Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(2.3) Půjčeno:9x 
BK
Vyd. 1.
Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2003
54 s. : il.

objednat
ISBN 80-7042-286-6 (brož.)
Systém celoživotního vzdělávání Moravskoslezska
Bibliografie: s. 54
Public relations - texty studijní
000087639
1. ÚVOD // 1. KOMUNIKACE // 1.1. Teorie komunikace // 1.2. Základní schéma komunikačního procesu // 1.3. Masa // 1.4. Masová komunikace // 1.5. Účinky masové komunikace // 2. HISTORIE PUBLIC RELATIONS // 2.1. Historie public relations // 2.2. Institucionalizace // 2.3. Principy vytváření vztahů // 3. ZÁKLADNÍ POJMY PUBLIC RELATIONS // 3.1. Základní pojmy public relations // 3.1.1. Corporate identity // 3.1.2. Corporate design // 3.1.3. Corporate Culture // 3.1.4. Corporate Image // 4. MARKETINGOVÝ KOMUNIKAČNÍ MIX // 4.1. Marketingový komunikační mix // 4.2. Komunikace s médii // 4.2.1. Mediální zpravodajství o malých a středních firmách. // 4.2.2. Press office // 4.2.3. Monitoring médií // 4.2.4. Formy komunikace s médii // 5. REKLAMA // 5.1. Reklama v jednotlivých médiích // Cíle reklamy // 5.2. Reklama v malém a středním podnikání // 6. PUBLIC RELATIONS V MALÝCH A STŘEDNÍCH FIRMÁCH // 6.1. Integrace public relations // 7. MASOVÁ MÉDIA // 7.1. Masová média // 7.1.1. Mediální instituce // 7.2. Tisk // 7.3. Rozhlas // 7. 4. Televize // 8. ZÁKLADY SPOLEČENSKÉ PREZENTACE // 8.2. Písemná prezentace // 8.3. Společenské chování // 8.4. Pozdrav // 9. POUŽITÁ A DOPORUČENÁ LITERATURA

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC