Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 26.08.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(4) Půjčeno:4x 
BK
Vyd. 1.
Praha : Management Press, 2005
111 s., [8] s. obr. příl.

objednat
ISBN 80-7261-129-1 (brož.)
Bibliografie na s. 101
Komunikace marketingová - příručky
000061402
Úvod: Od reklamy ke komunikačním projektům 7 // 1. Nejúčinnější kanály komunikace // Jak dát peníze tam, kde promluví 9 // 2. Promotional marketing // Jak využít lekce z podpory prodeje 17 // 3. Guerillový marketing // Jak přesvědčit vtažením do hry 29 // 4. Digitálni marketing // Jak pochopit on-line chování zákazníka 33 // 5. Virový marketing // Jak využít osvědčené taktiky 39 // 6. Event marketing // Jak získat emoce na svou stranu 45 // 7. Direct marketing v elektronických médiích // Jak využít televizní obrazovku místo pošty 51 // 8. Product placement // Jak využít film a počítačové hry 59 // 9. Mobilní marketing // Jak využít mobilní sítě pro marketing 65 // 10. Marketingová komunikace v proměnách // Jak využít změn k efektivní komunikaci 75 // Slovníček pojmů 93 // Použitá literatura 101 // Příloha: Výběr nových trendů a marketingových příležitostí ve světě 103
cnb001529504

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC