Obsah // str. // 1. Předmluva... 5 // 2. Úvod do problematiky školního hodnocení... 6 // 3. Současné problémy a trendy změn v oblasti školního hodnocení... 7 // 3.1. Školní hodnocení jako jeden ze základních problémů školy... 7 // 3.2. Průběh procesu školního hodnocení... 8 // 3.3. Podrobný popis jednotlivých fází procesu hodnocení... 9 // ? 3.4.Smysl hodnocení pro učitele, žáka, rodiče... 12 // 3.5.Subjektivní interpretace hodnocení, faktor ovlivňující ochotu respektovat // závěry hodnocení a tedy i plnění jednotlivých funkcí školního hodnocení... 14 // 3.6. Vyjádření výsledků hodnocení... 16 // 3.7. Objektivita školního hodnocení... 18 // f 3.8. Pozitivní a negativní hodnocení... 19 // $ 4. Současný stav školního hodnocení na 2. stupni základních škol v severočeském regionu - výsledky průzkumu... 21 // 4.1.Zaměřenost školního hodnocení (současný stav, společenské očekávání... 21 // 4.2. Kritéria hodnocení míry osvojení učiva, úrovně rozvoje kognitivních // procesů a jejich vlastností (současný stav, společenské očekávání)... 24 // 4.3. Aktivní účast žáků na školním hodnocení... 30 // 5. Seznam literatury... 34 // o