Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 25.06.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(5.1) Půjčeno:72x 
BK
Vyd. 1.
Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2003
81 s. : il. ; 24 cm

objednat
ISBN 80-7042-307-2 (brož.)
Studijní opora pro kombinovaná studia. Učitelství odborných předmětů
Nad názvem: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta
Obsahuje ilustrace, úvod
Bibliografie na s. 80
Masmédia - komunikace - texty studijní
000059837
OBSAH // 1. ÚVOD...7 // 2. KOMUNIKACE...8 // 2.1. Teorie komunikace...8 // 2.2. Základní schéma komunikačního procesu...8 // 2.3. Masa...9 // 2.4. Masová komunikace...9 // 3. MASOVÁ MÉDIA...11 // 3.1. Druhy masových médií...11 // 3.2. Význam a funkce masových médií...11 // 3.3. Vybrané vlastnosti mediálních institucí...12 // 3.4. Financování a kontrola mediálních institucí...12 // 4. PUBLIKUM...14 // 4.1. Příjemci v masové komunikaci...14 // 4.2. Zpětná vazba...15 // 5. OBSAH MÉDIÍ...16 // 5.1. Sémiotika, Sémantika...16 // 5.2. Základní kategorie sdělení šířených masovou komunikací...16 // 5.3. Význam a výstavba mediálních textů...17 // 6. ÚČINKY MASOVÉ KOMUNIKACE...19 // 6.1. Účinky masových médií...19 // 6.2. Předpoklad mediálního účinku...19 // 7. VYBRANÉ PROBLÉMY MASOVÝCH MÉDIÍ...21 // 7.1. Zpravodajství o reálném násilí...21 // 7.2. Děti a televize...21 // 7.3. Média a moc...22 // 7.4. Média a globalizace...22 // 8. ŽÁNRY V MÉDIÍCH...23 // 8.1. Zpráva...23 // 8.2. Publicistika...24 // 9. ZPRAVODAJSTVÍ...26 // 9.1. Zpravodajství jako žánr...26 // 9.2. Zpravodajské hodnoty...26 // 9.3. Objektivita, etika...27 // 9.4. Žurnalista...2710. TISK...28 // 10.1. Charakteristika tisku jako masového média...28 // 10.2. Základní historicko-technické mezniky ve vývoji novin...28 // 10.3. Předchůdci novin a prvopočátky tisku ve světě...28 // 10.4. Stručný přehled počátků a dalšího
vývoje tisku na našem území...29 // 10.5. Současnost:...31 // 11. ROZHLAS...32 // 11.1. Charakteristika rozhlasu jako masového média...32 // 11.2. Základní historicko-technické mezníky ve vývoji rádia...32 // 11.3. Prvopočátky rozhlasu ve světě...32 // 11.4. Stručný přehled rozvoje rozhlasu v České republice...33 // 11.5. Současnost...33 // 12. TELEVIZE...34 // 12.1. Charakteristika televizejako masového média...34 // 12.2. Základní historicko-technické mezníky ve vývoji televize...,...34 // 12.3. Prvopočátky televize ve světě...34 // 12.4. Stručný přehled rozvoje televize v České republice...34 // 12.5. Současnost...35 // 13. REKLAMA...36 // 13.1. Reklama v jednotlivých médiích...36 // 13. 2. Cíle reklamy...37 // 14. PUBLIC RELATIONS...38 // 14.1. Vztahy s veřejností...38 // 14.2. Obsah příbuzných pojmů...39 // Použitá literatura...40OBSAH // 1. Proč mediální komunikace a vzdělávání...45 // 2. Komunikace, média a zpětná vazba...48 // 3. Roviny a informační toky v komunikaci...51 // 4. Fungování mediálních institucí...54 // 5. Produkty mediálních institucí...57 // 6. Publikum médií...60 // 7. Média jako dobrý sluha...63 // 8. Média jako zlý pán...66 // 9. Jak využívat média ve vzdělávání...69 // 10. Ukázky nabídek vzdělávacích programů v médiích...72

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC