Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 11.12.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(0.5) Půjčeno:1x 
BK
1. vyd.
Praha : Grada, 2003
552 s. : il.

objednat
ISBN 80-247-0450-1 (brož.)
Moderní programování
angličtina
Další názvový údaj z obálky: architektura .NET Framework, vývoj, nasazování a údržba aplikací a typů, vývoj a nasazování sdílených balíků, konstanty, metody, vlastnosti a události, zpracování chyb a výjimky, automatická správa paměti
Přeloženo z angličtiny
Obsahuje ilustrace, údaje o autorovi, úvod, přílohy, anglicko-český a česko-anglický slovníček, rejstřík
.NET aplikace - příručky
000067389
O autorovi // Úvod // Co zahrnuje iniciatíva Microsoft .NET // Operační systém jako základní prvek: Windows Užitečné produkty: servery .NET Enterprise // Webové služby Microsoft podporující XML: .NET My Services // Vývojová platforma: .NET Framework // Vývojové prostredí: Visual Studio .NET // Systémové požadavky // V této knize nejsou žádné chyby // Podpora // Poděkování // 1. Architektura platformy .NET Framework // 1.1 Překlad zdrojového kódu do řízených modulů // 1.2 Slučování řízených modulů do assembly // 1.3 Zavádění společného běhového prostředí (CLP) // 1.4 Provádění assembly // 1.5 IL a verifikace // 1.6 Knihovna tříd .NET Framework (FCL) // 1.7 Společný typový systém // 1.8 Společná jazyková specifikace: CLS // 1.9 Interoperabilita a neřízený kód // 2. Překlad, tvorba balíčků, distribuce a správa // aplikací a typů 57 // 2.1 Cíle nasazení platformy .NET Framework 58 // 2.2 Zabudování typů do modulu 59 // 2.3 Složení assembly z modulů 66 // Přidávání assembly do projektu v prostředí Visual Sštudio .NET // Použití nástroje Assembly Linker 73 // Začlenění souborů se zdroji do assembly 74 // 2.4 Informace o verzi assembly 7 5 // Čísla werzí 78 // 2.5 Národní prostředí 79 // 2.6 Jednoduchá distribuce aplikací // (privátně nasazovaná assembly) 81 // 2.7 Jednoduchá správa (konfigurace) 82 // .WET Framework // .NET Framework // // 3. Sdílená assembly 87 // 3.1 Dva druhy assembly, dva způsoby nasazení 88 // 3.2 Přiřazení silného názvu assembly 88 // 3.3 Globální úložiště assembly 94 // Vnitřní struktura GAC 98 // 3.4 Vytvoření assembly, které odkazuje na silně pojmenované assembly 100 // 3.5 Silně pojmenovaná assembly zabraňují neoprávněné manipulaci 103 // 3.6 Odložený podpis 103 //
3.7 Privátní nasazení silné pojmenovaných assembly ..107 // 3.8 Paralelní spušténí 108 // 3.9 Odkazy na typy v běhovém prostředí 109 // 3.10 Pokročilá správa (konfigurace) 112 // Konfigurace vydavatele 115 // 3.11 Obnova poškozené aplikace 117 // 4. Úvod do problematiky typů 121 // 4.1 Všechny typy jsou odvozeny od System.Object 122 // 4.2 Přetypování 124 // Přetypování v C# pomocí operátorů is a as 126 // 4.3 Jmenné prostory a assembly 127 // 5. Primitivní, odkazové a hodnotové typy 133 // 5.1 Primitivní typy programovacího jazyka 134 // Operátory Checked a Unchecked 137 // 5.2 Odkazové a hodnotové typy 139 // 5.3 Konverze hodnotových typů 144 // 6. Časté operace s objekty 157 // 6.1 Rovnost a shodnost objektů 158 // Implementace metody Equals pro odkazové typy, jejichž základní třídy nepotlačují metodu // Equals typu Object 159 // Implementace metody Equals odkazového typu, přičemž jedna z jeho základních tříd potlačuje // metodu Equals typu Object 160 // Implementace metody Equals pro hodnotové typy. 162 // Shrnutí implementace metody Equals a operátorů = “/!= 164 // Shodnost 16? // 6.2 Hašovací kód objektu 166 // 6.3 Klonování objektů 168 // 7. Členy typů a jejich specifikátory přístupu 171 // 7.1 Členy typů 172 // 7.2 Specifikátory přístupu a předdefinované atributy 175 // Předdefinované atributy typů 176 // Předdefinované atributy datových položek 176 // Předdefinované atributy metod. 177 // 8. Konstanty a datové položky 179 // 8.1 Konstanty 180 // 8.2 Datové položky 181 // 9. Metody 185 // 9.1 Konstruktory instancí 186 // 9.2 Konstruktory typů 191 // 9.3 Metody přetížení operátorů 194 // Operátory a spolupráce programovacích jazyků 196 // 9.4 Metody operátorů konverze 199 // 9.5 Předávání parametrů metodám pomocí odkazu 202 //
9.6 Předávání proměnného počtu parametrů metodám 208 // 9.7 Volání virtuálních metod 210 // 9.8 Správa verzí virtuálních metod 210 // 10. Vlastnosti 217 // 10.1 Vlastnosti bez parametrů 218 // 10.2 Vlastnosti s parametry 222 // 11. Události 229 // 11.1 Návrh typu vystavujícího událost 231 // 11.2 Návrh typu, který přijímá událost 235 // 11.3 Explicitní řízení registrace událostí 237 // 11.4 Návrh typu definujícího více událostí 239 // 11.5 Návrh typu EventHandlerSet 243 // 12. Práce s textem 247 // 12.1 Znaky 248 // 12.2 Typ System.String // Vytváření řetězců // Řetězce jsou neměnné , // Porovnávání řetězců // Zadržování řetézců // Slučovaní řetězců // Prohlížení znaků řetězce // Další operace s řetězci // 12.3 Efektivní dynamické vytváření řetězců 266 // Vytváření objektu StringBuilder 267 // Členské prvky objektu StringBuilder 267 // 12.4 Vytváření řetězcové podoby objektu 270 // Specifické formáty a národní prostředí 270 // Formátování více objektů do jednoho řetězce 274 // Uživatelský způsob formátování 275 // 12.5 Rozbor řetězce za účelem získání objektu 278 // 12.6 Kódování: konverze mezi znaky a bajty 282 // Kódovací/dekódovací proudy znaků a bajtů 289 // Kódování a dekódování řetézců Base-64 290 // 13. Výčty a bitové příznaky 293 // 13.1 Výčtové typy 294 // 13.2 Bitové příznaky 298 // 14. Pole 303 // 14.1 Všechna pole jsou implicitně odvozena od System.Array 306 // 14.2 Přetypování polí 308 // 14.3 Předávání a vracení polí 310 // 14.4 Vytváření polí s nenulovou dolní mezí 311 // 14.5 Rychlý přístup k polím 312 // 14.6 Změna rozměrů pole 316 // 15. Rozhraní 319 // 15.1 Rozhraní a dédičnost 320 // 15.2 Návrh aplikace podporující komponenty typu Plug-ln 325 //
15.3 Změna položek zapouzdřených typů hodnot pomocí rozhraní 326 // 15.4 Implementace více rozhraní se stejnou metodou 329 // 15.5 Implementace explicitních členů rozhraní 330 // 16. Uživatelské atributy 337 // 16.1 Použití uživatelských atributů 338 // 16.2 Definice vlastního atributu 341 // 16.3 Konstruktor atributu a datové // typy položek a vlastností 344 // 16.4 Detekce využití uživatelského atributu 345 // 16.5 Vzájemné porovnání dvou instancí atributů 350 // 16.6 Pseudouživatelskó atributy 352 // 17. Delegáti 355 // 17.1 První seznámení s delegáty 356 // 17.2 Využití delegátů ke zpětnému volání statických metod 358 // 17.3 Využívání delegátů ke zpětnému volání instančních metod 360 // 17.4 Delegáti zbavení tajemství 360 // 17.5 Něco z historie delegátů: System.Delegate // a System.MulticastDelegate 364 // 17.6 Testování rovnosti delegátů 366 // 17.7 Řetězce delegátů 366 // 17.8 Podpora řetězců delegátů v jazyku C# 371 // 17.9 Lepší kontrola aktivace řetězce delegátů 372 // 17.10 Delegáti a mechanizmus reflexe 374 // 18. Výjimky 379 // 18.1 Vývoj přístupů k obsluze výjimek 380 // 18.2 Mechanizmus obsluhy výjimek 382 // Blok try 383 // Blok catch 383 // Blok finally 385 // 18.3 Co je to vlastně výjimka? 386 // 18.4 Třída System.Exception 390 // 18.5 Třídy výjimek FCL 391 // 18.6 Definování vlastní třídy výjimek 394 // 18.7 Jak správně používat výjimky 398 // Příliš mnoho bloků finally je na škodu 398 // Nesnažte se zachycovat vše 399 // Postupné zotavení aplikace po vyvolání výjimky 401 // Návrat z částečně nedokončených operací při volání neopravitelné výjimky 402 // Ukrytí implementačních detailů 403 // 18.8 Nedostatky FCL 405 // 18.9 Otázky výkonu 407 // 18.10 Zachycovací filtry 409 //
18.11 Neošetrené výjimky 412 // Dohled nad tím. co délá CLR při vyvolání neošetrené // Neošetrené výjimky a formuláře Windows 418 // Neošetřené výjimky a webové formuláře v prostředí / ASP.NET // Neošetrené výjimky a webové služby XML v prostředí ASP.NET 420 // 18.12 Obsah zásobníku v případe výjimek 420 // Vzdálený přístup k obsahu zásobníku 422 // 18.13 Ladění výjimek 423 // Informování prostředí Visual Studio o tom, jaký kód je třeba ladit 426 // 19. Automatická správa paměti 429 // 19.1 Základy práce s platformou automatické // správy paměti 430 // 19.2 Algoritmus automatické správy paměti 433 // 19.3 Finalizace 436 // Co způsobuje spuštění metody Finalize 442 // Součásti finalizace 443 // 19.4 Způsob rušení: úklid prostředku 445 // Typ implementující způsob rušení a jeho použití_451 // Příkaz using jazyka C# 454 // Zajímavé zákonitosti 456 // 19.5 Slabé odkazy 457 // Struktura objektu WeakReference 459 // 19.6 Obnovení 460 // Tvorba souboru objektů pomocí obnovení 461 // 19.7 Generace 464 // 19.8 Programová kontrola automatické // správy paměti 468 // 19.9 Další otázky spojené se správou paměti 470 // Alokace paměti bez synchronizace _ 471 // Přizpůsobitelná paralelní uvolňování 472 // Souběžné uvolňování 472 // Velké objekty 473 // 19.10 Monitorování automatické správy paměti 474 // 20. Hostování CLR, AppDomain, mechanizmus reflexe 475 // 20.1 Metadata: základ .NET Framework 476 // 20.2 Hostování CLR 477 // 20.3 AppDomain 47 8 // Přístup k objektům přes hranice AppDomain 481 // Události AppDomain 482 // Jak aplikace hostí CLR a řídí AppDomain 482 // Konzolové a formulářové aplikace Windows 483 // Webovó formuláře ASP.NET a aplikace webových služeb XML 483 // Microsoft Internet Explorer 484 // Yukon 484 //
20.4 Podstata mechanizmu reflexe 484 // 20.5 Reflexe u typů assembly 486 // 20.6 Mechanizmus reflexe u assembly // konkrétní AppDomain 488 // 20.7 Mechanizmus reflexe u členských // položek typů: vazba 489 // 20.8 Explicitní zavádění assembly 491 // Zavádéní assembly jako „datových souborů“ 492 // Vytváření hierarchie typů odvozených od Exception . 494 // 20.9 Explicitní uvolňování assembly: // uvolňování AppDomain 497 // 20.10 Získání odkazu na objekt System.Type 498 // 20.11 Reflexe u členských položek typů 502 // Vytvoření instance typu 504 // Voláni metody typu.506 Jedna vazba, více aktivací ..510 // 20.12 Reflexe u rozhraní typu Type 515 // 20.13 Efektivita mechanizmu reflexe 517 // Přílohy 519 // A. Význam identifikátorů 520 // B. Anglicko-český slovníček 535 // C. Česko-anglický slovníček 540 // Rejstřík 545

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC