Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 09.04.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(9.8) Půjčeno:39x 
BK
1. vydání
Brno : Vydavatelství Masarykovy univerzity, 1990
111 stran : ilustrace ; 29 cm

objednat
ISBN 80-210-0210-7 (brožováno)
Nad názvem: Masarykova univerzita, fakulta pedagogická
Dotisk r. 1991, 1992, 1993, 1994
Terminologický slovník
Obsahuje bibliografii na stranách 108-111
000067294
ÚVOD З // 1. SYSTÉMOVÉ POJETÍ DIDAKTIKY 4 // 1.1. Výchovně vzdělávací proces jako systém 5 // 1.2. Některé metodologické otázky 6 // 1.3. Didaktické zákonitosti, zásady a pravidla 8 // 2. SYSTÉM VÝUKY 11 // 2.1. Cíl výuky 11 // 2.1.1. Determinace výukových cílů společenskými podmínkami 11 // 2.1.2. Formování harmonicky rozvinuté osobnosti . 12 // 2.2. Obsah výuky 13 // 2.2.1. Učební plán a osnovy 13 // 2.2.2. Základní učivo 14 // 2.2.3. Struktura učiva 16 // 2.3. Typy vvuky 17 // 2.3.1. Výuka informativní 19 // 2.3.2. Výuka heuristická 19 // 2.3.3. Výuka produkční 21 // 2.3.4. Výuka regulativní 23 // 2.4. Fáze výuky 25 // 2.4.1. Motivace 26 // 2.4.2. Expozice 27 // 2.4.3. Fixace 28 // 2.4.4. Diagnóza 30 // 2.4.5. Aplikace 31 // 2.5. Technologie výuky ’32 // 2.5.1. Metody výuky 32 // 2.5.1.1. Klasifikace metod výuky a kritéria jejich výběru 33 // 2.5.1.2. Charakteristika nejfrekventovanějších metod výuky 35 // 2.5.1.3. Aktivizující metody výuky 43 // 2.5.2. Organizační formy výuky 47 // 2.5.2.1. Přehled organizačních forem výuky 47 // 2.5.2.2. Práce ve skupinách // 2.5.2.3. Domácí úkoly // 2.5.3. Didaktické prostředky 51 // 2.5.3.1. Učební pomůcky 52 // 2.5.3.2. Názornost // 2.5.3.3. Školní obraz 56 // 2.5.3.4. Moderní učební pomůcky 58 // 2.5.3.5. Tvorba názorného materiálu 58 // 2.6. Výsledky výuky 59 // 2.6.1. Vědomosti, dovednosti, návyky 59 // 2.6.2. Charakterové vlastnosti 62 // Antropogenní činitelé vvuky 63 // 2.7.1. Učitel 63 // 2.7.2. Žák 66 // 2.7.3. Pedagogický personál 67 // 2.8. Prostredí výuky 69 // 2.8.1. Makroprostředí výuky 69 // 2.8.2. Mikroprostředí výuky 70 //
3. VÝCHOVNE VZDĚLÁVACÍ PROCES 74 // 3.1. Vyučování a učení 75 // 3.2. Základní prvky výchovně vzdělávacího procesu 76 // 3.3. Pedagogická interakce a komunikace 77 // 3.4. Komunikativní funkce didaktických prostředků ve výchovně vzdělávacím procesu , 79 // 3.4.1. Multimediální systém 79 // 3.4.2. Učebnice 80 // 3.4.3. Počítače 82 // 3.4.4. Televize a video 83 // 4. CYKLUS VÝUKY 86 // 4.1. Přípravná sekvence 87 // 4.1.1. Plán výuky 87 // 4.1.2. Příprava na výchovně vzdělávací působení 88 // 4.2. Realizační sekvence 91 // 4.2.1. Řízení výuky 91 // 4.2.2. Výuka výchovná a rozvíjející 93 // 4.2.3. Rozvoj aktivity, samostatnosti a tvořivosti žáků 95 // 4.3. Diagnostická sekvence 99 // 4.3.1. Kontrolní aspekt 100 // 4.3.2. Hodnotící aspekt 100 // 4.3.3. Realizace zpětné vazby 102 // ZÁVĚR 103 // Vysvětlení některých termínů 104 // POUŽITÁ LITERATURA 108 // DOPORUČENÁ LITERATURA 110
(OCoLC)39410096
(OCoLC)85656815
cnb000058128

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC