Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(17.5) Půjčeno:35x 
BK
Vyd. 1.
Praha : Portál, 2001
175 s. : il.

objednat
ISBN 80-7178-505-9 (brož.)
Nápady - hry - tvořivost
angličtina
Přeloženo z angličtiny
Obsahuje ilustrace, fotografie, předmluvu, úvod, údaje o autorce
Psychologie dítěte - testy
000069366
Obsah // Předmluva ...9 // Úvod ...11 // PROHLÁŠENÍ...16 // FORMULÁŘ EXPERIMENTŮ...17 // PODNĚTY K DALŠÍM EXPERIMENTŮM ..18 MOŽNÉ VYUŽITÍ V MÉM // KAŽDODENNÍM ŽIVOTĚ...19 // Zvláštní poznámka pro rodiče a učitele...20 // Jak experimenty fungují?. . 23 // Dostávají lidé to, co očekávají? ... 24 // Chovají se lidé, // kteří se účastní experimentu, // jinak než v běžném životě? 28 // Řídí se lidé spíš rozumem, // nebo citem? ...32 // Postoje a přesvědčení 35 // Je snadné někoho napálit? 36 // TEST OSOBNOSTI...39 // Mají lidé různého věku // různý pohled na svět?...40 // KOLIK JE KOMU LET?...42 // Jak vidí svět malé děti? ...43 // Jaký vztah mají lidé k penězům? . 47 CO BYS DĚLAL/A SE 150 000 KČ? 49 // Názory a úsudky...51 // Lze názor člověka změnit // jediným špatným slovem?...52 // Bývá názor ovlivněn // prvním dojmem?...58 // Jak vzniká lidské mínění?...61 // Vnímání ...63 // Jak mozek uspořádává to, // co vidíme? ...64 // TEST ZRAKOVÉHO VNÍMÁNÍ...68 // JAK HODNOTÍŠ SÁM SEBE?...69 // Ovlivňuje kofein vnímání?...71 // Kolik osobního prostoru // potřebujeme?...74 // Poznáme rozdíl mezi mužským a ženským dotekem? ...77 // Komunikace...81 // Prozrazují slova něco o lidech, // kteří je říkají? ...82 // CVIČENÍ NA TVORBU VĚT...85 // DOTAZNÍK...86 // Dokážeme brát rodiče jako lidi? .. 87 Je nějaký způsob komunikace // lepší než ty ostatní?
...89 // KOMUNIKAČNÍ MODELY...92 // SEZNAM SLOV...93 // 5 // LOGICKÁ HÁDANKA...94 // Proč je dobré klást otázky? 95 // Rozdíly mezi kluky a dívkami...99 // Liší se nějak mužský způsob // myšlení od ženského? ...100 // Kolik věcí lidé vědí o svém // vlastním pohlaví? ...102 // ROZDÍLY MEZI KLUKY A DĚVČATY. ... 104 Představujeme si muže // a ženy jinak? ...105 // ROZDÍLY MEZI KLUKY A DĚVČATY. ... 107 Mají muži a ženy jiný // pohled na svět? ...108 // co je тK?...111 // Lidé ve skupinách...113 // Zlepšuje konkurence // výkon člověka?...114 // Tíhnou někteří lidé // ke spolupráci víc než jiní?...116 // Pracují skupiny dětí // jinak než skupiny dospělých? ... 120 // Jak se z jednotlivců // stává skupina? ...122 // Sebevyjádření ...125 // Můžeme o člověku odhalit víc věcí na základě jeho výtvarného, // nebo písemného projevu?...126 // Co o člověku prozrazuje // jeho rukopis? ...128 // CO PROZRAZUJE RUKOPIS?...130 // Je víc toho, čím se lidé // navzájem podobají, // nebo toho, čím se odlišují? 131 // Jsou lidé spíš subjektivní, // nebo objektivní?...133 // Chování ...135 // Můžeme utvářet // chování jiných lidí?...136 // Můžeme lidi přimět, aby // reagovali určitým způsobem? ... 139 // Čemu se můžeme naučit // od moučných červů?...142 // Můžeme odměňováním // změnit něčí chování? ...146 // FORMULÁŘ // PODMÍNĚNÉHO CHOVÁNÍ...149 // Odnaučí se
člověk určitému chování, když ho budeme // ignorovat?...150 // FORMULÁŘ // PODMÍNĚNÉHO CHOVÁNÍII...155 // Máme odměňovat tvořivost? ... 156 // TEST TVOŘIVOSTI...158 // Jak se liší odměna // od úspěchu?...159 // BODOVÉ HODNOCENÍ HRY...162 // Paměť a učení...163 // Naučíme se víc, když // v učení děláme přestávky? 164 // Je snadnější zapamatovat // si věci, které dávají smysl? 167 // Může se člověk naučit // pocit bezmoci? ...170 // A jak to všechno // skončí?...173 // Nejdůležitější experiment ...174 // 6

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC