|
.
|
|
0 (hodnocen0 x )
|
|
(5.5) Půjčeno:11x
|
|
BK
|
|
|
|
|
|
1. vyd.
|
|
Praha : Eurolex Bohemia, 2001
|
|
147 s.
|
|
|
|
|
|
ISBN 80-86432-06-8 (brož.)
|
|
Obsahuje úvod, rešerše k projektu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marketing - absolventi vysokých škol - vzdělávání - sborníky
|
|
Vzdělávání celoživotní - absolventi vysokých škol - marketing - sborníky
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
000060372
|
|
Obsah // Práce s absolventy jako součást konceptu celoživotního učení // (Z. Palán)... 7 // Úvod (M. Beneš) ... 9 // Vysoké školství v kontextu doby (M. Palán) ... 13 // Možnosti a meze dalšího vzdělávání absolventů vysokých škol // (marketingová studie) (J. Vlček)... 23 // Využití marketingu v práci vzdělávacích institucí (J. Mužík) ... 38 // Sledování vzdělávacích potřeb „absolventů“ s využitím relační // databáze (B. Fiala) ... 56 // „Quo vadis“, personální řízení? (M. Tureckiová)... 62 // Profesionalizace personálního řízení (R. Kociánová) ... 70 // Ciele študijného odboru Andragogika (V. Prusáková) ... 82 // Andragogické kvalifikace a kompetence (M. Beneš) ... 92 // Rešerše k projektu (Z. Sládková)... 114
|