Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 14.05.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(0.5) Půjčeno:4x 
BK
Praha : Agentura Strom, 1995

objednat
ISBN 80-901662-5-3
Nemes ; [vol.] 3
000101390
Rekat.
OBSAH // 1. kapitola - O projektu cílových standardů // Co nabízí náš projekt... 6 // Kde standardy spatřujeme... 6 // Dnešní standardy pro zítřejší svět? ... 6 // 2. kapitola - Jak je přehled cílových standardů uspořádán a jak jej číst // Míra podrobnosti... 7 // Cílové standardy a množství učiva ... 8 // Obecné a specifické cílové standardy... 8 // Jak používat soupisu cílových standardů?... 9 // Jak cílové standardy zavádět ve škole a ve výuce... 10 // Jak chápeme vzdělávání ... 11 // Za co cílové standardy považujeme a proč je vytyčujeme... 13 // Čím standardy v našem pojetí nejsou ... 13 // 3. kapitola - Soupis standardů // I. Obecné cíle // A. Cíle v oblasti společenské a mravní výchovy ... 14 // B. Cíle v oblasti rozvoje intelektu... 19 // C. Cíle v oblasti rozvoje prožívání a citu... 21 // II. Specifické cíle // D. Dorozumívání... 22 // E. Příroda a technika... 24 // F. Společnost... 27 // G. Osobnost ... 31 // H. Matematika... 36 // 4. kapitola - Fungování standardů ve škole // Standardy jako regulátor vyučování a vzdělávání... 37 // Jak standardy ve škole fungují... 38 // Proč je regulace vzdělávání pomocí cílových standardů vyučování výhodná? ... 39 // 4 // Jaký je vztah mezi cílovými standardy a hodnocením?... 40 // Které složky vzdělávacího procesu // mohou být podle standardů hodnoceny? ... 40 // 5. kapitola - Východiska návrhu a kritika dosavadních
přístupů // Na co navazujeme... 42 // Kritika ministeriálního návrhu standardů ze září 1994 ... 43 // Proč české školství vytyčení cílových standardů potřebuje. 44 // Jak jsme ? cílovým standardům vyučování dospěli? // (dotazníky pro učitele) ... 45 // Obecnost a konkrétnost cílových standardů... 60 // Kolektiv autorů... 61 // Práce s tématy a cíli ... 62 // 6. kapitola - Koncept evaluačních standardů z Utahu // Co a jak se dá hodnotit u žáka - u vyučovacího // programu - u učitele... 64 // 5

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC