Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 17.09.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

švihadlem (@@20120502-09:26:46@@) -- 
0 (hodnocen0 x )
(17) Půjčeno:34x 
BK
Vyd. 1.
Praha : Portál, 2001
255 s. : il.

objednat
ISBN 80-7178-460-5 (brož.)
němčina
Další názvový údaj z obálky: pouliční sporty, žonglování, ju-do, rola, švihadlo, hip-hop, oštěp, balanční míče
Přeloženo z němčiny
Obsahuje ilustrace, fotografie, předmluvu, seznam autorů, údaje o editorce
Bibliografie: s. 253
Hry sportovní - návody - příručky
Sporty netradiční - hry - návody - příručky
000067636
Obsah // Předmluva...9 // Renate Zimmerová // Význam pohybu, her a sportu pro fyzickou // a psychickou kondici dětí a mládeže...13 // 1. Proměna světa dětství, dospívání a jeho charakteristické znaky ...14 // 2. Pohyb, hra, sport - co mají společného a čím se liší...14 // 3. Význam pohybu, hry a sportu...16 // 4. Co děti a dospívající hledají ve sportu - význam sportu ...20 // 5. Jak získat tělesné a pohybové zkušenosti, které mají vliv // na rozvoj vlastní osobnosti ...24 // 6. Důsledky herních, pohybových a sportovních činností...29 // Gunter A. Pilz // Sport - královská cesta v prevenci proti násilí?...31 // Zkušenosti s násilím ve světě mladých lidí ...32 // Christian Wopp // Pohyb na kolečkách a kolech aneb okouzlení labilní rovnováhou...49 // 1. Filosofie jízdy na kolečkách ...49 // 2. Mnohostrannost prostředků na kolečkách...51 // 3. Rozmanitost praktických forem a směrů využití ...53 // 4. Aktivity na kolečkách ve školách a spolcích...55 // 5. In-line brusle ...57 // 6. Skateboard ...63 // 7. BMX ...66 // 8. Jízda na kolech...66 // 9. Speciální kola ... 68 // 10. Možnosti jízdy na kolečkách a kolech...69 // Bernd Oberschachtsiek // Artistické kousky v žonglování...73 // Předběžné poznámky ...73 // Význam žonglování v rámci pohybové výchovy ...74 // Artistické prvky, objevování, cvičení, sestavy a předvádění...75 // 5 // Gerhard Treutlein, Heinz Janalik, Roland Ullmann
// Běh hod a skok - znovu objevená lehká atletika ...217 // ? minulosti a přítomnosti lehké atletiky...218 // Pobídkové faktory a tendence lehkoatletických orientací...219 // Lákavá „lehká" atletika ...221 // Víceaspektová prezentace lehké atletiky ...222 // Tělesná zkušenost jako významný aspekt lehké atletiky...223 // Problémy zprostředkování ve změněném lehkoatletickém tréninku...225 // R. Ullmann // Různé příležitosti ? běhání - rozdílné požadavky na běh...227 // Didaktické úvahy ...227 // Struktura tématu „běh“ ... 228 // H. Janalik // jak překonat nastavenou laťku...233 // Organizační rámec ...233 // H. Janalik // Každý může házet oštěpem! ...237 // Úvodní poznámka...237 // Příklad přípravy jedné hodiny ...237 // Reiner Hildebrandt // Zkušenosti s pohybem ve vodě... 243 // 1. Co to znamená „učit se plavat“?...243 // 2. Dialogický koncept pohybu jako základ pedagogiky sportu...244 // 3. Hlavní znaky struktury didaktického procesu: // Orientace na problémy a otevřené možnosti zkušeností ...245 // 4. Shrnutí ... 252 // Autoři fotografií a kreseb jednotlivých příspěvků...254 // Autoři příspěvků...255 // 7

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC