OBSAH // Předmluva 11 // ČÁST PRVNÍ: STRATEGICKÝ MARKETING // 1. Budování ziskových podniků prostřednictvím marketingu světové // úrovně 17 // 2. Využití marketingu ? pochopení, vytváření, komunikování // a poskytování hodnoty 32 // 3. Identifikace tržních příležitostí a vypracovávání cílených // hodnotových nabídek 51 // 4. Tvorba hodnotových proklamací a budování hodnoty značky 70 // ČÁST DRUHÁ: TAKTICKÝ MARKETING // 5. Rozvoj a využití tržního zpravodajství 91 // 6. Tvorba marketingového mixu 112 // 7. Získávání, udržování a pěstování zákazníků 140 // 8. Tvorba a poskytování větší hodnoty zákazníkům 159 // ČÁST TŘETÍ: ADMINISTRATIVNÍ MARKETING // 9. Plánování a organizace efektivnějšího marketingu 185 // 10. Hodnocení a kontrola marketingové výkonnosti 205 // 9 // 10 MARKETING PODLE KOTLERA // ČÁST ČTVRTÁ: TRANSFORMAČNÍ MARKETING // 11. Adaptace na nový věk elektronického marketingu 225 // Dodatek 241 // Charakteristiky, strategie úspěchu a úlohy marketingového útvaru v různých typech průmyslových podniků // Jmenný rejstřík 248 // Věcný rejstřík .. 254