Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(22) Půjčeno:22x 
BK
Vyd. 1.
Praha : Management Press, 2005
261 s.

objednat
ISBN 80-7261-125-9 (brož.)
Obsahuje bibliografické odkazy, rejstřík
Podnikání - psychologie - příručky
Psychologie práce - podnikání - příručky
Psychologie řízení - příručky
000088740
PSYCHOLOGIE PODNIKÁNÍ // 5 // Obsah // Předmluva 9 // Část první Rozhoduji se, zda budu podnikat 11 // 1. Podnikatelé a podnikání 13 // 1.1. Podnikatelé očima české společnosti, vlády a médií 14 // 1.2. Historický pohled na podnikání a podnikatele 17 // 1.3. Současný včdecký pohled na podnikání 18 // 1.4. Definice podnikání 21 // 1.5. Proč je podnikání důležité 22 // 1.6. Trendy a pohled do budoucnosti 23 // Literatura 25 // 2. Rámec podnikání 28 // 2.1. Rámec 1: Podnikání jako proces 28 // 2.2. Rámec 2: Faktory úspěchu v podnikání 38 // Literatura 44 // 3. Osobnost podnikatele 45 // 3.1. Výchova a vývoj podnikatelské osobnosti 45 // 3.2. Faktory ovlivňující vstup do podnikání 47 // 3.3. Psychologické charakteristiky podnikatelů 50 // 3.4. Motivace k podnikání 53 // 3.5. Kognitivní faktory, schopnosti, znalosti a dovednosti 54 // 3.6. Charakterové, volní a temperamentové vlastnosti 57 // 3.7. Komplexnější charakteristiky osobnosti: postoje a sebepojetí 58 // 3.8. Typologie podnikatelů 71 // Literatura 73 // 4. Podnikání žen 76 // 4.1. Podstata podnikání žen a jeho význam ve světě 76 // 4.2. Proč ženy začínají podnikat? 77 // 4.3. Podnikání žen: postoje, chování, kompetence 78 // 4.4. Důležitost rádců a podpory okolí 79 // 4.5. Hledání rovnováhy 80 // 4.6. Překážky 81 // 4.7. Cesta k úspěchu podnikání žen 84 // Literatura 85 // 5. Případová studie: Monika Forejtová - advokátka
87 // 6 // KKѕKK // Část druhá Začínám podnikat 91 // 6. Objevování, rozvoj a hodnocení podnikatelských příležitostí 93 // 6.1. Úvod 93 // 6.2. Příležitosti 94 // 6.3. Objevování příležitostí 97 // 6.4. Faktory ovlivňující to, jak podnikatel vnímá a rozpracovává příležitosti 101 // 6.5. Propracovávání objevených podnikatelských příležitostí 106 // 6.6. Podnikatelský model 108 // 6.7. Hodnocení příležitostí 112 // Literatura 116 // 7. Sociální kapitál, síť kontaktů a akvizice lidských zdrojů 118 // 7.1. Sociální kapitál, sítě kontaktů a jejich důležitost pro začínající // firmy 119 // 7.2. Silné a slabé vazby v síti kontaktů 121 // 7.3. Jak vytvářet a využívat sociální kapitál pro podnikání 122 // 7.4. Výběr společníků 128 // 7.5. Získávání a výběr zaměstnanců 131 // Literatura 135 // 8. Vyjednávání, prodej a prezentace produktu 137 // 8.1. Význam vyjednávání, prodeje a celkového přístupu k zákazníkům 137 // 8.2. Vyjednávání se společníky a s partnery v podnikání 138 // 8.3. Vyjednávání s obchodními partnery 140 // 8.4. Prodejní rozhovor a prezentace produktu 145 // 8.5. Celkový přístup k zákazníkům a jeho význam v podnikání 149 // Literatura 150 // 9. Případová studie: Skleněná krása vinutých perlí 152 // Část třetí Podnikám a rozvíjím se 157 // 10. Kultura, identita, image, prezentace firmy 159 // 10.1. Firemní kultura 159
10.2. Identita firmy 164 // 10.3. Image firmy 166 // Literatura 167 // 11. Řízení růstu firmy 168 // 11.1 Bariéry růstu firmy 169 // 11.2 Firma roste - rizika a jak se s nimi vypořádat 172 // Literatura 179 // PSYCHOLOGIE PODNIKANÍ // 7 // 12. Mezinárodní spolupráce 180 // 12.1. Příčiny nejčastějších problémů 180 // 12.2. Kulturní odlišnosti a jejich zvládání 182 // 12.3. Interkultumí kompetence 186 // Literatura 187 // 13. Seberozvoj a další vzdělávání 188 // 13.1. Jak se podnikatelé učí 188 // 13.2. Důležitost a obtížnost sebereflexe 189 // 13.3. Leadership 190 // 13.4. Metody učení a vzdělávání 191 // 13.5. Vzdělávací potřeby českých podnikatelů 193 // 13.6. Efektivní komunikace 195 // 13.7. Time management 196 // 13.8. Delegování 199 // Literatura 202 // 14. Zdraví, stres a duševní hygiena 204 // 14.1. Důležitost zdraví pro podnikatele 204 // 14.2. Stres 205 // 14.3. Dlouhá pracovní doba a její důsledky 208 // 14.4. Čeští podnikatelé a jejich zdravotní stav 209 // 14.5. Přístupy k udržení dobrého zdravotního stavu 209 // 14.6. Péče o zdraví zaměstnanců v malých a středních podnicích 214 // 14.7. Organizace zabývající se zdravými pracovními přístupy 215 // Literatura 219 // 15. Případová studie: EnFi Textil 220 // Část čtvrtá Předávám svoji firmu 225 // 16. Předání firmy 227 // 16.1. Rodinná firma 228 // 16.2. Střet zájmů v rodinné firmě 231 // 16.3. Rozpoznání
správného času ústupu 234 // 16.4. Volby: skončit, prodat, předat 235 // 16.5. Plánování předání firmy - hledání nástupce 238 // 16.6. Příprava nástupců 242 // 16.7. Realizace předání firmy 246 // Literatura 249 // 17. Případová studie: KR Audio Electronics 251 // Rejstřík // 258

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC