Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 06.03.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(1) Půjčeno:1x 
BK
Praha : Victoria Publishing, [1993?]

objednat
ISBN 80-85605-31-7
000067172
Rekat.
Obsah // Úvod // Část jedna // Hráči // 1 „Přivádějí mne k šílenství!u: // Ti neandrtálci v práci 3 // Už jste se nékdy pozastavili nad tím. kdo vlastné vymyslel pracovní postupy vašeho úřadu? Míváte-li nékdy pocit, že je všechno tak zkostnatělé. že lidé nedodržuji predpisy a že vám nikdo neřekne. co byste měli vědět, pak jisté ještě nevíte všechno o lidech, se kterými pracujete. // 2 Přijetí do kmene: Vstupní obřady, zkouška ohněm // a starobylé obřady, ve kterých se vyzná jen šéf, ale vy nikoliv 25 // Všímáte-li si všech těch rituálů a ceremonií, pak se divíte, že se vůbec něco udělá - dokud nepochopíte, že takové rituály jsou vlastně nedílnou součástí práce. Co to vlastně znamená, když vám někdo řekne: „A takhle to tady děláme“? // Část dvě // Rebelové: Typičtí samorosti // 3 Porušování všech pravidel... Kreativita // Za těmi samorosty nechoďte se svým ..politickým smetím“. Jsou zaneprázdněni. nemají na vás čas. Jde-li však do tuhého, pak to jsou ti // vi / Obsah // kabrňáci. jejichž pomoc je ? nezaplacení. Proč má každý z nás v sobě alespoň kousek takového rebela, ať už dělník z provozu nebo ředitel? // 4 Štěstí, náhlý zvrat a konšpirační teorie 60 // Proč má někdo úspěchy a jiný je nemá? Záleží Jen na tom, kdo má jaké kamarádíčky, nebo je v tom ještě něco jiného? Proč se musíte konfrontovat s věcmi, do kterých
se vám vůbec nechce? Proč je nakonec musíte udělat? // 5 Kult chladné mysli a mýtus nevinnosti 69 // Proč někteří lidé maskují svůj strach pohrdáním? Proč je všude kolem vás spousta lidi. kteří si mysli, že jen oni vědí, co dělají a jsou přesvědčeni o správnosti svého počínání? Všichni ostatní jsou jen prodejné povahy nebo naivky, kteří nechápou, oč se jedná. // Část tři // Neviňátka v práci: Důvěřivci // 6 Důvěřivci a motivační mýtus 91 // Pracují neúnavně a dobře. Věří-li však. že tajemství úspěchů spočívá v pilné práci, ve hře podle pravidel a ve správném počínání si v zaměstnáni, čeká je sladká odměna v nebi, ale zklamání na zemi. V obchodním světě to bohužel chodí trošku jinak. Motivační mýtus tam působí neúprosné. // 7 Potřeba normování a jiné hloupé zvyklosti 102 // Rituály důvěřivců, posvátné čile, slavnostní akty. ohlašování pravidel -tím vším se měří zásluhy a ukazuje se cesta, která vede vpřed. Opravdu? Pravidla cesty ? úspěchu vám neprozradí nikdo. Ta si musíte zjistit sami. // 8 ŠéJ mne přivádí ? šílenství: Co s problémy kolem // zavádějících modelů autority 113 // V nevyhlášeném konfliktu, který probíhá v samém středu obchodního světa, vůbec nejde o takové maličkosti, jako třeba kdo hýbe podnikem. // vii / Obsah // Jedná se o mnohem více. Jedná se totiž o to. kdo má pravdu. I kdyby váš šéf byl
ďábel, pusfte z hlavy myšlenky na exorcismus a chopte se strategie. // 9 Mýtus zaměstnání, které pohlcuje člověka 125 // Romantická porucha - mýtus stavu ..na dně“ - je jedinou poruchou, pojmenovanou lidmi, kteří jí trpí. Jak sprovodit ze světa to mýtické zvíře a převzít odpovědnost. // Část čtyři // Bojovníci v práci: Soutěživci // 10 Kult vítězství a manažerská mystika: // Tajemství moci soutěživců 149 // Dogmata, která vždy byla hnací silou srdcí soutěživců. počínaje Alexandrem Velikým a konče vaším šéfem. Tito lidé chápou, že nezáleží na tom. jak pilné pracujete; důležité je však. na čem pilné pracujete. Vědí. že mnoho věcí lze vyřešit diplomaticky. Selže-li tento pokus, zbývá už jen ozbrojený konflikt. // 11 Zakladatelé, válečníci a podnikavci: // Statutární hrdinové a mýtické zkazky 163 // Od podnikavce, který založil největší společnost na světě, až po prodejního zástupce, jehož nejvyšším vrcholem je vlastni legenda. Každá společnost vypráví celou řadu zkazek o svých hrdinech. Těmito mýty se přenáší jisté poselství. Při jejich doslovném chápáni vám však takové poselství může uniknout. // 12 Válečníkova pravidla vedení boje // 174 // Rituální chování mezi soutěživci. S využitím kooperace by se hodně věci dalo udělat levněji a efektivněji. Na tom však vůbec nezáleží. Soutéživce lákají jen taková jednání, která působí
dojmem osobního zápasu. Kdo o nic nežádá, nic nedostává. // viii / Obsah // Část pět // Pravidla hry // 13 Obludy z přední kanceláře: „Obecně řečeno, s uzná- // ním autority nemám problémy. Ale můj šéf je prostě neschopný. Je to ubohá nula. “ 197 // Nesnášet šéfa skoro patrí ? americkému způsobu života. Pohled do národní minulosti. // 14 Manažer, profesor nebo král: Jak jednat s benevolentními diktátory a se statutární výsostí 211 // Dívaj i-li se soutěživci na sebe jako na jediné zaměstnance oddělení, kterým je všechno jasné, podřízení je zřídkakdy uznávají jako elitu. Když však jejich šéfové ze sebe dělají krále, zaměstnanci myslí na revoluci. // 15 Jazyk manažerů 220 // Váš šéf snad mluví jiným jazykem než vy. Pak vám přijde vhod frazeologická příručka pro cestováni do manažerské země. // 16 Ztráta vaší statutární nevinnosti: // Porozumění šesti tajemstvím 237 // Jediná opravdová metoda, kterou lze vyléčit ..blues důvěřivců“, spočívá ve zjištěni, o co ve skutečnosti jde. Taková tajemství zjevujeme v této kapitole. Jak zvládnout tvrdý oříšek jedenáctého přikázání... to jest. jak zjistit těch prvních deset, která ve vašem podniku platí. // 17 Deset plus jedno přikázání soutěživců 252 // Musíte-li se ve světě práce ptát. pak se stane, že vám někdo odpoví „ne". Jako soutěživec musíte jednat podle vlastního rozhodováni
a vzdát se potřeby žádat o povoleni. Jiné zkoušky ohněm v sobě zahrnuji naučit se číst to. co není nikde napsáno, skoncovat se strachem z možného neúspěchu a vzdát se touhy po pochvale. S takovými iniciačními požadavky je snadné pochopit, proč se někteří lidé rádi drží stranou a proč i ti. kteří tak hrdé nosí ceremoniální prýmky, ztrácivají perspektivu. // ix / Obsah // 18 Šťastný konec byznysové knihy? // Jak se to Jen mohlo stát // Kam to naše oblíbené postavy dotáhly za několik let. Co se může stát. budou-li dbát našich rad a vzdají se svých zastaralých dogmat: Lidé naslouchají a kooperují. To Je nejlepší ze všeho, byznys se už nezdá být tak bláznivý. To by se také mohlo stát i vám. Za zkoušku to přece stojí, nebo ne...

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC