografie: s. 200-201
MATLAB (software) - příručky
000059174
O KNIZE 9 // 1 ÚVOD 11 // 2 PRÁCE S M-SOUBORY 15 // 2.1 Typy m-souborů 16 // 2.2 Vytvoření nového m-souboru 16 // 2.3 Tvorba scriptů 18 // 2.3.1 Vytvoření jednoduchého scriptu 18 // 2.3.2 Příklady jednoduchých scriptů 20 // 2.3.3 Využití chybových hlášení k lokalizaci chyb 22 // 2.3.4 Tvorba složitějších scriptů 23 // 2.3.5 Volání scriptu v rámci jiného scriptu 28 // 2.3.6 Tvorba 2D grafu v rámci scriptu 30 // 2.4 Práce s funkcemi 31 // 2.4.1 Vytvoření funkce s jedním vstupním parametrem 32 // 2.4.2 Volání funkce uvnitř scriptu 34 // 2.4.3 Volání funkce uvnitř jiné funkce 36 // 2.4.4 Funkce bez vstupního parametru 38 // 2.4.5 Funkce volající sama sebe 38 // 2.4.6 Vytvoření funkce se dvěma či více vstupními parametry 40 // 2.4.7 Vytvoření funkce s proměnným počtem vstupních parametrů 42 // ??? // MATLAB - TVORBA UŽIVATELSKÝCH APLIKACÍ // 46 // 2.4.8 Vytvoření funkce s jedním výstupním parametrem // 2.4.9 Vytvoření funkce se dvěma či více výstupními parametry 48 // 2.4.10Vytvoření funkce s proměnným počtem výstupních parametrů 50 // 2.4.11 Funkce se vstupními i výstupními parametry 52 // 2.5 Ladění zdrojového kódu (debugging) 57 // 2.6 Použití nástroje k optimalizaci zdrojového kódu (profiler) 61 // 2.7 Základní přístup k formátování dat 62 // 2.7.1 Zápis formátovaných dat do textového řetězce // pomocí příkazu SPRINTF 63 // 2.7.2 Zápis formátovaných dat do souboru pomocí příkazu FPRINTF 65 // 2.8 Více funkcí v rámci jednoho m-souboru 67 // 2.9 Zefektivnění práce s m-soubory 68 // 2.9.1 Otevření m-souboru v editoru zdrojových textů a jeho spuštění 68 // 2.9.2 Použití záložek (Bookmarks) pro pohyb // v rozsáhlých m-souborech 69 // 2.9.3 Klávesové zkratky, používané při práci s m-soubory 70 // 3 SYSTÉM HANDLE GRAPHICS 71 //
3.1 Grafické objekty a jejich hierarchie 71 // 3.2 Grafický objekt Figure 73 // 3.2.1 Vytvoření grafického objektu Figure, pojem Handle 73 // 3.2.2 Změna barvy pozadí, velikosti a polohy grafického objektu Figure, // příkazy set a get 75 // 3.2.3 Nastavení jména, odstranění menu a změna jednotek // grafického objektu Figure 79 // 3.2.4 Nastavení položek Visible, Tag a UserData grafického objektu Figure.84 // 4 Karel ZaplatIlek, Bohuslav Doňar iffjí // 3.2.5 Určení neznámého Handle grafického objektu Figure // 85 // 3.2.6 Určení Handle nadřízeného objektu grafického objektu Figure, // pojem Parent 86 // 3.2.7 Ovládání vlastností objektu Figure // pomocí nadřízeného objektu Root, pojem Children 87 // 3.2.8 Určení rozlišení obrazovky monitoru // pomocí grafického objektu Root 87 // 3.3 Grafický objekt Uicontrol 89 // 3.3.1 Vytvoření grafického objektu Uicontrol 89 // 3.3.2 Změna barvy, polohy a velikosti a vytvoření nápisu // u grafického objektu Uicontrol 90 // 3.3.3 Změna parametrů fontu nápisu // a zablokování grafického objektu Uicontrol 93 // 3.3.4 Změna stylu grafického objektu Uicontrol 94 // 3.3.5 Změna specifických položek vybraných grafických objektů Uicontrol 96 // 3.3.6 Práce s položkami Parent a Children u grafických objektů Uicontrol, // určení Handle 97 // 3.3.7 Práce se styly Listbox a Popupmenu grafického // objektu Uicontrol 100 // 3.3.8 Práce se stylem Slider grafického objektu Uicontrol 104 // 3.3.9 Programování interakcí grafických objektů Uicontrol 105 // 3.4 Grafický objekt Uimenu 107 // 3.5 Grafický objekt Uicontextmenu 108 // 3.6 Grafický objekt Axes 110 // 3.6.1 Využití Handle při kreslení grafů pomocí Plot 110 // 3.6.2 Práce s grafickým objektem Axes 112 // 3.6.3 Určení neznámého Handle grafického objektu Axes 112 //
4 GUIDE - NÁSTROJ PRO INTERAKTIVNÍ TVORBU // GRAFICKÉHO ROZHRANÍ 115 // 4.1 Základní atributy tvorby grafického uživatelského // rozhraní (GUI) 115 // 4.2 Prostředí GUIDE 116 // 4.3 Tvorba grafických objektů pomocí GUIDE 123 // 4.3.1 Slider (posuvník) 123 // 4.3.2 Edit Text (přepisovatelné textové pole) 128 // 4.3.3 Propojení posuvníku a textového pole 130 // 4.3.4 Přehled jednotlivých Uicontrol objektů a jejich zpětnovazební // kódy (Callback) 133 // 4.3.5 Zarovnávání objektů 137 // 4.3.6 Příklad - ovládání harmonického průběhu 138 // 5 PROGRAMOVÁNÍ METODOU SWITCHED BOARD PROGRAMMING 147 // 5.1 Vytvoření jednoduché funkce s grafickými prvky 147 // 5.2 Volání funkce v rámci hlavní funkce, zobrazení výsledku výpočtu 150 // 5.3 Aplikace s použitím 2D grafu 153 // 5.4 Výpis dlouhých dat a grafická podpora jejich načtení a uložení na disk 157 // 5.5 Výpis zdrojového textu prováděné aplikace s možností jeho modifikace 162 // 5.6 Interakce grafické aplikace s hlavním oknem MATLABU (Workspace) 167 // 5.7 Základy práce s myší v grafických aplikacích // 170 // 5.8 Programování kurzoru spojitého 2D grafu, globální a lokální proměnné 178 // 5.9 Použití myši k tažení objektu ve spojitých 2D grafech 182 // 5.10 Reakce systému při pokusu o uzavření grafického objektu 187 // 6 POZNÁMKY k POUŽÍVÁNÍ INTERAKTIVNÍHO HELPU 191 // 7 ZÁVER 199 // LITERATURA A ODKAZY PRO DALŠÍ STUDIUM 200 // PŘEHLED POUŽITÝCH POJMŮ A TECHNIK A VÝZNAM VYBRANÝCH POLOŽEK GRAFICKÝCH OBJEKTŮ 202 // REJSTŘÍK 209

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC