Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 27.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(11.8) Půjčeno:153x 
BK
Vyd. 1.
Praha : Portál, 2003
207 s.

objednat
ISBN 80-7178-697-7 (brož.)
ISBN 978-80-7367-287-4 (brož.)
Další názvová informace z obálky: stručný úvod do studia médií a mediální komunikace
Bibliografie na s. 200-207
Komunikace mediální - učebnice vysokošk.
Masmédia - učebnice vysokošk.
000059589
Předmluva: Proč studovat média 11 // 1 Média a jejich postavení ve společnosti 15 // 1.1 Co jsou média 15 // 1.2 Masová média 25 // 1.3 Mediální komunikace a proces mediace 41 // 1.4 Dva modely komunikace - přenosový a kulturální 46 // Shrnutí 52 // 2 Mediální produkce 53 // 2.1 Mediální komunikace - rozvinutý průmysl 53 // 2.2 Média a kultura 55 // 2.3 Média jako společenské instituce 58 // 2.4 Mediální produkce jako odvětví 64 // 2.5 Mediální organizace 74 // Shrnutí 83 // 3 Publikum 85 // 3.1 Proč studovat publikum 85 // 3.2 Publikum, obecenstvo, veřejnost a spotřebitelé 86 // 3.3 Média a jednotlivec 97 // 3.4 Typy publika 100 // 3.5 Vztah publika a médií 102 // 3.6 Média, publikum a inzerenti 113 // Shrnutí 115 // 4 Mediální produkt 117 // 4.1 Studium mediálních produktů 117 // 4.2 Mediální produkt a jeho obsah 119 // 4.3 Mediální produkt a jeho význam 132 // 4.4 Mediální produkty a jejich interpretace 146 // Shrnutí 148 // 5 Vliv médií 151 // 5.1 Působení médií 151 // 5.2 Vývoj představ o účincích médií 154 // 5.3 Typy předpokládaného dopadu médií 171 // Shrnutí 190 // 6 Závěr: Média, a co dál? 191 // 6.1 Globalizace médií 192 // 6.2 Technologické proměny mediální komunikace: // internet a média 195 // Použitá literatura 200

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC