Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 09.12.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
VYRAZENO
Vyd. 1.
Praha : Ekopress, 2003
173 s.

ISBN 80-86119-56-4 (brož.)
Obsahuje bibliografické odkazy
Ruch cestovní - marketing - pojednání
000060141
OBSAH // ÚVOD...:...9 // 1. PŘEDPOKLADY VYUŽÍVÁNÍ MARKETINGU V DESTINACI CESTOVNÍHO // RUCHU...13 // 1.1 Charakteristika destinace cestovního ruchu...15 // 1.2 Organizace cestovního ruchu v destinaci...18 // 1.3 Management destinace...22 // 1.4 Možnosti využívání marketingu v destinaci cestovního ruchu...28 // 2. ANALÝZA - ZÁKLAD ÚSPĚŠNÉ STRATEGIE NA TRHU...35 // 2.1 Marketingový informační systém...36 // 2.2 Analýza SWOT...37 // 2.2.1 Analýza složek primární nabídky cestovního ruchu...40 // 2.2.2 Analýza složek sekundární nabídky cestovního ruchu...42 // 2.3 Analýza vnějšího prostředí destinace...49 // 2.3.1 Analýza konkurenčních destinací...52 // 2.3.2 Analýza potřeb a požadavků návštěvníků...55 // 2.4 Segmentace trhu cestovního ruchu...60 // 2.4.1 Kritéria segmentace...63 // 2.4.2 Výběr cílového segmentu trhu...69 // 2.4.3 Zaujetí pozice na trhu...71 // 3. FORMULOVÁNÍ MARKETINGOVÉ STRATEGIE...75 // 3.1 Definování vize a mise destinace...75 // 3.2 Určení cílů...77 // 3.3 Výběr marketingové strategie...79 // 3.4 Sestavení marketingového plánu... 83 // 4. AKTIVIZACE MARKETINGOVÉHO MIXU...85 // 4.1 Plánování produktu...86 // 4.1.1 Pdrtfoliové modely hodnocení produktu...89 // 4.1.2 Využití portfoliových modelů hodnocení nabídky v destinaci...93 // 4.1.3 Modely rozvoje destinace...96 // // 54.1.4 Tvorba nového produktu/produktové řady...100 // 4.1.5 Tvorba produktových balíčku...102
// 4.2 Cenová politika...104 // 4.3 Distribuční cesty...107 // 4.4 Komunikace s návštěvníky...110 // 4.4.1 Reklama...113 // 4.4.2 Direct mail...121 // 4.4.3 Publicita...123 // 4.4.4 Public relations... 126 // 4.4.4.1 Destinační identita...133 // 4.4.4.2 Public relations v krizové situaci...136 // 4.4.4.3 Hodnocení výsledku public relations...137 // 4.4.5 Podpora prodeje...139 // 4.5 Lidé...141 // 5. MARKETINGOVÁ KONTROLA...143 // 6. PROGRAMY PODPORY ROZVOJE CESTOVNÍHO RUCHU V ČR...146 // SEZNAM POUŽITÉ LITERATURY...153 // PŘÍLOHY // Příloha 1 Přírodní potenciál České republiky...159 // Příloha 2 Dotazník...164 // Příloha 3 Průzkum spotřebního chování zahraničních návštěvníků ČR...168 // Příloha 4 Marketingový audit destinace cestovního ruchu...170 // 6

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC