Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(27.3) Půjčeno:82x 
BK
EB
Příručka
Vyd. 1.
Praha : Grada, 2008
135 s. ; 24 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-2580-2 (brož.)
ISBN 978-80-247-6851-9 (online ; pdf)
Pedagogika
Obsahuje bibliografii na s. [129]-135
Popsáno podle tištěné verze
000103569
1. Andragogické myšlení: vývoj a základní pojmy // 1.1 Pojem andragogika a jeho možné významy // Příklad použití pojmu andragogika v USA // 1.2 Rozvoj myšlení o výchově a vzdělávání // 1.3 Základní pedagogické a andragogické pojmy // 2. Vznik, rozvoj a dnešní stav vzdělávání dospělých // 2.1 Rozvoj vzdělávání dospělých // 2.2 Sociální souvislosti moderního vzdělávání // 2.3 Vzdělávání dospělých jako sociální hnutí // 2.4 Kompenzační funkce vzdělávání dospělých // 2.5 Lidová osvěta, vzdělávání dospělých, další vzdělávání // 2.6 Vznik českého vzdělávání dospělých // 2.7 Význam šedesátých a sedmdesátých let // pro rozvoj vzdělávání dospělých // 2.8 Současná situace ve vzdělávání dospělých // Příklad celospolečenské funkce vzdělávání dospělých // 3. Andragogika jako věda // 3.1 Důvody rozvoje andragogiky jako samostatné vědní disciplíny // 3.2 Charakter andragogické vědy a její specifika // 3.3 Předmět andragogických teorií a výzkumu // 3.4 Andragogika a pedagogika // 3.5 Andragogická teorie a andragogická praxe // 4. Funkce vzdělávání dospělých makrosociální pohled // 4.1 Pohled ekonomických věd // 5. Institucionalizace vzdělávání a učení se dospělých // 5.1 Měnící se vliv institucí // 5.2 Instituce v andragogickém myšlení // 5.3 Společenské uznání sebeřízeného (sebeurčeného) učení // 1. příklad uznání neformálně získaných kompetencí // 2. příklad sebeučení vně formálních vzdělávacích organizací v SRN // 3. příklad účast na neformálním dalším // odborném vzdělávání v SRN // 6. Organizace vzdělávání dospělých // 6.1 Problematika výzkumu organizací vzdělávání dospělých // 6.2 Hranice tvorby systému vzdělávání dospělých //
1. příklad nutnost kooperace ve vzdělávání dospělých // 2. příklad certifikace organizací ve vzdělávání dospělých // 3. příklad proč jsou v organizacích zaváděna určitá řešení // 4. příklad proč jsou si zaváděná řešení stále podobnější // 5. příklad různá řešení obdobných problémů // podnikové univerzity v USA // 7. Dospělý a vzdělávání dospělých v socializačních teoriích // 8. Dospělý v andragogice // 8.1 Motivace k učení // Příklad proč se dospělý učí // 9. Cílové skupiny ve vzdělávání dospělých // 1. příklad kritéria při určování cílových skupin // 2. příklad vzdělávání seniorů // 10. Profesionalizace andragogické práce // 10.1 Profesionalizace a zvyšování kvality andragogické práce // 10.2 Dosavadní vývoj andragogických povolání // 10.3 Andragogické kvalifikace a kompetence // 1. příklad možné profesní role andragoga // 2. příklad kvalifikace pracovníků ve vzdělávání dospělých v regionu Lucembursko Lotrinsko Valonsko Porýní // 10.4 Cesty k andragogickému povolání // 10.5 Příprava andragoga v jednooborovém studiu na vysoké škole // 10.6 Obsahové zaměření andragogického studia // 10.7 Kvalifikace a kompetence v přípravě andragoga // v rámci jednooborového studia na vysoké škole // 10.8 Shrnutí // 11. Kurikulum a didaktika ve vzdělávání dospělých // 11.1 Obecné úvahy // 11.2 Kurikulum a obecné cíle vzdělávání dospělých // 11.3 Tvorba kurikula v andragogických tradicích // 11.4 Trendy vývoje kurikula // 12. Stát a vzdělávání dospělých // 12.1 Historický vývoj // 12.2 Směry intervenční politiky státu // Příklad vzdělávací politika Slovinska // 13 // Politické a občanské vzdělávání //
14. Profesní vzdělávání dospělých // 14.1 Svět práce v pedagogice a andragogice // 14.2 Význam dalšího odborného vzdělávání // 14.3 Přístupnost dalšího vzdělávání // 14.4 Specifika vzdělávání určitých skupin // 14.5 Trendy dalšího odborného vzdělávání // 1. příklad možný scénář dalšího vývoje profesního vzdělávání // 2. příklad diskuze o zajištění kvality a efektivity dalšího vzdělávání
(OCoLC)294935575
cnb001820322

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC