Úvod ...7 // 1. kapitola // Něco málo z historie Public Relations ...9 // Vznik Public Relations v zahraničí ...10 // Začátky Public Relations u nás ...12 // 2. kapitola // Public Relations jako součást marketingu ...13 // Zarazení Public Relations v marketingovém mixu ...13 // Když se řekne Public Relations ...14 // Srovnání rozdílů mezi reklamou a Public Relations ...16 // Tečka za kapitolou ...18 // 3. kapitola // Etický kodex Public Relations a novinářská etika ...19 // Etický kodex mezinárodní asociace Public Relations (IPRA) ...20 // Etický kodex novináře ...21 // Tečka za kapitolou ...23 // 4. kapitola // Media Relations - komunikace s médii ...25 // Správná koncepce je základem ...25 // Media Relations ...25 // Tečka za kapitolou ...31 // 5. kapitola // Kdo jsou, co dělají a jaké jsou jejich vztahy ...33 // Zástupci sdělovacích prostředků ...33 // Redakce ...35 // PR pracovníci ...36 // Vztahy mezi nimi a námi ...39 // Tečka za kapitolou ...42 // 6. kapitola // Komunikační kanály, nástroje a zdroje ...45 // Jaké prostředky máme k dispozici, jak a kdy je použít ...45 // Tiskové materiály ...48 // Fotografie pro média ...58 // Zpravodaje, bulletiny, klientské a firemní časopisy ...60 // Neperiodické firemní tiskoviny-profil a prezentace ...61 // Internet ...62 // Databáze ...63 // Statistiky, analýzy, průzkumy ...65 // Veletrhy, výstavy ...66 // Hromadná setkání s novináři ...66 //
Individuální setkání s redaktory ...73 // Mediální trénink ...74 // Metody prezentace ...76 // Tečka za kapitolou ...79 // 7. kapitola // Psychologie práce s novináři - nepsané zákony ...81 // Jak se vyvarovat základním chybám při komunikaci s médii ...81 // Zlatá pravidla pro práci tiskových mluvčí ...83 // Jakým chybám se vyvarovat při práci s internetem ...85 // Tečka za kapitolou ...91 // 8. kapitola // Krizové Media Relations ...93 // Krize a její působení ...93 // Scénář krizové komunikace - postupy ...94 // Tečka za kapitolou ...96 // 9. kapitola // Monitoring výstupů médií ...99 // Tečka za kapitolou ...104 // 10. kapitola // Vize a budoucnost Media Relations ...107 // Tečka za kapitolou ...110 // Příloha ...111 // Výsledky výzkumu Public Relations (září 2000) ...111 // Přehled sdružení a subjektů na trhu ...125 // Pojmy v oboru ...127 // Použitá literatura ...131 // WWW stránky ...133 // Životopisy ...135