Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(5.2) Půjčeno:67x 
BK
1. vyd.
Dobrá Voda u Pelhřimova : Aleš Čeněk, 2003
197 s. : il. ; 23 cm

objednat
ISBN 80-86473-52-X (brož.)
Bibliografie na s. 193-197
Projekty pedagogické - tvořivost - studie
Vyučování - děti - didaktika - studie
000082956
OBSAH // Úvod ... 7 // I. Otázky, odpovědi, otázky... II // II. Odkaz E. Fromma ... 18 // III. Odkaz F. Perlsc a jeho pokračovatelů ... 22 // 3.1. Komentár k některým základním kategoriím Gestalt terapie .. 23 // 3.2. Confluent education, jako jedna z variant humanistické // pedagogiky, opirajici se o Gestalt terapii... 26 // IV. Odkaz C. R. Rogerse ... 29 // V. Odkaz A. Adlera a jeho pokračovatelů ... 34 // 5.1. Cesty ? výchově zodpovědného jedince ... 35 // VI. Jak jsme to tedy ve škole dělali? ... 45 // 6.1. Program Začít spolu je když... 45 // 6.2. Co jsme děti učili ... 61 // 6.2.1. Popis procesu vyučování v tématu: Každý jsme jiný // a nevadí nám to ... 63 // 6.2.2. Popis procesu vyučováni v podtématu: Kuličky... 70 // 6.3. Jak jsme porozuměli principu individualizace?... 98 // 6.3.1. Popis různých forem diferenciace a individualizace práce // v námi realizované podobě programu Začít spolu ... 98 // 6.3.2. Popis a analýza užitého přístupu ? hodnoceni v námi // realizované podobě programu Začil spolu ... 130 // 6.4. Je zapojeni rodin do programu školy možné?... 152 // VII. Co vy na to?... 179 // VIII. Závěr ... 189 // Literatura ... 193
(OCoLC)56863040
cnb001294418

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC