Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(26) Půjčeno:26x 
BK
Praha : Karolinum, 1991

objednat
ISBN 80-7066-398-7
000061800
Rekat.
I. DÍL // Metody a techniky výzkumu středoškolského profesora // východiska výzkumu středoškolského profesora // 2. Operacionalizace teoretických východisek výzkumu středoškolského profesora // 2.1. Obsah výzkumů // 2.2.1. Metody a techniky výzkumu // 2.2.2. Zpracování získaných dat // Použité metody převážně deskriptívni fáze výzkumu // 3.1. Metody zkoumající osobnost středoškolského profesora // 3.1.1. Základní obecné sociálně popisné údaje charakterizující středoškolského profesora // 3.1.2. Použití psychometrických metod a technik při zkoumání a výzkumu osobnosti učitele // 3.1.3. Metody zkoumající typologii učitelů // 3.1.4. Metody zkoumající koncepci pedagogické práce učitele // 3.2. Metody zkoumající činnosti učitele a jeho výkonnost // 3.2.1. Klasifikace učitele a její výzkum // 3.2.2. Metody zkoumající výkonnost učitele // 3.3. Metody zkoumající vztahy osobnosti učitele // 3.3.1. Metody zkoumající psychologickou vzdálenost mezi učitelem a žákem // 3.3.1.1. Metody zkoumající preferenci jednotlivých žáků jednotlivými učiteli // 3.3.2. Metody zjištující interakci mezi učitelem a žáky // 3.3.3. Vlastní metodika výzkumu závislosti úrovně interakce mezi učitelem a žákem na typu pedagogického působení // 3.3.4. Metody sociometrické // 3.4. Metody hodnotící učitele 3.4.1. Rating hodnocení učitelů vedením školy // 3.4.2. Hodnocení podílu osobnosti učitele na vytváření vztahu středoškoláků k vyučovacím předmětům // 3.4.3. Metody hodnocení práce učitele ve vyučovací hodině standardizovanou technikou // 3.4.4. Hodnocení učitelů absolventy školy // 4. Použité metody vztahové analýzy // II. DÍL // Pokus o stanovení obecných charakteristik středoškolského profesora // Úvod // 1 Hledání obecných charakteristik středoškolského profesora //
1.1. Východiska hledání obecných charakteristik středoškolského profesora 84 // 1.1.1. Faktorová varianta základních obecných charakteristik středoškolského profesora // 1.1.2. Kritická analýza faktorové varianty obecných charakteristik středoškolského profesora 91 // 1.2. Varianta souhrnných index! obecných charakteristik středoškolského profesora // 2. Hypotézy 97 // 3. Analýza základních relaci obecných charakteristik středoškolského profesora a dalších ukazatelů charakterizujících jeho osobnost i pedagogickou činnost 99 // 3.1. Podíl jednotlivých údajů vcházejících do souborných charakteristik středoškolského profesora na tvorbě těchto charakteristik 99 // 3.1.1. Sociabilita středoškolského profesora 99 // 3.2. Faktory ovlivňující pedagogickou úspěšnost středoškolského profesora // 3.3. Faktory ovlivňující úroveň pedagogické práce a charakteristiky touto úrovní pedagogické práce ovlivňované 104 // 3.4. Faktory ovlivňující sociabilitu jako jednu z hlavních charakteristik středoškolského profesora a proměnné zpětně sociabilitou ovlivněné 109 // 3.5. Některé faktory spojené s učitelem, ovlivňující vztah žák s předmětem učitelem vyučovaným 113 // 3.6. Problém relace mezi akceptovaností středoškolského profesora studenty a akceptovaností téhož pedagoga vedením školy a kolegy ve sboru 117 // 3.7. Vliv osobnostních psychologických charakteristik na pedagogickou činnost středoškolského profesora 119 // 3.8. Relace odborné úrovně středoškolského profesora s dalšími pedagogickými charakteristikami 120 // 4. Užití poznatků získaných výzkumem středoškolského profesora 123 //
4.1. Užití poznatků ve výzkumu středoškolské třídy 123 // 4.2. Užití poznatků při experimentálním výzkumu žákovské samosprávy 124 // 4.3. Užití poznatků v běžné pedagogické praxi, zejména pak při řízení školy125 // 5. Další perspektivy výzkumu středoškolského profesora 127 // Místo závěru 129 // Bibliografie // Přílohy 132

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC