Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 05.11.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(3) Půjčeno:3x 
BK
Vyd. 1.
Praha : Computer Press, 2002
xxv,822 s. : il. + 1 CD-ROM

objednat
ISBN 80-7226-627-6 (váz.)
Profi
Programování
angličtina
Přeloženo z angličtiny
Obsahuje ilustrace, předmluvu, úvod, rejstřík, údaje o autorech, přiložený CD-ROM obsahuje Delphi 6 Enterprise (60denní trial-verze), doplňkový software, příklady z knihy a US originály e-books k Delphi 5 a 6
Delphi (software) - příručky
000060087
Předmluva xxi // O autorech xxiii // O dalších autorech xxiii // Věnování xxiv // Poděkování xxiv // Sdělte nám, co si myslíte! xxv // Úvod 1 // Komu je tato kniha určena? 1 // Použité konvence 2 // Webové stránky knihy 2 // Začínáme 2 // Část 1 Základy vývoje aplikací 3 // 1 Programujeme v Delphi 5 // Rodina produktů Delphi 5 // Delphi: Co a proč? 7 // Kvalita vizuálního vývojového prostředí 8 // Srovnejme rychlost překladače s efektivitou přeloženého kódu 9 // Výkon programovacího jazyka ve srovnání s jeho složitostí 10 // Flexibilita a škálovatelnost databázové architektury 11 // Návrh a užití systému tříd vynucený aplikačním rámcem 12 // Není libo trochu historie? 12 // Delphi 1 12 // Delphi 2 13 // Delphi 3 17’ // Delphi 4 15 // Delphi 5 15 // Delphi 6 16 // Integrované vývojové prostředí Delphi 16 // Hlavní okno 16 // Hlavní nabídka 17 // Panely nástrojů v Delphi 17 // Paleta komponent 18 // Návrhář formulářů 18 // Okno Object Inspector 19 // Hditor kódu 20 // Průzkumník kódu 20 // Okno Object Treeview 20 // Cesta do hlubin zdrojového kódu 20 // Jednoduchá aplikace 23 // „Co na těch událostech vlastně vidíte?" 24 // Programování bez závazků 24 // Rychlá tvorba modelu aplikace 25 // Možnosti rozšíření vývojového prostředí 25 // IDE z říše snů 26 // Automatické dokončení definice třídy 26 // Navigace ve zdrojovém kódu 26 // Navigace mezi definicí rozhraní a jeho implementací 26 // Ukotvit! 27 // Prohlížeč objektů 27 // Což takhle dát si GUID? 28 // Barevné zobrazení syntaxe C++ 28 // Poznámky ke zdrojovému kódu 28 // Správce projektů 28 // Code Insight a automatické doplňování deklarace a argumentů 28 // Shrnuti 29 // 2 Dobrodružství se zprávami 31 // Co je zpráva? 31 // Typy zpráv 32 // Jak pracuje systém zpráv Windows 33 //
Systém zpráv Delphi 34 // Záznamy pro dané typy zpráv 34 // Obsluha zpráv 35 // Obsluha zpráv není „bezkontaktní" 37 // Přiřazení návratové hodnoty zprávy 38 // Událost OnMessage objektů typu TApplication 38 // Zasílání vlastních zpráv 39 // Metoda PerformO 40 // Funkce SendMessageO a PostMessageO 46 // Nestandardní zprávy 41 // Informační zprávy 41 // Interní zprávy definované v knihovně VCL 42 // Uživatelsky definované zprávy 43 // Rozesílání zpráv (broadcasting) 45 // Anatomie systému zpráv: VCL 45 // Vztah mezi zprávami a událostmi 51 // Shrnutí 52 // Část 2 Pokročilé techniky 53 // 3 Tvorba přenositelného kódu // Kompatibilita obecně // Kterou verzi? // Jednotky, komponenty a balíčky // Problémy integrovaného vývojového prostředí // Kompatibilita vývojových prostředí Delphi a Kylix // Co v operačním systému Linux nenajdete // Vlastnosti jazyka a překladače // Prvky typické pro jednotlivé platformy // Nové vlastnosti v Delphi 6 // Datový typ Variant // Výčtové hodnoty Direktiva $1F // Možná binární nekompatibilita souborů DFM // Postup při přenesení kódu z Delphi 5 // Konstanty s možností zápisu // Unární negace v typu Cardinal // Postup při přenesení kódu z Delphi 4 // Otázky spojené s knihovnou RT1. // Otázky spojené s knihovnou VCL // Co se změnilo při vývoji internetových aplikací // Co se mění při tvorbě databázových aplikací // Postup při přenesení kódu z Delphi 3 // 32bitové celočíselné typy bez znaménka // 64bitové celočíselné typy Typ Real // Postup při přenesení kódu z Delphi 2 // Změny v booleovských typech // Klauzule resourcestring // Změny v knihovně RTL // Třída TCustomForm // Metoda GetChildrenO // Servery automatizace // Postup při přenesení kódu z Delphi 1 // Shrnutí //
4 Techniky používané při tvorbě vícevláknových aplikací 69 // Co jsou to podprocesy 69 // Různé druhy víceúlohového zpracování Podprocesy v aplikacích vytvořených v Delphi // Chybné použití podprocesů 71 // Objekt typu TThread 71 // Instance podprocesů 74 // Ukončení podprocesů 75 // Synchronizace s knihovnou VCL 76 // Synchroni ze( )Použití zpráv pro synchronizaci 78 // Příklad aplikace 79 // Priority a plánování gO // Správa souběžných podprocesů 85 // Soukromá paměť podprocesů 85 // Ukládání dat v potomkovi objektu TThread 85 // Synchronizace podprocesů 88 // Jednoduchá aplikace s více podprocesy 99 // Uživatelské rozhraní jqq // Vyhledávací podproces ?7 // Nastavení priority Úl // Aplikace se souběžnými podprocesy a databáze 113 // Jak v aplikacích s vice podprocesy pracovat s grafikou 118 // Vlákna 123 // Shrnutí 428 // 5 Dynamické knihovny DLL 129 // Co je to dynamická knihovna DLL? 129 // Statické versus dynamické sestavování 132 // Proč používat knihovny DLL? 133 // t Sdílení kódu, prostředků a dat více aplikacemi I33 // ’’ Skrytí implementace 434 // Tvorba a používání knihoven DLL 134 // Počítání mincí 134 // Zobrazení modálních formulářů z knihovny DLL I37 // Zobrazení nemodálních formulářů z knihovny DLL 139 // Používání knihoven DLL v aplikacích Delphi 141 // Explicitní načítání knihoven DLL 143 // Vstupní a výstupní funkce dynamicky sestavované knihovny DLL 145 // Vstupní a výstupní funkce procesu a podprocesů 145 // Příklad použití vstupní a výstupní funkce knihovny DLL 146 // Výjimky v knihovnách DLL 150 // Zachycení výjimek v lóbitových aplikacích v Delphi 150 // Výjimky a direktiva safecall 151 // Funkce zpětného volání 151 // Použití funkce zpětného volání I54 //
Uživatelsky definované vykreslování obsahu ovládacího prvku TListBox 154 // Jak volat funkce zpětného volání z vlastních knihoven DLL 154 // Jak sdílet data knihovny DLL mezi různými procesy 157 // Vytvoření knihovny DLL se sdílenou pamětí 157 // Použití knihovny DLL se sdílenou pamětí I61 // Export objektů z knihovny DLL Shrnuti // 163 // 168 // Část 3 Tvorba databázových aplikací 169 // Architektura databází v Delphi 171 // Typy databázi 171 // Architektura databází 172 // Jak se připojovat k databázovým serverům 173 // Propojitelnost databází 173 // Tvorba připojení k databázi 174 // Jak pracovat s datovými sadami 174 // Jak otevřít a zavřít datovou sadu 175 // Navigace uvnitř datové sady 178 // Manipulace s datovými sadami 182 // Stavy datových sad 186 // Jak pracovat s datovými sloupci 186 // Hodnoty v datových sloupcích 187 // Typy datových sloupců 188 // Názvy a pozice datových sloupců 188 // Manipulace s daty v datových sloupcích 189 // Editor sloupců 189 // Práce s datovými sloupci typu BLOB 194 // Filtrování dat 200 // Prohledávání datových sad 201 // Jak používat datové moduly 205 // Ukázková aplikace: Hledáni, rozsah a filtr 206 // Datový modul 206 // Hlavní formulář 206 // Formulář pro hledání na základě klíče 209 // Formulář pro filtrování záznamů 211 // Záložky 214 // Shrnutí 215 // 7 Vývoj databází pomocí technologie dbExpress 217 // Používáme komponenty dbExpress 217 // Jednosměrné datové sady určené jen pro čtení 218 // Porovnejme rozhraní dbExpress s databázovým strojem BDF. 218 // dbExpress a aplikace nezávislé na platformě 218 // Komponenty rozhráni dbExpress 219 // Komponenta TSQLConnection 219 // Připojení k databázi 219 // Tvorba nového připojení k databázi 220 // Využití a náhrada přihlašovacího dialogu //
Jak načíst nastavení pro pripojení za běhu programu 221 // Komponenta TSQLDataset 222 // Jak získat data z tabulky 222 // Jak zobrazit výsledky dotazu 223 // Jak zobrazit výsledek uložené procedury 223 // Jak spouštět uložené procedury 223 // Jak získat informace pomocí metadat 22 // Komponenty pro zajištěni zpětné kompatibility 225 // Komponenta TSQLMonitor 225 // Databázové aplikace založené na architektuře dbExpress 226 // Komponenta TSQLClientDataset 226 // Distribuce aplikaci založených na architektuře dbExpress 227 // Shrnuti 228 // 8 Tvorba databází a rozhraní dbGo pro ADO 229 // Seznámení s dbGo 229 // Přehled strategie univerzálního přístupu k datům společnosti Microsoft 229 // Technologie OLE DB, ADO a ODBC 230 // Používáme rozhraní dbGo pro ADO 230 // Konfigurace datového připojení prostřednictvím rozhraní ODBC 230 // Databáze Access 232 // Komponenty dbGo 233 // Komponenta TADOConnection 233 // Komponenta TADOCommand 236 // Komponenta TADODataSet 237 // Komponenty pro práci s datovými sadami 237 // Komponenta TADOQuery 238 // Komponenta TADOStoredProc 238 // Zpracování transakcí 239 // Shrnutí 240 // Část 4 Vývoj komponentového softwaru 241 // 9 Architektura komponent: Knihovny VCL a CLX 243 // Více o nové knihovně CLX 244 // Co je to komponenta? 245 // Hierarchie komponent 245 // Nevizuálni komponenty 246 // Vizuální komponenty 24? // Struktura komponenty 249 // Vlastnosti 249 // Typy vlastností 251 // Metody 251 // Události 251 // Ukládání instance komponenty (streamability) 253 // Vlastnictví 254 // Rodičovství 255 // Hierarchie vizuální komponenty 255 // Třída TPersistent 255 // Metody třídy TPersistent 256 // Třída TComponent 256 // Třída TControl 258 // Třídy TWinControl a TWidgetControl 258 // Třída TGraphicControl 260 // Třída TCustomControl 260 //
Další třídy 260 // Dynamická identifikace typů (RTTI) 265 // Jednotka Typlnfo.pas a typové informace komponent 264 // Jak dynamicky zjistit informace o typu 267 // Jak probíhá dynamická identifikace typu objektu 267 // Jak zjistit původ objektu 268 // Jak identifikovat typ objektových vlastností 268 // Jak zjistit, zda objekt obsahuje hledanou vlastnost 270 // Jak identifikovat typ ukazatelů na metody 270 // Jak získat typovou informaci pro ordinální typy 271 // Shrnutí 278 // 10 Tvorba nových komponent VCL 279 // Základy tvorby komponent 280 // Psát, nebo nepsat vlastní komponenty, 280 // Rozdělme si postup do dílčích kroků 280 // Pro jakého předka se rozhodnout? 281 // Je třeba vytvořit jednotku komponenty 282 // Jak vytvořit vlastnosti 284 // Tvorba událostí 293 // Tvorba metod 298 // Konstruktory a destruktory 298 // Jak registrovat své komponenty? 301 // Testování komponenty 302 // Komponentu by měla zastupovat smysluplná ikona 304 // Ukázkové komponenty 305 // Jak rozšířit možnosti zapouzdření komponent rozhraní Win32 305 // Kontejnerové komponenty: Třída TddgButtonEdit 313 // Jaký bude návrh? 313 // Jak zpřístupnit vlastnosti 314 // Jak zpřístupnit události 315 // TddgDigitalCloek: Tvorba komponentových událostí 317 // Přidejte si na paletu komponent vlastní formulář 317 // Shrnutí 320 // 11 Tvorba pokročilejších komponent VCL 321 // Pseudovizuální komponenty 321 // Jak rozšířit plovoucí komentáře 321 // Odvozování od THintWindow 322 // Eliptické okno 324 // Aktivace potomka třídy THintWindow 324 // Instalace komponenty TDDGHintWindow do IDE 325 // Animované komponenty 325 // Běžící text (marquee component) 325 // Tvorba komponenty 326 // Kreslení na bitovou mapu mimo obrazovku 326 // Vykreslení komponenty 327 // Animace běžícího textu 328 //
Testujeme třídu TddgMarquee 332 // Jak vytvořit editor vlastností? 334 // Jak vytvořit odvozený objekt editoru vlastností 335 // Upravujeme hodnotu vlastnosti jako běžný text 336 // Jak registrovat nový editor vlastností 340 // ( Úprava vlastnosti jako celku prostřednictvím dialogu 341 // Editory komponent 344 // Třída TComponentEditor 345 // Třída TDefaultEditor 346 // Jednoduchá komponenta 346 // Jednoduchý editor komponenty 347 // Jak registrovat editor komponenty 347 // Ukládání nepublikovaných dat komponenty 349 // Jak definovat vlastnosti 349 // Příklad užití metody DefinePropertyC) 350 // Třída TddgWaveFile: Jak použít metodu DefineBinaryPropertyO 352 // Kategorie vlastnosti 354 // Třídy kategorií 355 // Uživatelsky definované kategorie 356 // Seznamy komponent: třídy TCollection a TCollectionltem 359 // Definice třídy typu TCollectionltem: TRunBtnltem 36l // Definice třídy typu TCollection: TRunButtons 361 // Implementace objektů typu TddgLaunchPad, TRunBtnltem a TRunButtons 362 // Jak editovat seznam instancí komponent typu TCollectionltem v dialogovém editoru vlastností 364 // Shrnuti 370 // Obsah // 12 Tvorba komponent CLX 371 // CO je to CLX? 371 // Architektura knihovny CLX 372 // Otázky spojené s přenesením 375 // Žádné další zprávy 377 // Ukázkové komponenty 377 // Komponenta TddgSppinner 377 // Rozšíření pro práci v době návrhu 380 // Odkazy na komponenty a seznamy obrázku 386 // Komponenty CLX pro přístup k datům 387 // Návrhové editory v CLX 388 // Balíčky 392 // Konvence pojmenování 392 // Balíčky spustitelných komponent 393 // Balíčky návrhových komponent 396 // Registrační jednotky 398 // Ikony jako důstojní zástupci komponent 399 // Shrnutí 400 // 13 Balíčky, balíčky, balíčky 403 // Proč je používat 404 // Redukce kódu 404 //
Jak vytvořit menší aplikace? Rozdělte je! 404 // Izolace komponent 404 // Kdy balíčky nepoužit 405 // Jaké typy balíčků rozlišujeme 405 // Balíčky se skládají ze zdrojových souborů 405 // Jak aktivovat balíčky spustitelných komponent 406 // Instalace balíčků do vývojového prostředí Delphi 406 // Jak vytvořit nový baliček 407 // Editor balíčků 407 // Scénáře návrhu balíčku 408 // Správa verzi 411 // Direktivy překladače balíčků 412 // Další informace o direktivě ISWEAKPACKAGEUNIT) 412 // Konvence používaná při pojmenováni balíčků 413 // Rozšiřitelné aplikace, které balíčky komponent používají jako doplňky 413 // Vytváří se formuláře doplňků 414 // Export funkci z baličku 415 // Jak spustit formulář pomocí funkce uložené v balíčku 415 // Jak získat informace o balíčku 418 // Shrnutí 421 // 14 Tvorba aplikací založených na modelu COM 423 // Základy COM 424 // COM: model komponentových objektů 424 // COM versus ActiveX versus OLE 424 // Terminologie 425 // V čem je technologie ActiveX tak senzační? 426 // OLE 1 versus OLE 2 426 // Strukturované úložiště 426 // Jednotný způsob přenosu dat 427 // Model podprocesů (vlákna) 427 // COM+ 427 // COM a Object Pascal 428 // Rozhraní 428 // IdentiFikátory GUID (Globally Unique Identifiers) 429 // Jak používat rozhraní 430 // Rozhraní a jejich identifikátory HD 434 // Přezdívání metod (Method aliasing) 434 // Návratová hodnota 435 // Objekty COM a zdroje tříd 435 // Třídy TComObject a TComObjectFactory 436 // Vnitroprocesové servery modelu COM 437 // Mimoprocesové servery modelu COM 440 // Skládání (agregace) 441 // Model DCOM (Distributed COM) 441 // Automatizace 441 // Rozhraní IDispatch 442 // Typová informace 443 // Pozdní versus časná vazba 444 // Registrace 444 // Tvorba serverů automatizace 444 //
Tvoříme klienty automatizace 458 // Pokročilé techniky automatizace 465 // Události automatizace 465 // Kolekce automatizace 476 // Výměna binárních dal 486 // Letmý pohled pod pokličku: Jazyková podpora modelu COM 489 // Komponenta TOleContainer 494 // Jednoduchá ukázková aplikace 495 // Složitější ukázková aplikace 496 // Shrnutí 501 // 15 Programování jádra systému Windows 503 // Jak do komponenty zapouzdřit ikonu pro rychlý přístup k programu 503 // API 504 // Obsluha zpráv 506 // Obsah // XV // Ikony a plovoucí komentáře 507 // Otázky kolem klepnutí myši 507 // Zobrazit nebo skrýt aplikaci 509 // Ukázková aplikace s ikonou na hlavním panelu 516 // Panely zástupců na pracovní ploše 517 // API 518 // TAppBar: formulář aplikace AppBar 519 // Jak použít komponentu TAppBar 521 // Zástupci 525 // Vytvořme instanci rozhraní IShellLink 526 // Jak použít rozhraní IShellLink 527 // Jak vytvořit nového zástupce 528 // Načtení nebo úprava hodnot zástupce 530 // Ukázková aplikace 531 // Rozšíření příkazového interpretu 531 // Průvodce objektem modelu COM 533 // Rozšíření kopírování 533 // Rozšíření místních nabídek 538 // Rozšíření ikon 542 // Rozšíření plovoucích komentářů 546 // Shrnutí 552 // 16 Používáme rozhraní Open Tools 553 // Rozhraní Open Tools 553 // Jak používat rozhraní Open Tools 556 // Prostoduchý průvodce 556 // Průvodce průvodcem 559 // Dvojí cíl: Aplikace a knihovna 568 // Aplikace DDG Search 570 // Průvodci formulářem 574 // Shrnutí 581 // Část 5 Tvorba aplikací // pro podnikové prostředí 583 // 17 Vývoj transakčních aplikací // založených na modelu COM+ a MIS 585 // Co je to C0M+? 585 // Proč COM? 586 // Služby 586 // Transakce 587 // Zabezpečení 587 // ??? // ... // Aktivace JIT (just-in-time) 593 //
Komponenty ve frontě 593 // Sdružování objektů 601 // Události 602 // Prostředí zpracování 610 // Katalog modelu COM+ 610 // Nakonfigurované komponenty 610 // Kontext 610 // Model s objektem Apartment pro libovolný podproces (NA) 611 // Tvorba aplikaci modelu C0M+ 611 // Náš cíl: škálovatelnost 611 // Kontext spuštění 612 // Stavový versus bexstavový 612 // Správa životnosti 614 // Uspořádání aplikace modelu COM+ 614 // Což takhle zamyslet se nad transakcemi 614 // Prostředky 615 // C0M+v Delphi 615 // Průvodci modelu COM+ 615 // Aplikační rámec modelu COM+ 617 // Piškvorky: Ukázková aplikace 619 // Shrnutí 628 // 18 Vývoj aplikací založených na modelu CORBA 629 // Vlastnosti modelu CORBA 630 // Architektura CORBA 631 // OSAgent 632 // Rozhraní 633 // IDL - jazyk pro definici rozhraní 634 // Základní typy 634 // Uživatelsky definované datové typy 635 // Přezdívání (aliasy) 635 // Výčty 635 // Struktury 635 // Pole 636 // Posloupnosti 636 // Argumenty metod 636 // Moduly 636 // Příklad bankovní aplikace 637 // Komplexní datové typy 644 // Delphi, CORBA a Enterprise JavaBeans (EJB) 650 // Bleskový kurz EJB pro programátory v Delphi 651 // Objekt modelu EJB je specializovaná komponenta 651 // Objekty modelu EJB žijí uvnitř kontejneru 651 // Objekty EJB mají předdefinované rozhraní API 652 // Domovské a vzdálené rozhraní 652 // Typy objektů modelu EJB 652 // Jak konfigurovat JBuilder 5 pro vývoj objektu EJB 653 // Jak vytvořit jednoduchý objekt modelu EJB „Nazdar, světe!" 654 // CORBA a webové služby 660 // Jak vytvořit webovou službu 661 // Jak vytvořit klientskou aplikaci SOAP 662 // Jak přidat kód klienta v architektuře CORBA k webové službě 663 // Shrnutí 666 // 19 Nová technologie BizSnap: tvorba webových služeb založených na architektuře SOAP 667 //
Co jsou to webové služby? 667 // Co je to SOAP? 668 // Jak vytvořit webovou službu 668 // Pohled na modul TWebModule 669 // Definice rozhraní poskytovaného pro komunikaci s klienty 670 // Implementace rozhraní poskytovaného pro komunikaci s klienty 671 // Testujeme webovou službu 672 // Jak volat webovou službu z klientské aplikace 674 // Importní jednotka pro vzdálený objekt 675 // Používáme komponentu THTTPRIO 677 // První spuštění webové služby 677 // Shrnutí 678 // 20 Tvorba aplikací pomocí technologie DataSnap 679 // Mechanika tvorby vícevrstvých aplikací 679 // Výhody vícevrstvé architektury 680 // Centralizovaná aplikační (obchodní) logika 681 // Architektura tenké klientské vrstvy (thin client) 681 // Automatická oprava chyb 681 // Model Aktovka 682 // Odolnost proti poruchám 682 // Vyrovnávání zatížení 682 // Typická architektura DataSnap 682 // Server 683 // Typ aktivace 683 // Volby podprocesů 684 // Možnosti přístupu k datům 685 // Klient 686 // Typ připojení 686 // Jak využít DataSnap k tvorbě aplikace 687 // Tvorba serveru 688 // Vyvíjíme klienta 689 // Používáme integrovaný dialog pro korekci chyb 694 // Další možnosti zpevněni aplikace 695 // Techniky používané k optimalizaci klientské aplikace 695 // Techniky používané při tvorbě aplikačního serveru 697 // Příklady z praxe 706 // Spojení několika tabulek nebo dotazů v dotazu 706 // Další možnosti klientských datových sad // Dvouvrstvé aplikace 717 // Klasické chyby 7-19 // Distribuce aplikaci založených na technologii DataSnap 720 // Otázky spojené s udílením licence 720 // Konfigurace modelu DCOM 729 // Jaké soubory distribuovat 722 // Úvahy o distribuci v síti Internet (bezpečnostní brány) 723 // Shrnutí 724 // Část 6 Tvorba aplikací pro síť Internet 725 //
21 Tvorba aplikací v prostředí ASP 727 // Co jsou to instalovatelné komponenty prostředí ASP 727 // Prostředí ASP 728 // Průvodce objektem prostředí ASP 730 // Editor knihovny typů 733 // *- Objekt Response 736 // První spuštění 737 // Objekt Request 738 // Opětovný překlad a sestavení objektů prostředí ASP vyvíjených v Delphi 738 // Další spuštění objektu prostředí ASP 740 // Další předdefinované objekty prostředí ASP: Session, Server a Application 740 Objekty prostředí ASP a databáze 7,12 // Objekty prostředí ASP a práce s knihovnou NetCLX 744 // Ladění objektů prostředí ASP 746 // Jak ladit objekty prostředí ASP pomocí služby MTS 746 // Jak ladit objekty prostředí ASP v systému Windows NT 4 748 // Ladění v systému Windows 2000 749 // Shrnutí 750 // 22 Tvorba aplikací pomocí technologie WebSnap 751 // Vlastnosti technologie WebSnap 751 // Více webových modulů 75? // Skriptování na straně serveru 752 // Komponenty typu TAdapter 752 // Více odbavovacích metod 752 // Komponenty typu „tvůrce stránky" 732 // // Správa uživatelských relací 753 // Služby přihlašování 753 // Ukládání preferencí uživatele 753 // Správa kódu HTML 753 // Služby pro odesílání souborů na server 754 // Tvorba aplikace založené na technologii WebSnap 754 // Návrh aplikace 754 // Další rozšíření možností aplikace 761 // Navigační panel 762 // Přihlašování 764 // Ukládání uživatelských preferencí 766 // Preference uložené trvale mezi uživatelskými relacemi 770 // Zpracování obrázků 772 // Jak zobrazit data 774 // Jak převést aplikaci na ISAPI DLL 778 // Pokročilá témata 778 // Třída TLocateFileServices 779 // Odeslání souborů na server 780 // Práce s uživatelskými šablonami 782 // Jak rozšířit třídu TAdapterPageProducer pomocí uživatelsky definovaných komponent 782 // Shrnutí 785 //
23 Tvorba aplikací založených na bezdrátové komunikaci 787 // Jak se měnily možnosti vývojářů - kam až jsme dospěli 788 // Do osmdesátých let minulého století: Pravěk 788 // Pozdní léta osmdesátá: stolní databázové aplikace 788 // Raná léta devadesátá: klient/server 788 // Pozdní léta devadesátá: vícevrstvé a internetové transakce 789 // Počátek 21. století: Infrastruktura aplikací se rozšiřuje o bezdrátová mobilní zařízení789 // Mobilní bezdrátová zařízení 790 // Mobilní telefony 790 // Zařízení typu PalmOS 790 // Pocket PC 790 // RIM Blackberry 791 // Rádiové technologie 791 // GSM, CDMA a TDMA 791 // CDPD 791 // 3G 791 // GPRS 792 // Bluetooth 792 // 802.11 792 // Práce se vzdálenými daty prostřednictvím bezdrátových technologii 793 // SMS 793 // WAP 793 // l-mode 802 // PQA 802 // Jaké jsou zkušenosti uživatelů bezdrátových zařízení 805 // Sítě s přepojovaným spojením versus sítě s přepojováním paketů 806 // Bezdrátová síť není web 806 // Forma je velmi důležitá 806 // Zadávání údajů a techniky navigace 806 // Mobilní obchodování 807 // Shrnutí 807 // Rejstřík 809

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC