Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 27.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(3.5) Půjčeno:7x 
BK
Praha : Votobia, 2003
108 s.

objednat
ISBN 80-7220-141-7 (brož.)
Obsahuje úvod
Masmédia - komunikace - sborníky
000059836
OBSAH // ÚVODEM // MÉDIA JAKO PREKÁŽKA V KOMUNIKACI? ...11 // PLATÍ V MEDIÁLNÍ OBLASTI TAKÉ JEN A JEN PRAVIDLA TRHU? ...20 // ČLOVĚK JAKO PRŮTOKOVÝ OHŘÍVAČ // Komunikace ve věku masových médií ...24 // SDĚLOVACÍ PROSTŘEDKY NEJSOU PŘEKÁŽKOU KOMUNIKACE ...29 // BIOLÓGIA TELEVÍZNEHO DIVÁKA ...35 // CHIMÉRA NEPŘEDPOJATOSTI AMERICKÝCH SDĚLOVACÍCH PROSTŘEDKŮ ...43 // MÍSTO V CIRKUSE // Média a literatura ...49 // MEDIÁLNÍ MEDY ... 56 // MEDIÁLNÍ LEŽ JAKO CESTA KE SVĚTLÝM ZÍTŘKŮM ...61 // PROČ NIKDO NEMÁ RÁD NOVINÁŘE aneb Jsou média vymknutá z kloubů? ...69 // PRŮVODCE MINOVÝM POLEM PROPAGANDY

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC