Obsah // úvod / 7 // PŘEDSTAVUJEME ÚČASTNÍKY DIALOGU / 9 // ABYCHOM SI PŘI DIALOGU ROZUMĚLI ANEB JAK CHÁPAT OBSAH A FUNKCI METODICKÉ PŘÍRUČKY (J. Tupý) / 11 // DIALOG ZAČÍNÁ U HLAVNÍCH ČINITELŮ VYUČOVACÍHO PROCESU / 13 // Zák (J. Tupý) / 13 Projekt (J. Tupý) / 17 Podmínky (J. Tupý, K. Promel) / 26 Učitel (J. Tupý, J. Frano) / 28 // DIALOG POKRAČUJE PROBLEMATIKOU ŘÍDICÍ ČINNOSTI UČITELE / 32 // - Příprava a plánování vyučovacího procesu (J. Tupý) / 32 Realizace vyučovacího procesu (B. Sýkora) / 38 Organizace vyučovacího procesu (K. Promel, B. Sýkora) / 55 Vyučování poznatkům a vědomostem (J. Frano, ?. Sýkora) / 65 Výchovné působení v tělesné a sportovní výchově (J. Tupý) / 68 Hodnocení a klasifikace v tělesné a sportovní výchově (B. Sýkora) / 75 // ZAMYSLENÍM NAD DALŠÍ ČINNOSTÍ UČITELE TÉLESNÉ A SPORTOVNÍ VÝCHOVY VE ŠKOLE I MIMO ŠKOLU DIALOG NEKONČÍ (J. Tupý) / 84 // POUŽITÁ A DOPORUČENÁ LITERATURA ? ZÁKLADNÍ METODICKÉ PŘÍRUČCE / 106 // 5