Úvod: Od reklamy ke komunikačním projektům 7 // 1. Nejúčinnější kanály komunikace // Jak dát peníze tam, kde promluví 9 // 2. Promotional marketing // Jak využít lekce z podpory prodeje 17 // 3. Guerillový marketing // Jak přesvědčit vtažením do hry 29 // 4. Digitálni marketing // Jak pochopit on-line chování zákazníka 33 // 5. Virový marketing // Jak využít osvědčené taktiky 39 // 6. Event marketing // Jak získat emoce na svou stranu 45 // 7. Direct marketing v elektronických médiích // Jak využít televizní obrazovku místo pošty 51 // 8. Product placement // Jak využít film a počítačové hry 59 // 9. Mobilní marketing // Jak využít mobilní sítě pro marketing 65 // 10. Marketingová komunikace v proměnách // Jak využít změn k efektivní komunikaci 75 // Slovníček pojmů 93 // Použitá literatura 101 // Příloha: Výběr nových trendů a marketingových příležitostí ve světě 103