Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 24.12.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Příručka
Vyd. 1.
Praha : Computer Press, 1999
xxx,519 s. : il. + 1 CD

objednat
ISBN 80-7226-230-0 (brož.)
DTP & grafika
Pro každého uživatele
Obsahuje ilustrace, úvod, dodatky
Přiložený CD-ROM obsahuje unikátní kolekci zásuvných modulů pro různé platformy, kompletní scény předních výtvarníků, textury, galerii, objekty, dokumentace a velmi složitý update
LightWave 3D (software) - příručky
000068531
Historie xxi // Základní rysy LightWave xxiii // Pojmy XXV // Část první: Layout // Kapitola 1 Celkový pohled 3 // 1.1 Načítání, ukládání scény - nabídka File (soubor) 4 // 1.2 Editační okno 5 // 1.3 Základní příkazy pro editaci scény 7 // 1.4 Základní příkazy pro editaci položek ve scéně 8 // Objects (objekty) 8 // Bones (kosti) 10 // Lights (světla) 12 // Camera (kamera) 13 // 1.5 Základní příkazy pro vytváření animace 14 // 1.6 Scene Editor (editor scény) 18 // 1.7 Graph Editor a Envelope 23 // Princip práce panelech v Envelope a Motion 23 // Popis panelů Envelope, Motion 24 // Kapitola 2 - Inverzní kinematika 31 // 2.1 Kompletace jednoduchého IK-řetězce 32 // 2.1.1 Null-objekty jako IK kontroléry // a IK cíle (Goals) + Full-time IK (IK v reálném čase) 33 // 2.1.2 Limity 34 // 2.1.3 Vícenásobné IK cíle (Multiple IK Goals) 35 // 2.1.4 Animace pomocí IK - Keyframe vs. IK - projekt „řetěz“ 37 // 2.2 Využití plug-inu Skeleton Maker v IK 38 // 2.2.1 Tvorba skeletonu pomocí Modelem + kosti a IK 38 // Kapitola 3 - Objects Panel 41 // 3.1 Popis Objects Panel 41 // Sekce pro načítání, ukládání objektů 41 // Sekce pro aktuální objekt 43 // 3.2 Záložka Deformations (deformace) 44 // Popis panelu Skeleton 46 // 3.3 Záložka Appearance Option (volby vzhledu) 51 // Kapitola 4 - Surfaces Panel 56 // 4.1 Popis položek Surfaces Panel 56 // Popis položek pomocného panelu Samples 57 // 4.2 Záložka Basic Parameters (základní nastavení) 58 // Popis funkcí Reflection Option 61 // 4.3 Záložka Advanced Option (pokročilé volby) 64 // 4.4 Popis funkcí Texture Panel 67 // 4.5 Matematické textury 72 // Checkerboard (šachovnice) 73 // Grid (mřížka) 74 // Dots (body) 75 // Marble (mramor) 76 // Wood (dřevo) 77 // Underwater (mořské dno) 78 // Fractal Noise (fraktálový šum) 78 //
Bump Array (důlky) 79 // Crust (škraloupy) 80 // Veins (žilnatý kámen) 81 // Ripples (vlnění) 82 // Fractal Bumps (fraktálové bumpování) 82 // Crumple (zmačkání) 83 // Kapitola 5 - Images Panel // 5.1 Popis funkcí Images Panel 85 // Kapitola 6 - Lights Panel 89 // 6.1 Popis funkcí Lights Panel 89 // 6.1.1 Popis funkcí panelu Lens Flare Option 98 // Kapitola 7 - Camera Panel 105 // 7.1 Popis funkcí Camera Panel 105 // Kapitola 8 Effects Panel 113 // 8.1 Záložka Backdrop and Fog 113 // 8.2 Záložka Compositing 116 // 8.3 Záložka Image Processing 119 // Kapitola 9 - Options Panel 121 // 9.1 Záložka General Option (celkové volby) 121 // 9.2 Záložka Layout View (vzhled Layotu) 123 // Kapitola 10 - Netiif... Panel 129 // 10.1 Original ScreamerNet 129 // 10.2 ScreamerNet II 160 // 10.3 Postup zprovoznění síťového výpočtu 131 // Kapitola 11 Render Panel 133 // 11.1 Popis panelu Render Panel 163 // 11.1.1 Záložka Image Saving (ukládání obrázku) 138 // 11.1.2 Záložka Device Control (nastavení zařízení) 141 // Část druhá: Modeler // Kapitola 1 - Obrazovka Modelem 147 // 1.1 Celkový pohled 147 // 1.2 Editační režimy 148 // Režim Point Edit Mode (editace bodů) 148 // Režim Polygons Edit Mode (editace polygonů) 148 // Režim Volumes (editace skupin) 149 // 1.3 Načítání, ukládání objektů a vrstev (nabídka File (soubor)) 149 // 1.4 Obecné funkce dostupné v hlavní obrazovce 152 // 1.5 Konstrukční elementy 152 // 1.6 Práce s hladinami 156 // 1.7 Selekce bodů, polygonů 157 // Kapitola 2 - Nabídka Objects 159 // 2.1 Skupina funkcí Layout 159 // 2.2 Skupina funkcí Create 162 // 2.3 Skupina všeobecných funkcí 172 // 3 Nabídka Modify 174 // 3.1 Skupina funkcí Position 174 // 3.2 Skupina funkcí Flex 180 // 3.3 Skupina funkcí Deform 188 //
Kapitola 4 - Nabídka Multiply 194 // 4.1 Skupina obecných funkcí 194 // 4.2 Skupina funkcí Sweep 202 // 4.3 Skupina funkcí Replicate 215 // Kapitola 5 - Nabídka Polygon 225 // 5.1 Skupina funkcí Create 225 // 5.2 Skupina funkcí Revise 227 // 5.3 Skupina funkcí Transform 233 // Kapitola 6 - Nabídka Tools 244 // 6.1 Skupina funkcí Object 244 // 6.2 Skupina příkazů Points 257 // 6.3 Skupina příkazů Curves 267 // Kapitola 7 - Nabídka Display 273 // 7.1 Skupina funkcí Display (nastavení zobrazení) 273 // 7.2 Skupina funkcí Selection (selekce) 289 // 7.3 Skupina funkcí Visibility (viditelnost) 295 // Část třetí: Plug-ins // Kapitola 1 - Zásuvné moduly 299 // 1.1 Rozdělení zásuvných modulů 299 // 1.2 Zásady práce se zásuvnými moduly 300 // 1.3 System Plug-ins 301 // EnvAccess.p 301 // Equation.p 301 // gColorPicker.p 301 // Globsave.p 301 // Gradient.p 301 // Objacces.p 301 // Lwpanels.p 301 // Preview.p 301 // Kapitola 2 ...odolor Plugins 302 // 2.1 Object plug-ins 302 // AllBGLayers (Layerset.p) 302 // BoundingBox (Center.p) 303 // Cage (Prims.p) 303 // Calculate (Mathplot.p) 303 // Center (Center.p) 304 // CenterlD (Center.p) 304 // CenterScale (Center.p) 304 // CenterStretch (Center.p) 305 // CutCurves (Prims.p) 305 // Envelopes (Motions.p) 305 // Gear (Prims.p) 308 // Illustratorjmport (Illust.p) 309 // Julienne (Prims.p) 310 // Lights warm (Motions.p) 310 // LoadFonts (Text.p) 312 // LSC/MD (Lsc-md.p) 312 // LScript (Lscript.p) 312 // LScript/RT (Ls-rt.p) 313 // MathMotion (Motions.p) 313 // NextEmptyLayer (Layerset.p) 313 // ParametricObj (Mathplot.p) 313 // PathToMotion (Motions.p) 314 // Platonic (Prims.p) 314 // Plot ID (Mathplot.p) 318 // Plot2D (Mathplot.p) 318 // PointCenter (Center.p) 319 // PolyEdgeShaper (Text.p) 319 // Primitives (Prims.p) 320 // Quadric (MathPlot.p) 320 // RandPricks (Prims.p) 322 //
RotateAnyAxis (Spinor.p) 322 // RotateHPB (Spinor.p) 322 // Scene2VRML (Lw_vrml.p) 322 // Seashell (Seashell.p) 323 // Stipple (Prims.p) 324 // Symmetrize (Center.p) 324 // TextCompose (Text.p) 324 // TextCurve (Text.p) 325 // Throw (Motions.p) 326 // Toroid (Prims.p) 327 // TranslatorSD-Options (Tran3d.p) 329 // VRMLAutoSave (Lw_vrml.p) 329 // VRMLSave (Lw_vrml.p) 330 // Wedge (Prims.p) 330 // 2.2 Tools Plug-ins 331 // Add-Metaball (Addmball.p) 331 // AutoPatcher (Apatch.p) 332 // AutoPatcherMK (Apatchmk.p) 332 // BGConform (Spherize.p) 333 // Converge-Points (Converge.p) 334 // Fast-Triple-Fan (Fasttrpl.p) 334 // Fast-Triple-Traverse (Fasttrpl.p) 335 // Make-DoubleSided (Dublside.p) 335 // MakeSpikey (Spikey.p) 335 // MetaBalls (Metaball.p) 335 // MetaFormPlus (Metaform.p) 336 // Point-Clone-Plus+ (Pclnplus.p) 337 // PointExtender (Extender.p) 338 // Points2Polys (Prims.p) 339 // RandPoints (Prims.p) 339 // Reduce-Points (Pntred.p) 340 // Reduce-Polygons (Reduce.p) 340 // Rest_On_Ground (Ground.p) 341 // Rotate-About-Normal (Rotation.p) 341 // Rotate-Arbirtrary-Axis (Rotation.p) 341 // Rotate-To-Ground (Rotation.p) 342 // Rotate-To-Object (Rotation.p) 343 // Save-Object-Section (Sectionsaver.p) 343 // Save-Object-Section-Cut (Sectionsaver.p) 343 // Save-Object-Section-Points (Sectionsaver.p) 344 // Save-Object-Section-Points-Cut (Sectionsaver.p) 344 // Skeleton_Maker (Skeletonmaker.p) 344 // SmartTriple (Qtriple.p) 345 // Spherize (Spherize.p) 345 // Squarize (Spherize.p) 347 // Teapot (Teapot.p) 347 // Translator3D-Export (TranSD.p) 348 // TriangleFan 348 // TriangleStrip 348 // Kapitola 3 Layout Plugins 349 // 3.1 Object Replacement Plug-ins 349 // LS/OR-RT (Lsrt-or.p) 349 // Lscript/OR (Ls-or.p) 349 // ObjectList (Objlist.p) 349 // Object Sequence (Objrep.p) 349 // 3.2 Displacement Plug-ins 350 // Deform: Bend (Deformer.p) 350 // Deform: Pole (Deformer.p) 350 //
Deform: Shear (Deformer.p) 351 // Deform: Taper (Deformer.p) 352 // Deform: Twist (Deformer.p) 353 // Deform: Vortex (Deformer.p) 353 // Effector (Effector.p) 354 // LS/DM-RT (Lsrt-dm.p) 355 // LScript/DM (Ls-dm.p) 355 // HVRealFlowJmport (Hypervoxels.p) 355 // HyperVoxel_Particles (Hypervoxels.p) 355 // LazyGUI (Lazygui.p) 355 // MathMorph (Lwmath.p) 356 // Metaform_Shaper (Metamate.p) 356 // Metaform_Target (Metamate.p) 357 // Morph_Gizmo_Render (Gizmoren.p) 357 // ParticleStorm (PSPlay.p) 357 // SaveMorf (Savemorf.p) 357 // SteamyParticles (Steamer.p) 358 // TrackPoint (Savemorf.p) 358 // 3.3 Motion Plug-ins 358 // Effector (Effector.p) 359 // InheritRotation (Parent.p) 360 // JitterMotion (Jitter.p) 360 // LS/IA-RT (Lsrt-ia.p) 361 // LScript/IA (Ls-ia.p) 361 // Jolt (Jolt.p) 361 // Popis panelu Jolt! 361 // Záložka Keyframes 362 // Záložka Events 364 // MathMotion (Lwmath.p) 365 // ParentBone (Parent.p) 366 // ParentCamera (Parent.p) 366 // ParentLight (Parent.p) 367 // ParticleStorm (Pscreatelite.p) 367 // SuperJitter (Superjitter.p) 367 // 3.4 Shader Plug-ins 368 // AH_CelShader (Celshade.p) 368 // AH_ZOR (Zor.p) 369 // Checker (Shadfilt.p) 369 // Color Cube (Shadfilt.p) 369 // FastFresnel (Lwfresnel.p) 370 // HSL Color Cube (Shadfilt.p) 371 // HalftoneShader (Halftone.p) 371 // HyperVoxel_Shader (Hypervoxels.p) 372 // Interference (Interfere.p) 372 // LS/PT-RT (Lsrt-pt.p) 373 // LScript/PT (Ls-pt.p) 374 // Normal Color (Shadfilt.p) 374 // ParticleStorm 374 // RealFresnel (Lwfresnel.p) 374 // Steamy_Shader (Steamer.p) 374 // SuperCelShader (Supercelshader.p) 374 // SurfBlurShader (Surfblur.p) 376 // SurfFuzzShader(Surfblur.p) 377 // ThinFilm (Interfere.p) 377 // Weave (Shadfilt.p) 378 // Zshader (Zshader.p) 378 // Snow (Naturalshaders.p) 379 // Rust (Naturalshaders.p) 381 // Water (Naturalshaders.p) 383 // 3.5 Pixel Filter Plug-ins 385 //
SkyTracer (Skytracer.p) 385 // SkyTracer_Doubler (Skytracer.p) 389 // Steamer (Steamer.p) 389 // Steamy_Particles (Steamer.p) 394 // Steamy_Shader (Steamer.p) 395 // Steamer_Doubler (Steamer.p) 396 // HyperVoxels (Hypervoxels.p) 398 // Globální nastavení 398 // Preview - náhled 399 // Ovládací prvky efektu 400 // Obálky a parametrické řízení 400 // Editace přechodové rampy 401 // Použití přechodové rampy 402 // Záložka Size Parameters 402 // Záložka HyperTexture Options 403 // Surface Shading Option (nastavení povrchu) 404 // HyperVoxeLParticles (Hypervoxels.p) 406 // HyperVoxels_Shader (Hypervoxels.p) 406 // HyperVoxels_Doubler (Hypervoxels.p) 407 // Halftone (Halftone.p) 407 // MathFilter (Lwmath.p) 408 // 3.6 Image Filter Plug-ins 408 // BlurFilter (Convolve.p) 408 // Convolve (Convolve.p) 409 // Negative (Shadfilt.p) 410 // Emboss (Shadfilt.p) 410 // EmbossBW (Shadfilt.p) 411 // Gamma (Shadfilt.p) 411 // LS/IF-RT (Lsrt-if.p) 411 // LScript/IF (Ls-if.p) 411 // AnaglyphStereoCompose (StereoComposer.p) 411 // AnaglyphStereoSimulate (StereoComposer.p) 411 // Photoshop_Filters (8bf.p) 412 // Popis práce v Adobe Photoshop Filters Panel 412 // Popis funkcí Adobe Photoshop Filters Panel 412 // Fronta příkazů // Buffery 414 // MathFilter (Lwmath.p) 415 // NTSC_Legalize (Hotvideo.p) 416 // EffectsTile (Lw_tiler.p) 416 // NightVision (Vidfilt.p) 416 // PAL_Legalize (Hotvideo.p) 416 // PENNELO (Lwpnlo.p) 416 // Skupina statických filtrů 417 // Skupina dynamických filtrů 417 // Skupina prolínacích efektů 418 // Popis panelu Pennelo Lite 419 // Sepia (Shadfilt.p) 420 // SpecialBuffer (Specbuf.p) 420 // SurfBlurFilter (Surfblur.p) 421 // SurfFuzzFilter (Surfblur.p) 421 // VidNoise (Vidfilt.p) 422 // Vignette(Shadfilt.p) 422 // WaterMark (Watermrk.p) 422 // 3.7 Render Plug-ins 423 // 3.7.1 Animation Types (animační typy) 423 //
NewTek-FlyerClip (Flyerclip.p) 423 // Newtek-LumaKey (Flyerclip.p) 424 // Filmexpand (Storybrd.p) 424 // Storyboard (Storybrd.p) 424 // 4XStoryboard (Storybrd.p) 424 // AVI_256 (Hiipcmap.p) 424 // Newtek-AVI (Nt_avi.p) 424 // Flic (Hiipcmap.p) 425 // Palette_FLIC (Hiipcmap.p) 425 // QuickTime (Qtsaver.p) 425 // QuickTime-Stereo (Qtsaver.p) 425 // 3.7.2 Image Loaders/Savers 425 // PS-Alias (.als) (Alias.p) 425 // PS-BMP24 (.bmp), PS-BMP32 (.bmp) (Bmp.p) 425 // BMP_256 X.bmp) (Hiipcmap.p), Palette_BMPX.bmp) (Paltool.p) 426 // Palette_GIF X.gif), Palette_GIF_NoBkgX.gif) (Paltool.p) 426 // PS-Cineon (.ein) (Cineon.p) 426 // PS-Jpeg (.jpg) (Jpeg.p) 426 // PS-PCX (.pcx) (Pcx.p) 426 // PS-PICT24 (.pet), PS-PICT32 (.pet) (Pict.p) 426 // PS-PNG24 (.png), PS-PNG32 (.png) (Png.p) 426 // PS-Pshop24 (.psd), PS-Pshop32 (.psd) (Pshop.p) 426 // PS-RLA24 (.ria), PS-RLA32 (.ria) (Rla.p) 426 // PS-SGI24 (.rgb), PS-SGI32 (.rgb) (Sgi.p) 426 // PS-SUN24 (.ras), PS-SUN32 (.ras) (Sun.p) 427 // PS-TGA24 (.tga), PS-TGA32 (.tga) (Tga.p) 427 // PS-TIFF24 (.tif), PS-TIFF32 (.tif) (Tiff.p) 427 // PS-YUV (.yuv) (Yuv.p) 427 // 3.7.3 FrameBuffer Plug-ins 427 // Qv (Qv.p) 427 // 3.8 Generic Plug-ins 427 // Comments (Comment.p) 428 // ColorChanger (Colorchange.p) 428 // DPI.Calc (DpLcalc.p) 429 // Exporter (Exporter.p) 429 // LS/GN-RT (Lsrt-gn.p) 429 // LSC/LW (Lsc-lw.p) 429 // LScript/GN (Ls-gn.p) 430 // NetRender (Nrrga.p) 430 // ImageLister(Imlist.p) 431 // Image Viewer (Imgui.p) 431 // Morph_Gizmo (Gizmo.p) 431 // Morph_Gizmo_Render (Gizmoren.p) 434 // MotionDump (Motiondu.p) 435 // PaletteControl (Paltool.p) 435 // ParticleStormLite(Pscreatelite.p) 439 // Particle_Storm (PSPlay.p) 445 // PStorm_PostProcessLite (Pscreatelite.p) 447 // RGB <-=-> HSV (Imgui.p) 447 // Save_Wavefront_Scene (Mocap.p) 447 // TestPreview (Preview.p) 448 // VRMLObjectSave (Vrmlout.p) 448 //
VRMLSceneSave (Vrmlout.p) 448 // Část čtvrtá: Dodatky // 1. Matematické funkce a konstanty (Math Function and Constans) 453 // 2. Jednotky (Measurement Units) ; 456 // 3. Indexy lomu (Refraction Index) 457 // 4. Skripty (LScript) 458 // 5. Objektové a obrazové formáty v LightWave 465 // 6. Extenze v LightWave 468 // 7. Omezení v LightWave 472 // 8. Konfigurační soubory 473 // 8.1 Superconfig 473 // 8.2 LW.CFG (konfigurační soubor Layoutu) 473 // 8.3 LWM.CFG (konfigurační soubor Modelem) 477 // 9. Klávesové zkratky 480 // 10. Experimentální funkce 489 // 11. Export objektů do Direct3D 491 // 12. Barevné modely RGB a HSV 493 // 13. Standardní Postscriptová písma 495 // 14. Rozšiřující zásuvné moduly 499 // 15. LightWave na Internetu 503 // 16. Co je na CD-ROM 504

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC